Autorius |
Audi B4 1.9 TDI 66kW užkyla ir laikosi apsukos kai sušyla variklis, bei didelis oro kiekis - kuro si |
juozasu
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 146
Įstojęs: 31.03.10 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2010-03-31 19:38 |
0
|
|
|
Sveiki, man tokia problema:
kol šaltas variklis tai viskas gerai, bet kai sušyla iki > 50 laipsnių, laiko apsukas (jei virš 1 700 užgazuoji) ir nenukrenta, o kartais net kyla iki 2 500 ir laikosi. Jeigu užgazuoji iki 4500 tada krenta iki 2 800 ir laikosi - be apkrovos.
Jeigu jungi bėgį (duodi apkrovą) ir apsukas numeti iki 1600 - tada jos pačios nukrenta iki 900-950.
Dariau jau tris diagnostikas, vieni rado, kad Oro Srauto Matuoklė bloga - nusipirkau, patikrino ar gera - pakeičiau - tas pats.
Kiti rado kad daviklis Coolant Temperature blogas, susitaisiau (nes buvo du laidai iš dviejų nutrūkę, na pradėjo žvakių nekaitinti kai šiltas variklis) problema neišnyko.
Treti rado, kad EGR vožtuvas blogas, viską išardė ir pasakė, kad problema jau išspręsta anksčiau - vožtuvas "užglušytas" nepralaidžia tarpine ir surinko atgal, nes norėjo tą patį padaryti...
Dar meistrai sako, kad gali būti siurblys blogas, kaip tai patikrinti? (pvz. važiuojant 40 km/h 4 bėgiu turi trūkčiot?) bet vedasi puikiai ir žiemą, prie -20 laipsnių - iš pusės "abaroto".
Kiti sako, kad gali būti tepaluotas intercooler'is ir aplamai šlangos - oro sistema. Tačiau, nei kai užsigazuoja nei aplamai melsvo dūmo nemeta. Kai pašilęs variklis dūmas net akimi nematomas. Bandžiau antru bėgiu 70 km/h važiuoti - jokių juodų dūmų net nėra - kas būdavo visalaik, kai turėjau 1.7 DTI OPEL ASTRA - nors variklis veikė puikiai.
Visi filtrai ir diržai taip pat jau pakeisti.
Jau pinigų diagnostikom švaistyti neturiu, gal kam yra buvę panašiai ir galite maždaug dar ką nors įtarti?
Redaguotas juozasu 2010-04-18 20:15 |
|
Autorius |
RE: Audi B4 1.9 TDI 66kW užkyla ir laikosi apsukos kai sušyla variklis |
ERNIUZZ
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 1031
Įstojęs: 03.02.08 Miestas: Šiauliai
Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2010-03-31 20:31 |
0
|
|
|
pagaminimo data? Sie varikliai ir nelinkia dumyti jei tvarkingi. Galbut gazo daviklis, gal siurblys, jei po 94m gamybos tai tik TIKRA DIAGNOSTIKA parodys tikslu gedima nes tam jin ir yra kad nereiktu uzsimti speliojimais...
Tdi varikiam zvakiu sildymas atjungemas automatiskai, butent beskei kazkur > +5c ir tai yra normalu.
Redaguotas ERNIUZZ 2010-03-31 20:33 |
|
Autorius |
RE: Audi B4 1.9 TDI 66kW užkyla ir laikosi apsukos kai sušyla variklis |
juozasu
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 146
Įstojęs: 31.03.10 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2010-03-31 22:16 |
0
|
|
|
ERNIUZZ parašė:
pagaminimo data? Sie varikliai ir nelinkia dumyti jei tvarkingi. Galbut gazo daviklis, gal siurblys, jei po 94m gamybos tai tik TIKRA DIAGNOSTIKA parodys tikslu gedima nes tam jin ir yra kad nereiktu uzsimti speliojimais...
Tdi varikiam zvakiu sildymas atjungemas automatiskai, butent beskei kazkur > +5c ir tai yra normalu.
Ačiū už atsakymą.
1994 m g-bos.
Darė diagnostiką (3 kartus). Kai gazas atleistas (nors ir užsigazavę), kompe vistiek rodo signalą "Idle" (kad gazas atleistas), tai įtarimai dėl reostato atkrito...
Visi atsisako daryti "TIKRĄ DIAGNOSTIKĄ", nes kompe siurblio kreivių nematys šitam variantui.
O dėl žvakių atjungimo, tą ir turėjau omeny, kad susitaisė, nes anksčiau neatjungdavo... |
|
Autorius |
RE: Audi B4 1.9 TDI 66kW užkyla ir laikosi apsukos kai sušyla variklis |
ERNIUZZ
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 1031
Įstojęs: 03.02.08 Miestas: Šiauliai
Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2010-03-31 22:23 |
0
|
|
|
Is kokio miesto esat ir ar bent dare diagnostika vaziuojant masina? tai variklio valdymas naujesnis?( osm naujesnis kaip golf3tdi, siurblio gryztamoji eina ne is kepures.) Bandet susilusiam motorui atjungti ta temp. davikli ir paziuret ar reaguoja taip apsukos ?
Redaguotas ERNIUZZ 2010-03-31 22:25 |
|
Autorius |
RE: Audi B4 1.9 TDI 66kW užkyla ir laikosi apsukos kai sušyla variklis |
juozasu
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 146
Įstojęs: 31.03.10 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2010-04-01 08:56 |
0
|
|
|
ERNIUZZ parašė:
Is kokio miesto esat ir ar bent dare diagnostika vaziuojant masina? tai variklio valdymas naujesnis?( osm naujesnis kaip golf3tdi, siurblio gryztamoji eina ne is kepures.) Bandet susilusiam motorui atjungti ta temp. davikli ir paziuret ar reaguoja taip apsukos ?
Esu iš Jonavos, bet darė "Diagnostikas" Kaune. (Gal žinote rimtą kompaniją Jonavoje?)
Bandžiau sušilusiam varikliui atjungti tą Coolant Temp. daviklį - jokio skirtumo (nes jis buvo jau atjungtas kai pirkau mašiną).
Važiuojant mašina diagnostikos nedarė, bet darė ir dirbant varikliui normaliai, bei "užsigazavimo režimu". |
|
Autorius |
RE: Audi B4 1.9 TDI 66kW užkyla ir laikosi apsukos kai sušyla variklis |
ERNIUZZ
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 1031
Įstojęs: 03.02.08 Miestas: Šiauliai
Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2010-04-01 11:19 |
0
|
|
|
Nzn jonavoje. Diagnostyka visuomet daroma vaziuojant masina, kitaip nera uz ka ir pinigus moketi...
Redaguotas ERNIUZZ 2010-04-02 17:49 |
|
Autorius |
RE: Audi B4 1.9 TDI 66kW užkyla ir laikosi apsukos kai sušyla variklis |
Altair
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 86
Įstojęs: 22.09.08 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2010-04-06 16:45 |
0
|
|
|
juozasu parašė:
Sveiki, man tokia problema:
kol šaltas variklis tai viskas gerai, bet kai sušyla iki > 50 laipsnių, laiko apsukas (jei virš 1 700 užgazuoji) ir nenukrenta, o kartais net kyla iki 2 500 ir laikosi. Jeigu užgazuoji iki 4500 tada krenta iki 2 800 ir laikosi - be apkrovos.
.................
Dar meistrai sako, kad gali būti siurblys blogas, kaip tai patikrinti? (pvz. važiuojant 40 km/h 4 bėgiu turi trūkčiot?)
Nu ir kaip? Ar trukcioja vaziuojant be apkrovos zemom apsukom?
Man pasireiksdavo vaziuoji ~60km/h lygioj vietoj arba nuo lengvo kalniuko 4 begiu ir vos vos paspaudi gaza ir laikai, kad masina ne letetu savaime bet bandytu vos vos greiteti.
Jei uzmygsi daugiau trecdalio gazo, efekto nebesimatys ir atrodys kad viskas gerai, nes kai su apkrova pradeda dirbt, siurblio defektas pasislepia.
Geriausia Audi |
|
Autorius |
RE: Audi B4 1.9 TDI 66kW užkyla ir laikosi apsukos kai sušyla variklis |
juozasu
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 146
Įstojęs: 31.03.10 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2010-04-07 12:38 |
0
|
|
|
Altair parašė:
[quote]juozasu parašė:
Nu ir kaip? Ar trukcioja vaziuojant be apkrovos zemom apsukom?
Man pasireiksdavo vaziuoji ~60km/h lygioj vietoj arba nuo lengvo kalniuko 4 begiu ir vos vos paspaudi gaza ir laikai, kad masina ne letetu savaime bet bandytu vos vos greiteti.
Jei uzmygsi daugiau trecdalio gazo, efekto nebesimatys ir atrodys kad viskas gerai, nes kai su apkrova pradeda dirbt, siurblio defektas pasislepia.
Dėl trūkčiojimo:
Pvz. važiuojant nuo kalniuko 50 km/h penktu begiu (apsukos maždaug 1100-1200) netrukčioja, gazo nespaudžiu, bet mašina pati greitėja, tai tenka pristabdyti, arba palaikomas pastovus greitis.
Trukčioja dažniausiai, kai važiuoji greitai pirmu begiu (apie 2800 apsukos) ir staigiai atleidi gaza, tada neblogai patrūkčioja.
4 bėgiu trūkčioja kartais, bet kai greitis mažiau 55 km/h ir kai spaudi gaza kad siek tiek begetusi, kai ispaudi iki trecdalio - tada viskas ok.
Jeigu tai siurblio defektas, tai gali jis tiesiog staiga "numirti" ar tiesiog simtomai vis ryskes ir ryskes kol numirs? (Klausiu del to, ar suskubti tvarkyti, ar galiu vazineti kolkas, nes man vazineti nebetrukdo, pripratau)
Kartais, labai retai (2 kartus per nuvažiuotus 800 km) variklis atrdodo lyg "pašaudo" lyg oro negauna - nežinau, dažniausiai važiuojant į kalną 5 bėgiu 95 km/h, bet tik kartais. Išminu sankabą, vėl atleidžiu - toliau važiuoja lyg niekur nieko. Kas čia galėtų būti? Ar čia visiem taip būna?
Redaguotas juozasu 2010-04-07 12:46 |
|
Autorius |
RE: Audi B4 1.9 TDI 66kW užkyla ir laikosi apsukos kai sušyla variklis |
juozasu
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 146
Įstojęs: 31.03.10 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2010-04-08 17:26 |
0
|
|
|
Beje, traukia labai gerai. Sako kai blogas siurblys trauka sumazeja... |
|
Autorius |
RE: Audi B4 1.9 TDI 66kW užkyla ir laikosi apsukos kai sušyla variklis |
Antanas
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 163
Įstojęs: 28.12.07 Vairuoja: Audi A6
|
Parašyta 2010-04-09 12:22 |
0
|
|
|
Sveiks Andriuk, matau dar vargsti su savo masinuku |
|
Autorius |
RE: Audi B4 1.9 TDI 66kW užkyla ir laikosi apsukos kai sušyla variklis |
juozasu
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 146
Įstojęs: 31.03.10 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2010-04-10 12:06 |
0
|
|
|
Antanas parašė:
Sveiks Andriuk, matau dar vargsti su savo masinuku
Sveikas, Antanai, iš kart pažinau tave, pamatęs e-mailą aprašyme.
Vargstu, bijau, kad teks dar taip važinėti 6 metus, kol mašina nepasens morališkai. |
|
Autorius |
RE: Audi B4 1.9 TDI 66kW užkyla ir laikosi apsukos kai sušyla variklis |
juozasu
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 146
Įstojęs: 31.03.10 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2010-04-18 20:14 |
0
|
|
|
Problema, sutvarkyta, kalta buvo siurblio elektrine dalis. Taciau sutvarkius - pasimate kita - per didelis - pastovaus oro kiekis kuro sistemoje - daugiau nei puse tos permatomos zarnos nuo filtro iki siurblio - yra oras...
Redaguotas juozasu 2010-04-18 20:16 |
|
Autorius |
RE: Audi B4 1.9 TDI 66kW užkyla ir laikosi apsukos kai sušyla variklis, bei didelis oro kiekis - kur |
juozasu
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 146
Įstojęs: 31.03.10 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2010-04-18 21:49 |
0
|
|
|
valentin3011 parašė:
nuimk ta zarna kur prie kuro filtro jungiasi ir sutepk hermetiku geru, neleis ora , man irgi leido, arba jau gal laikas keist filtra
Jau rasiau, kad visi filtrai katik pakeisti, o del hermetiko, jau perrinko tas zmogus kuris keite filtrus, ir zarneles pakeite kitomis. Na bet galima pabandyti, aciu uz patarima. |
|
Autorius |
RE: Audi B4 1.9 TDI 66kW užkyla ir laikosi apsukos kai sušyla variklis, bei didelis oro kiekis - kur |
juozasu
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 146
Įstojęs: 31.03.10 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2010-04-19 10:42 |
0
|
|
|
valentin3011 parašė:
beje kiek sumokejai uz siurblio elektronines dalies tvarkima?
5oo Lituku |
|
Autorius |
RE: Audi B4 1.9 TDI 66kW užkyla ir laikosi apsukos kai sušyla variklis, bei didelis oro kiekis - kur |
juozasu
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 146
Įstojęs: 31.03.10 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2010-04-19 13:26 |
0
|
|
|
Buvau vienam servise, tai sake ora gali leisti defektuotas (siek tiek isiurbia ir oro) auksto slegio siurblys, nes vienam buvo lygiai toks pats atvejis, sake jei ora imtu is filtro ar kitur - zarnelese - tai neuzsivesciau ryte ilgai... (sita isvada padare skirtingi meistrai is skirtingu servisu). O dyzelistai sako, kad cia nesamone, kad del siurblio oras laikytusi...
|
|