Reikalinga Jūsų pagalba.
Vakar keičiau pagrindinio diržo komplektą A6/C4 2.5TDI 103kW AEL, šiandien viską surinkau, patikrinau ar sutampa smagračio ir siurblio škyvelio mietkės ir bandžiau kurti - kūrėsi labai sunkiai, bet užsikūrė, dumino smarkiai ir kas svarbiausia variklis klaksėjo toks jausmas, kad kompensatoriai, prieš keitimą dirbo švariai, gražiai ir nedumino. Permečiau siurblio škyvą ant 1 danties - paankstinau, kurėsi iš pusės sukio gražiai, bet klaksėjimas nedingo.
Mietkės yra ant smagračio, ant balansirinio škyvo ir ant siurblio, bet ant paskirstymo velenėlio jokių neradau, buvau nuėmęs ir dangtelį - nieko neradau. Ir turiu vieną pastebėjimą, kad alkūninio veleno mietkės ant smagračio ir ant balansirnio škyvo nesutampa gerais keletą laipsnių. Žiauriai nesinorėtų vėl nuiminėt visko iš naujo, bet jaučiu reiktų bandyt paskirstymo velenėlį suktelt 1 dantuką pirmyn arba atgal....
Kokios Jūsų nuomonės, ką šioj situacijoj daryt. Gal kas esat susidurę su tuom??
Iš anktso dėkoju.
Man yra buvus panasi cituacija ziema mazdai nutrauke skyva,degima atreguliavus viska surinkus kuresi sunkiai spaudant gaza variklis pradedavo klakset,nuveziau I servisa tai buvo degimas blogai nustatytas vienu danteliu,manau ir tau ta pati problema
Bandžiau ant 1 dantelio permest škyvą siurblio, kurtis pradėjo gerai, bet klaksėjimas nedingo.
O kas dėl to kyliavimo, tai kaip supratau paskirstymo velenėlis iš galo užsifiksuoja rakteliu ant 10mm? Ta prasmepaprastą rakčiuką perkišti per škyvo skylutę ir ieškot skylės galvoje?
Redaguotas dj_explorer 2013-03-13 18:15
Ant smagračio vienareiksmiškai ir ta dantrati alk veleno reikejo irgi pakeisti nes jam per laika ta sponkes vieta issimala ir nusisukti gali tai diržus keičiant ir jį reikia pakeist . Ir beto degima nu ant kompo reikia statyti o ne iš klausos , kurimosi ........
Šitoje temoje yra info kaip sustatyti . http://www.audifanai.com/forum/viewthread.php?forum_id=67&thread_id=27580 Degima.