Sveiki,
Susiduriau su problemomis ir ieškodamas internete informacijos, daug kartų buvau nukreiptas į jūsų forumą, tad nusprendžiau užsiregistruoti ir pačiam pasiklausti informacijos, o ne ieškoti panačių atvejų interneto platybėse.
Apie viską nuo pradžių:
Su maniške audine problemos prasidėjo, neseniai, kai vis dažniau ėmė grybauti apsukos, ir tekdavo žaisti su rankiniu pacosu kad pagauti reikiamas apsukas. Kažką girdėjęs buvau, jog del to kaltos reduktoriaus membranos, taigi nusprendžiau įsigyti remkomplektą ir jį atrestauruoti, bet buvau nuviltas, mat pasirodo mano turėtas reduktorius,yra žiauriai senas (su chamutu toks) ir tokiems remkomplektu nebera. Teko ieškoti naujo reduktoriaus, gavau dėvėtą, nusipirkau remkomplektą, persirinkau ir įsidėjau. Tik dabar bėda tokia, neiseina niekaip jo sureguliuoti. (laikiną problemos sprendimą radau, bet manęs jis netenkina - apie jį papasakosiu toliau)
Kuriasi gerai, bet apsukos be pacoso is karto nukrenta iki kokiu 400 ir užgęsta laikant truputi gazą ir palaipsniui užtraukinejant pacosą - jokios reakcijos apsukoms ir tik iki galo užtraukus pacosą, apsukos staiga šokteli iki 2000. Pašilus pacosą galima atleidinėt, bet ir tai apsukos ne visada idelaios, buna kad niekas nepasikeičia tarp šaltos ir šiltos, buna tokiu užkurimų, kad pašilus lyg ir viskas normalizuojasi ir pacoso nebereikia.
Parodžius meistrams:
Reguliuotojai prisikabino prie mano oro filtro, jis kažkoks tai sportinis (mėlynas lyg is plastmasės ar geležies grotelės filtro padarytos) ale per daug oro gali praleisti, patikėjau - pažadęjau kitam kartui pasikeisti į normalų.
Toliau prisikabino prie oro filtro dėžės. Ji ale netinkamai funkcionuoja. nežinau kaip ji ten turi veikti bet ale kažkokia skelndė nevaikšto - tai palikę mažytį tarpą patekti šaltam orui ir užkišę skuduru angą kur turi būti vamzdelis nuo kolektoriaus į oro filtro dėžę, šiaip ne taip sureguliavo - tiesa už tokį reguliavimą nepamėmė nė lito - man tiesiog skubiai reikėjo mašinos ir pažadėjau jam grįžti greitu metu, kad surastume kur tikroji problema (ką ir ketinu padaryti)
dar prisikabino prie duju padavimo žarnos kad ji per trumpa įdėta ir truputi persilenkusi, bei tas guminis žiedelis kur tarp filtro dėžės bei duju maišytuvo yra pažeistas. Ar tie du niuansai gali turėti labai didelės įtakos?
Dar pamiršau paminėti, jog dujų su varžčiukų atsukta tikrai virš normos, o traukimo nepasakyčiau, kad yra, netgi buna pridusta kai kokį antrą įmeti ir tik palaipsniui įsibėgėja iki normalaus. Žiemą man gi bus pypiec su tokiu reguliavimu jei nerasim bėdos. juk užkišom tą skylę kur nuo kolektoriaus dėl šilto oro padavimo ateina.
Padėkit mums su meistru nustatyti kur gali būti didžiausia bėda? Paaiškinkit man kaip ten ta sklendė veikia kur su filtro dėže yra, nes kaip suprantu tai neelektinins procesas, juk jokių laidų nėra?
O gal pataikiau pas nevykusį meistra, kuris nelabai išmano kaip reikia dujas reguliuoti?
vaizdas po kapotu panašus į šį:
Redaguotas eele90 2014-08-09 01:26
Autorius
RE: karbiuratoriaus, oro filtro dėžės, duju sureguliavimo problemos. Audi 80 B3
va čia jau, Bamperi, nušnekėjai
Benzinu gali būt visai neveikt ir pusės karbo nebūt, dujoms tai visiškai dzin
tai ką tu čia parašei apie tą meistrą, aš jį vietoj nušaučiau. Bėk iš jo neatsigręždamas,nes tokių nesąmonių net būt negali.
Padą pasižiūrėk pradžioj
AB "LODORIAI" ( Įgaliotasis NASA atstovas)- Mes žinom, ką darom
IĮ "GERASIS SAMARIETIS"-Neduokite duonos, bet duokite darbo
UAB "PASKUTINIS PASISPARDYMAS"-prikelsim jūsų "grabą" paskutinei kelionei
Karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje
greitai ir pigiai nebuna gerai
pigiai ir gerai nebuna greitai
gerai ir greitai nebuna pigiai
Redaguotas kostia 2014-08-09 08:58
Autorius
RE: karbiuratoriaus, oro filtro dėžės, duju sureguliavimo problemos. Audi 80 B3
Palauk palauk, kostia, o jei karbo sklendės stringa ar laisvų apsukų varžtelis neveikia, kaip tada? Juk dirbant dujomis, kai kurios karbiuratoriaus sistemos (aišku ne visos) turi dirbt be priekaištų.
Aš suprantu taip, kad benzinas vis tiek reikalingas ir juo turi veikt, nors TA to ir netikrina. O karbo padas dažna liga. Tada normaliai nedirba ir benzinu. Kai padas jau būna visiškai prie pabaigos, tai staigiai truktelėjus ar stabdant, ar labai staigiame posūkyje, variklis net užgęsta.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2014-08-09 10:56
Autorius
RE: karbiuratoriaus, oro filtro dėžės, duju sureguliavimo problemos. Audi 80 B3
kokia tau sklendė stringa, droselinė? labai abejoju, nes iš 1000 karbų gal viena ir stringa. Oro sklendė px, dujos tada labai normaliai dirba.tuo labiau su antra kamera. laisvos eigos varžtas karbe išvis jokios įtakos dujoms neturi, taip kad.... Viskas reduktorium reguliuojama.
Iš karbo tau tik sklendė droselinė dujoms reikal;inga, gali išvis tik ją palikt ir maišytuvą. Taip kad karbas absoliučiai su dujų sistema nesusijęs. Taškas. O tvarkingas automobilis privalo gerai dirbti abiem kuro rūšim
AB "LODORIAI" ( Įgaliotasis NASA atstovas)- Mes žinom, ką darom
IĮ "GERASIS SAMARIETIS"-Neduokite duonos, bet duokite darbo
UAB "PASKUTINIS PASISPARDYMAS"-prikelsim jūsų "grabą" paskutinei kelionei
Karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje
greitai ir pigiai nebuna gerai
pigiai ir gerai nebuna greitai
gerai ir greitai nebuna pigiai
Autorius
RE: karbiuratoriaus, oro filtro dėžės, duju sureguliavimo problemos. Audi 80 B3
virš karbiuratoriaus yra termostatas vakumui, kuris atidaro/uždaro šilto oro sklendę. gal žinot ties kokia daugmaž temperatūra turi suveikt, t.y. kokia optimali įsiurbimo temperatūra?
Autorius
RE: karbiuratoriaus, oro filtro dėžės, duju sureguliavimo problemos. Audi 80 B3
kostia parašė:Iš karbo tau tik sklendė droselinė dujoms reikal;inga, gali išvis tik ją palikt ir maišytuvą. Taip kad karbas absoliučiai(?)su dujų sistema nesusijęs. Taškas...
Tai aš ir turiu tą galvoje. Jei droselinė sklendė uždaryta (prasidaro tik patraukus padsosą kaip temos autoriui) ir varžteliu nesireguliuoja, tai dujų niekaip nesureguliuosi. Tai ar aš klystu?
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Autorius
RE: karbiuratoriaus, oro filtro dėžės, duju sureguliavimo problemos. Audi 80 B3
Bamperi, blyn. Droselinė sklendė jeigu stringa, ji tau neatsidarys net ir su vakuumu padsosiniu. tai viena. O antra, jeigu ji pilnai uždaryta, vadinasi kažkas kažkada išvis tą karbą išsukinėjo po varžtą ir nesusuko tuo, nes minimalus darbinis tarpas numuštas,bet dėl to apsukos nesvyruoja, nes jis nekinta. Vadinasi, problema tikrai ne sklendėje, tuo labiau kad dujoms tikrai dzin, koks tas tarpas....
Bėdos reik ieškot kitur, arba pade, arba vakuumuose.
AB "LODORIAI" ( Įgaliotasis NASA atstovas)- Mes žinom, ką darom
IĮ "GERASIS SAMARIETIS"-Neduokite duonos, bet duokite darbo
UAB "PASKUTINIS PASISPARDYMAS"-prikelsim jūsų "grabą" paskutinei kelionei
Karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje
greitai ir pigiai nebuna gerai
pigiai ir gerai nebuna greitai
gerai ir greitai nebuna pigiai
Autorius
RE: karbiuratoriaus, oro filtro dėžės, duju sureguliavimo problemos. Audi 80 B3
ofka parašė:
Koks miestas tavo? Meistriokas tavo gal ir nekoks, kokie dar skudurai Koks reduktorius? duju sanaudos didelės?
Miestas Panevėžys.
Puikiai suprantu, kad skudurai nėra problemos sprendimo būdas - tai laikinai - kol rasiu kas per bėda, todėl ir kreipiausi į jūsų forumą
Reduktorius Tomasetto. Kažkas panašaus į šį:
Dujų sanaudų tiksliai pasakyti negaliu - kadangi dujų bakas buvo užpildytas dar prieš įšimant senąjį, bet įtariu, jog didelės, dujų padavimo varžtas juk virš normos atsuktas.
Bamperis parašė:
Pirmas klausimas, - ar benzinas sureguliuotas tinkamai ir veikia puikiai? Jei neina benzinu, tai nėr ko kalbėti apie dujas.
Benzinas sureguliuotas, bet ar tinkamai negaliu pasakyti, teko vos kelis kartus juo važiuoti, kai neapskaičiavau kelio tarp degalinės ir dujų bako kiekio kurėsi gerai, apsukos gal kiek didesnės nei norma bet važiuoti galima Reikės pabandyti dabar, ar irgi yra tas netraukos pojutis kaip ir ant dujų, bet tuo aš labai abejoju.
kostia parašė:
va čia jau, Bamperi, nušnekėjai
Benzinu gali būt visai neveikt ir pusės karbo nebūt, dujoms tai visiškai dzin
tai ką tu čia parašei apie tą meistrą, aš jį vietoj nušaučiau. Bėk iš jo neatsigręždamas,nes tokių nesąmonių net būt negali.
Padą pasižiūrėk pradžioj
Greičiausiai taip ir reikės padaryti, juk nesumokėjau jam nė lito, jokios sąžinės graužaties ))
Kiek skaitęs pas jus forume ir kitur, jei padas būtų parėjęs, tai sukant į vieną ar kitą pusę ta trauka dingtu, ar aš klystu?
O man ji dingsta dažniausiai įmetus antrą - trečią pavarą bėgėjantis tiesiojoje. Maniau kad mašina visai nebetraukia, ir daugiau šimto neįsibėgėsiu, paekspermentavau, per gan trumpą laiką 16 paėmiau, daugiau nelabai norėjo kilti, bet man tiek užtenka, duo didesnio greičio dar detalės ims birėti
Bandžiau su tuo padu, lankstyri ori filtro dėžę į viena ar kitą pusę, prispausti stipriai išėmus tą skudurą ir oro padavimo, - jokių pokyčių apsukose. Priėjau išvados, kad greičiausi kaltas ne padas :/
Ten mačiau toliau ginčijotės apie kokią aš ten sklendę, ne apie droselinę aš, o apie esančią oro filtro dėžėj.
Tai parodau, kaip bent jau meistras sakė jog ji man visisškai nefunkcionuoja, o aš ir nelabai suprantu kaip ji turi funkcionuot, jei ten tik vamzdelis ateina (gal vakuumas): apvedžiau raudomai
Dar prie to paties klausimas, kam taa žalia puslė esanti virsutiniam kairiam kampe? kaip suprantu čia kažkas irgi su vakuumais, gal čia ir bėda pas mane, jis pas mane visai atjungtas nuo visų šlangelių.
Na bandysiu žiūrėti dar kiekvieną šlangelę vamzdelį, ieškosiu spragų kur orą traukia, jei jam per daug nuo oro filtro ateinančio, jei kostia sako problema vakuume - vadinasi vakuume,
Redaguotas eele90 2014-08-10 18:03
Autorius
RE: karbiuratoriaus, oro filtro dėžės, duju sureguliavimo problemos. Audi 80 B3
1. Dirbant varikliui pastumdai oro filtro korpusą į visas puses. Jei variklio darbas nesikeičia padas tvarkoj. Kad važiuojant atsirastų pertrūkiai, padas turi būti visiškai visiškai gatavas.
2. Slendė oro filtro dėžėj reguliuoja oro padavimą žiemą-vasarą, ty. karšta-šala. Važinėdamas dujomis ją gali užblokuot tokioj padėty, kad oras į filtrą visada pakliūtų šaltas (iš paveiksliuke matomos šlangos), ne nuo išmetimo kolektoriaus. Taip gali palikti amžinai.
3. Žalia vakuuminė pūslė praktiškai nereikalinga, jei tik toliau ją apeinant vakumai sujungti teisingai.
4. Jei benzinu eina bent patenkinamai, tai visą kaltę versčiau reduktoriui, jo reguliavimui arba vakuumams.
5. Jei karbas Keihin, tai čia jo pilnas suvedžiotas vakuumas.
Kaip teisingai apeit žalią pūslę, gal Kostia aiškiau pasakys.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Autorius
RE: karbiuratoriaus, oro filtro dėžės, duju sureguliavimo problemos. Audi 80 B3
Kostia sako-vakuumas žalios pūslės pavidalu privalo būt.
AB "LODORIAI" ( Įgaliotasis NASA atstovas)- Mes žinom, ką darom
IĮ "GERASIS SAMARIETIS"-Neduokite duonos, bet duokite darbo
UAB "PASKUTINIS PASISPARDYMAS"-prikelsim jūsų "grabą" paskutinei kelionei
Karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje
greitai ir pigiai nebuna gerai
pigiai ir gerai nebuna greitai
gerai ir greitai nebuna pigiai
Autorius
RE: karbiuratoriaus, oro filtro dėžės, duju sureguliavimo problemos. Audi 80 B3
Nesiginčiju, nes nežinau ką tas vakuumo rezervas duoda praktiškai. Logika sako, kad jei įdėtas tai turi ir būt, bet iš ko suprast, kad to rezervo trūksta. . Kai prieš 10 metų pirkau A80 B3 1,8 ji buvo atjungta ir dar nemačiau reikalo ją pajungt. Ir kuriasi, ir smagiai važiuoja, ir dujų net mažiau ima kaip A4 1,6.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2014-08-10 20:43
Autorius
RE: karbiuratoriaus, oro filtro dėžės, duju sureguliavimo problemos. Audi 80 B3
AB "LODORIAI" ( Įgaliotasis NASA atstovas)- Mes žinom, ką darom
IĮ "GERASIS SAMARIETIS"-Neduokite duonos, bet duokite darbo
UAB "PASKUTINIS PASISPARDYMAS"-prikelsim jūsų "grabą" paskutinei kelionei
Karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje
greitai ir pigiai nebuna gerai
pigiai ir gerai nebuna greitai
gerai ir greitai nebuna pigiai
Autorius
RE: karbiuratoriaus, oro filtro dėžės, duju sureguliavimo problemos. Audi 80 B3
Jei kalbam apie šitą sklendę:
Mano razumu tai termo-sklendė. Ji persijungia nuo įsiurbiamo oro temperatūros ir dėl sklandesnio darbo dar surišta su vakuumais.
Važiuojant benzinu, karbiuratoriuje garuojantis benzinas atšaldo difuzorius ir jie esant šaltesniam orui apledėja, sutrinka variklio darbas. Šiltas oras nuo kolektoriaus leidžia išvengti ledėjimo.
Važiuojant dujomis ledėjimo nebūna, nes reduktorius jas sušildo aušinimo sistemos karštu skysčiu. Tada net geriau kai imamas šaltas oras (interkulerio efektas).
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2014-08-11 17:00
Autorius
RE: karbiuratoriaus, oro filtro dėžės, duju sureguliavimo problemos. Audi 80 B3