sweiki,iskilo klausimelis ar turi itakos wariklio darbui ir galiai smagracio dydis bei storis?nes 5cil 2.3atmosferinio smagratis daug didesnis bei sunkesnis uz 5cil 2.2t?ir dar wienas dalykas ant lengwesnio smagracio nera jokio guoliuko,o ant sunkesnio yra...idomi nuomone tu,kurie kazka supranta ir zino
kuo lengvesnis smagratis tuo jautriau varyklis reaguoja i "gazo" paspaudima, varyklis lengviau isisuka, bet tuo netolygiau varyklis dirba, as i savo A90TQ idejau nuo 2,2T 20v smagrati (tik neatsimenu ar nuo AAN, ar nuo 3 , sportui visi deda kuo lengvesni smagrati, o gatvem vazinet uztenka ir standartinio.
P.S. gal kas tiksliau papildys
Jo,sutinku su ecka. Pas turbaka gal dar lengvesnis tam,kad kazkiek sumazinti turbo laga. Lengviau uzsigazuoja iki tos ribos kada pust pradeda ir tada pajechal O su lengvesniu smagraciu perjungiant begius gazas greiciau dingt turetu. Ta prasme lengvesnis smagratis lengviau isibegeja bet ir maziau energijos laiko savyje t.y. vaziuojant ispaudus sankaba trumpiau sukasi. Tik nzn ant kiek tas praktikoj pasijaucia Siaip nieko gal cia blogo