Sveiki, busiu naujokas jusu forume, tikiuosi nesupyksit uz tokius gana paprastus klausimus, bet labai reiktu kuo greiciau pagalbos, kad nusprest ka reiktu tvarkyt. Zodziu taip, neseniai isigyjau masina ir pastebejau, kad variklio temperatura kartais uzkyla gan nemazai (normaliai greiciau vaziuojant buna visada apie 90, bet vietoj sukinejantis kartais pakyla beveik iki 100 laipsniu, ventiliatorius isijungia gal kazkur nuo 95). Tai klausimas - ar ne per didele temperatura? Beje, nezinau ar cia susije, bet yra ir kita problema su degimu arba kuro misiniu, ant laisvu apsuku kartais sudreba variklis, toks jausmas kad vienas cilindras nesudirba normaliai arba tiesiog apsukos krenta (nezinau, nes nera tachometro). Issukus zvakes pamaciau, kad mazdaug po puse visu zvakiu yra baltos, bet visos atrodo mazdaug vienodai, tai turbut visi cilindrai dirba taip pat. Beje, kad salta uzkurt reikia butinai uztraukt patsosa, ar tik nebus cia kazkas kreivai nureguliuota, kad maziau kuro paduotu? Ka patartumet? Reguliuoti karba? Anksciau vazinejau su ipurskimu, tai cia man biski sudetingiau yra, nes ten nebudavo tokiu bedu. Dekui uz pagalba.
Audi 80 B3 1.8 RU
Autorius
RE: 80 B3 1.8 RU Variklio temperatura ir liesas kuro misinys
Del temp. as taip pat nesukciau galvos. jei trasoje 90 laikosi, viskas norma.
Del drebejimo. gal pramusineja kur nors kibirksti. Ar sausas oras, ar dregnas - nera skirtumo?
Utenos Audifanai Koordinatorius 8- 628 30397 (ezys) [email protected]
Dabar: Opel Signum 2.2 dti 92Kw Juoda
Buvo: Audi A6/C5 2.4 V6 121Kw Juoda Universalas
Buvo: Audi A3/8L 1.6 74Kw Melyna
Buvo: Audi 80/B3 1.8s 66Kw Pilka sedanas
Autorius
RE: 80 B3 1.8 RU Variklio temperatura ir liesas kuro misinys
Brolau, viskas yra tvarkoj pats turiu savo 80 irgi su patsosu ir taip pat 1,8. Šaltu variklius turi patsosą atitraukti ,o temperatūra neturi pakilti virš 100 ,o 90 yra pats tas.
Autorius
RE: 80 B3 1.8 RU Variklio temperatura ir liesas kuro misinys
Dekui visiems uz atsakymus, pagalvojau, kad gal del to drebejimo net ne degimas kaltas, o gal pagalve kokia. Keista, kad tas didesnis drebejimas pasireiskia jau varikliui pasilus siek tiek ir stovint ant laisvo kartais sudreba (salone gan stipriai jauciasi), bet ne visada. Dar pastebejau, kad staigiau is pirmo i antra begi permetus kazkaip idomiai susipurto, bet lyg ne del to, kad su degimu kazkas butu. O siaip variklis visada juda siek tiek, kai uzkurtas. O gal as cia is viso slieku ieskau kur nereikia is naujesnes auto persedes.
Audi 80 B3 1.8 RU
Autorius
RE: 80 B3 1.8 RU Variklio temperatura ir liesas kuro misinys
Baltos žvakės negali būt. Vadinasi, per liesas mišinys, gal dar ir degimas paankstintas. Tai ir sąlygoja drebėjimą ir aukštesnę temperatūrą.
Žvakės turi būt dailiai rudos, na sakykim, tamsi kakavos spalva
O padsosą kuriant šaltą visada užtraukt būtina, tam gi jis ir padarytas.
AB "LODORIAI" ( Įgaliotasis NASA atstovas)- Mes žinom, ką darom
IĮ "GERASIS SAMARIETIS"-Neduokite duonos, bet duokite darbo
UAB "PASKUTINIS PASISPARDYMAS"-prikelsim jūsų "grabą" paskutinei kelionei
Karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje
greitai ir pigiai nebuna gerai
pigiai ir gerai nebuna greitai
gerai ir greitai nebuna pigiai