audi a4, 1,8 benzinas ~ 94 kw. Važiuojant 100 km/h apsukos 3000, tai normalu?
Jei tokia dėžė ir priklauso - reiškia normalu. Reikėtų pažiūrėt pagal variklio ir dėžės kodus.
Tech. pase E grafoje yra automobilio VIN kodas, prasidedantis WAUZZZ8DZ...... iš 17 rašmenų. Pagal jį galima nustatyt visą mašinos gamyklinę komplektaciją. Aš neturiu priėjimo, bet žinau, kai kurie fanai gali tai padaryti.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2011-08-22 19:29
taip pas siu audiniu su siais motorais ejo tokios dezes su trumpais begiais, tam kad pagernti dinamika (isibegejimas lengvesnis ir t.t. ) mieste gera deze, man patinka, bet trasoje dar toli su ja nevaziavau, bet jauciu iki klp is vln tai uzsiknisi vaziuoti kai ten kokie virs 4000 rpm ir variklis garsiai dirba
Brother549 parašė:
taip pas siu audiniu su siais motorais ejo tokios dezes su trumpais begiais, tam kad pagernti dinamika (isibegejimas lengvesnis ir t.t. ) mieste gera deze, man patinka, bet trasoje dar toli su ja nevaziavau, bet jauciu iki klp is vln tai uzsiknisi vaziuoti kai ten kokie virs 4000 rpm ir variklis garsiai dirba
va tame ir esmė , važiuoji autostrada 90-100 jau 3000 norisi paspausti, bet tada ir variklis pradėta labiau ūžti, na spėju ir degalai žymiau greičiau dega. Na bet kaip supratau, nereik nieko ieškoti, jai jau taip yra, tada reikia naikinti įproti pastoviai žiūrėti į ta bako rodyklę
bet vienas pastebėjimas gal keistas, bet kaip paspaudi virš 110 km/h jis kažkaip nurimsta, tyliau pradėta veikti.
tomas16 parašė: va tame ir esmė , važiuoji autostrada 90-100 jau 3000 norisi paspausti, bet tada ir variklis pradėta labiau ūžti, na spėju ir degalai žymiau greičiau dega.
Aha. Kai iš būlkos įsėdu į A4, visada ieškau dar šešto bėgio. Net ir autostradoj varau tik iki 110, nes ant 120 jau keičiasi išmetimo garsas per kaminą.
Ir kurą tada srebia. Važiuojant į Palangą ir atgal, sąnaudos vos ne 10, kai tuo tarpu ramiai važinėjant į darbą apie 7 ltr/100.
Bulkutė su karbiuratorium neturi jokios elektronikos, bet ilguose reisuose ekonomiškesnė.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Pasirodo, apsukų ir greičio santykiui pagrindinės pavaros perdavimo skaičius turi kur kas didesnę reikšmę negu pavarų dėžė. Nzn kaip jų atsparumas variklio apkrovai, bet dėžių perdavimo skaičiai praktiškai nesiskiria.
Čia visų, A4 (B5) tik priekiniais ratais varomų Audi, perdavimo skaičiai:
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2011-08-23 18:58