Gal yra zmoniu kurie vazineja isideje dujas i 2,3 98kW varikli? Kokios bedos su paprasta iranga? Kiek mazdaug kainuotu italu gamybos tiesioginio ipurskimo tokiam varikliui idet? Kokios vidutines sanaudos?
FIXAS parašė:
Gal yra zmoniu kurie vazineja isideje dujas i 2,3 98kW varikli? Kokios bedos su paprasta iranga? Kiek mazdaug kainuotu italu gamybos tiesioginio ipurskimo tokiam varikliui idet? Kokios vidutines sanaudos?
As vazinejau su tokia. Pats dejau dujas, paprastas, ne ipurskima. Sudejau visus elektroninius apgavikus, kiek tik gali buti tokiam modeliui. Imdavo apie 12 - 13 litru, bet automatine deze, tai paprasta imtu maziau. 2 metus vazinejau, net nereikejo ne karto nieko reguliuoti. Gumoje idetas voztuva buvo,bet ne karto nesove per 2 metus. Svarbu priziureti aukstos itampos sistema. labai viskas puikiai dirbo. Ir dabar turiu, tik apverciau ant stogo, tai galeciau ir parduoti visa iranga.
Kad tiesioginis ipurskimas butu geriau tai aisku, bet dabar neturiu tiek litu ir siaip nemanau kad su ta masina vazinesiu tiek metu kad man butinai reiktu tokia det..
Blogi_batai parašė:
Nelabai megsta sitie varikliai paprastu duju paskaityk kazkur temose yra Saudo pastoviai ir t.t.
po 4-5 metu explotacijos tokio variklio su "paprastom" dujom, ligi siol ratus kasa ir dar ne bet kuris benzas pasiveja vaziuojant dujomis. Taigi viskas priklauso nuo prieziuros O kuomet explotuoja masina kurias reguliuoja garaziniai, susideje ne pagal kataloga priklausancias zvakes, zvaklaidzius ir t.t. tai ir vargsta
Is dalies sutinku as su tvaim . Del traujkos ir t.t. nieko nesakau. nes turiu keleta pavyzdziu... Taciau kartais net ir patys geriausi meistrai nieko nepadatro su saudymu. Svakes laidai keisi , zvakes dujines sudetos o vistiek sauna , PVZ as pirkdamas automobili lietuvoje B4 ar coupe su 2.3 varikliiu tikrai net neziureciau i automobilius su dujomis