Radau ale chiptuning specifikacija: buvo tik aude su 2.0 varikliu,doch a. 80 2.0 16 V Pries140ag,po155ag.
db kitas variantas 2.2 Turbo pries 168 Ag,po 220 Ag.Ar matai skirtuma tarp chipavimo turbininio ir atmoasferinio variklio? Siaip ,kiek teko sneket su zmonem,kas tuo uzsiema,tai iskart sako ,atmosferikui,daugiau kokiu 50 nepadarysi ,bet juos norint dadurt reiks daug daug bapkiu det.tad as tau siulau pasieiskot geriau 2.0 dohc 100kw ,(jei neklystu),pasikeist i dabartini ir ramiai dziaugtis perdaug neisleidus bapkiu
be penkiu minuciu esas
87' a90 Q 2,2 169 kw++// 07' a3 2,0 tdi sline
maximum attack
Jarooska parašė:
tau reikes galvos, pravodkes, kompo... ir speju, kad dar nemazai dalyku
mano grabelis turi 66kw ir tai nesiparinu o kaip tik planuoju dujas deti, kad butu pigiau vaziuot
dar kolektoriaus ismetimo/isiurbimo, ir dar daug daug daug daug ko;DDDDD cia varkes,i kurias neapsimoka list imk visa varikli,bijau pameluot,2.0 dohc'a iki 400 litu turetum gaut,bijau pameluot,pasiklausk kas stumdo,tikrai nekosmine kaina,greiciu deze ir visas kas turetu tikt nuo seno 86kw
be penkiu minuciu esas
87' a90 Q 2,2 169 kw++// 07' a3 2,0 tdi sline
maximum attack
kostia parašė:
vien galva nieko neduos Tada jau statai edis, keiti valiką, dedi reguliuojamą skriemulį, va tada pasijus, kad kažkas daryta
sori bet nelabai supratau ka norejai pasakyti gal normale kalba gali pasakyti?
o ko čia nesuprast?-kompu valdomas degimas,naujas plačiafazis valikas,reguliuojama žvaigždė mietkėm sugaudyt, išmetimas tas pats gali pabūt dar 8v gal į 2000lt sutilpsi, 16v dvigubai skaičiuok, čia dalys, jei pats darysi
o šlifuot tam kad pašlifuotum-neverta