Apatinio turi sutapt su tokiu mažu guzeliu ant diržo apsaugos, o nuėmus apsaugą - su tokia pipyska prie bloko esančia. Jeigu mietką pastačius viršuj, tai ta pipyska bus dešiniau (reiks pasukt prieš laikrodžio rodyklę). O viršutinio škyvo mietka bus galinėje jo dalyje ir turi sutapt su galvos dešinės pusės viršum (nuėmus dangtelį). Paprasčiau: uždėjus ant galvos skardos gabaliuką, jis turi įsistatyt į mietką. Pipyska
Tiesa, jeigu daug ardei tai gali tekt ir degimas iš naujo statyt, atžyma bus nukėlus dangtelį ir dar tokią plastmasę po skriejiku. Brūkšnelis turi sutapt su skriejiko kontakto viduriu. Bet jeigu važiuoja, tai geriau ir nelyst, nes bus degimas normaliai pastatytas, vdruk išreguliuosi (kai degimas geras, tai begunoko mietkos nesutampa!)
O ką planuoji daryt, kad diržą nuiminėsi? Juodas dūmas taigi dėl nesudegusio kuro. Degimas gal vėlyvas. Arba kuro per daug atsukta. Degimo reguliavimui viską reik pastatyt ant mietkių ir užsikūrus pasukt begunoką prieš laikrodžio rodyklę iki apsukos bus didžiausios. Čia toks nustatymas iš akies, bet sau taip statydavau ir vargo nematydavau, su stroboskopu matuojant paklaida buvo nedidelė. O kai pas mane buvo per daug kuro, tai net suodžius spjaudė 8 kartus virš normos buvo.
na pas mane ir nezinia kiek virs normos.bus laisvesnio laiko pasiziuresiu mietkes.gal dirzas prasokes.viskas buvo tvarkoj tik viena ryta pasipyle dumais ir viskas.uzpila zvakes iskarto,neimanoma net vaziuot
brazilas parašė:
na pas mane ir nezinia kiek virs normos.bus laisvesnio laiko pasiziuresiu mietkes.gal dirzas prasokes.viskas buvo tvarkoj tik viena ryta pasipyle dumais ir viskas.uzpila zvakes iskarto,neimanoma net vaziuot