Reklama














Temos peržiūra
AudiFanai » Techninis skyrius » REMONTAS
Autorius Audi a4 b6 1.8T avj problema
troquat
Klubo draugas

Atsijungęs
Pranešimai: 4
Įstojęs: 12.06.16
Parašyta 2017-04-13 22:17
Sveiki, kaista audinukė, neatsidaro termostatas. Jis valdomas elektra. Gal kas žinote ar turite schemą jo valdymo? Pastovus pliusas pareina, ecm jį valdo per minusą? Gal kas susidūrėte?
Autorius RE: Audi a4 b6 1.8T avj problema
Elektrik
Administratorius

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 1334
Įstojęs: 02.12.06
Vairuoja: Audi 80
Parašyta 2017-04-14 01:37
Pasimatuoji varžą su testeriu, jei rubose, pasijungi oscilografą/testerį prie išvadų einančių iš kompo, jeigu pulsuoja varikliui užšilus, signalas ateina.
Tuomet išsiėmi termostatą, pamirkai į vandenį, paduodi 12v ir pasižiūri ar atsidaro, jeigu atsidaro, 99% kad tranzistorius ECU bloke išlėkė, jeigu VCDS klaidų jokių nerodo. Taip pat vertėtų su VCDS pasitikrinti kokias temperatūras rodo pagrindinis temperatūros daviklis + kokią temperatūrą rodo iš pilkojo (apatinėje radiatoriaus žarnoje), dažnai jis bėda būna (tačiau VCDS klaida praktiškai visada atsiranda).

Prikabinu failą su instrukcijomis.
Elektrik prisegtas failas:
thermostat.pdf
Autorius RE: Audi a4 b6 1.8T avj problema
troquat
Klubo draugas

Atsijungęs
Pranešimai: 4
Įstojęs: 12.06.16
Parašyta 2017-04-16 21:52
Dėkui smiley

Termostatą pakeičiau nauju, tačiau problema neišsisprendė. Kiek žiūrėjau į fyškę ateina 2 laidai - vienas pastovus pliusas nuo saugiklio o kitas laidas eina nuo kompo. Kaip suprantu termostatą valdo per minusą? Bet kiek tikrinau užkaitus mašinai tai tuo laidu iš kompo irgi ateina pliusas, apie 3 V. Kaip taip gali būti? Reiškia neždaro grandinės ir visai nekaitina pakaitinimo elemento termostate?

Ant galvos esantį temp daviklį taipogi pakeičiau, o radiator outlet temperatūrinis pagal vcds veikiantis. Beto pastarasis tik fan'ų valdymui reikšmingas ar nea?

Buvau įmetęs visą flanshą su termostatu į verdantį vandenį plius užmaitinęs nuo 12V, bet palaukiau tik apie 2 min kokias, gal todėl neatsidarė.

Pasitaiko kad nukempa tranzistorius kompo atsakingas už šį reikalą?
Autorius RE: Audi a4 b6 1.8T avj problema
Elektrik
Administratorius

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 1334
Įstojęs: 02.12.06
Vairuoja: Audi 80
Parašyta 2017-04-17 04:21
Na, termostato keisti taip greitai gal nevertėjo, tuo labiau už originalą vistiek geresnio nenupirksi.

Dėl matavimo su testeriu - kadangi termostatas valdomas PWM (keičiama skvarba) tai apie įtampos parametrus galima nediskutuoti. Čia reik jungti oscilografą įjungtam į grandinę termostatui ir žiūrėti. Nepamenu ar VCDS turi output testuose termostato patikrinimą (pasižiūrėti ar gali priverstinai jį užkaitinti per ECU), bet jeigu turi tai atsakytų į klausimą ar ECU apskritai tinkamai jį valdo. Jeigu viskas veikia, tai tuomet netinkami kažkurių daviklių parametrai - todėl ir neatsidaro. Jeigu vistik neatsidaro, tai tikriausiai bus NPN (arba NCh mosfetas) tranzistorius išėjęs (spręndžiant kad minusu valdo). Dėl to ar buvo taip pasitaikę - sunku pasakyti, neteko matyti, bet tik tokia išvada plaukia, jei visi aukščiau minėti faktai teisingi.

Pagal radiator outlet temperatūrą junginėja ventiliatorių, o taip pat skaičiuojamas engine/radiator difference parametras, nuo kurio priklauso termostato atsidarymo parametras (PWM skvarba).

Iš kitos pusė dar viena mintis kilo - pagal ką spręndi, kad termostatas neatsidaro ? Kaista, verda ? Gal tiesiog antifryzas nekokybiškas, arba sistema nesandari, tai pradeda virti antifryzas prie 87 laipsnių (esu matęs tokių lievų antifryzų kur verda jau prie 80C esant atmosferiniam spaudimui), tokiu atveju pagal temperatūras termostatas dar neturėtų atsidaryti, o antifryzo tūris beveik padvigubėjęs, pradeda pūsti šlangas ir pan.

Tiesiog reikai suprasti, kad šitas termostatas iš esmės yra paprastas mechaninis (atsidaro be elektros prie 87 laipsnių), tačiau ECU gali jį pašyldyti ir atidaryti anksčiau (pvz ties 80C), teoriškai, netgi išviso nepajungus fyškės pašildymo - turėtų baisiai nevirti. Todėl ir linkstu link to kad kažkur kitur problema, antifryze, nesandarume, viršslėgis esantis prapustai galvos tarpinei ir pan.
Redaguotas Elektrik 2017-04-17 04:26
Autorius RE: Audi a4 b6 1.8T avj problema
troquat
Klubo draugas

Atsijungęs
Pranešimai: 4
Įstojęs: 12.06.16
Parašyta 2017-04-17 12:43
VCDS output funkcijos neturi, tačiau galima stebėti duty cycle termostato, kuris pagal VCDS užkaitus mašinai kinta ir atseit pilnai darinėjasi. Bet apatinė šlanga visiškai šalta ir auto užkaista.

CO testas neparodė, WP gera, šiltas oras yra iki kol neužkaista žinoma, radiatotrius neužsikišęs. Vienas toks pastebėjimas kad prie ~120 antifryzą išvaro lauk per radiatorių, kaip suprantu apsauginis slėgio vožtuvas gal yra, ir prie tokios temperatūros jau turi kažkur viršslėgis dingti manau.

Jis privalo būti elektriškai papildomai įkaitintas manau, ant jo paties rašo 105 C berods ir 15 omu.
Autorius RE: Audi a4 b6 1.8T avj problema
Elektrik
Administratorius

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 1334
Įstojęs: 02.12.06
Vairuoja: Audi 80
Parašyta 2017-04-17 17:44
Na labai jau čia netipinis gedimas, tokiu atveju verta būtų pabandyti kitą ECU, tačiau tam reikia su immo pasižaisti. Keistas tas dalykas, kad šiuo atveju prie 105C turėtų mechaniškai atsidaryti termostatas, tačiau dėl kažkokių priežasčių jis neatsidaro. Cirkuliacija tikrai yra ? Srovelė per grįžstamąją į bakelį turi matytis davus apsukų. Jeigu leidžia įgūdžiai, galima būtų pabandyti atsidaryti ECU dėžę ir pasimatuoti susiradus valdymo tranzistorių, tačiau gal kito ECU pabandymas ir paprastesnis variantas eliminuoti valdymo klaidą.
Redaguotas Elektrik 2017-04-17 17:49
Peršokti į forumą:
Paieška



Gimtadieniai
Šiandien gimtadienius švenčia: mikas, Beskut3, DIESEL power, wiliuzas, evaldasa6

Sveikiname!

Apklausa
Kaip dažnai plaunate savo Audi?

Kasdien

2-3 kartus per savaitę

Kartą per savaitę

2-3 kartus per mėnesį

Kartą per mėnesį

2-3 kartus per metus

Kartą per metus

Neplaunu išviso

Laukiu kol lietus nuplaus

Norėdamas balsuoti turite prisijungti.

Rezultatai
Komentarai: 0 
Archyvas
Aukštyn