Sveiki.. Susirinkau savaja Audi, mat buvo parejus galva, dabar viskas veikia, vaziuoja gerai, taciau yra kazkoks svilpimas, atrodo, jog kazkur slanga kiaura ar panasiai, nes kai vaziuoji svelniai, nespaudi gazo stipriai viskas tvarkoj, o tik spust gaza ir pradeda rekt, mazdaug - eiiiiii.. Nors paprastai vaziuojant ties 2000 apsuku tas garsas taip pat atsiranda ir dingsta siek tiek virs 2000.. ;] Gal zinot kas galetu but? Visus 'chamutus' susijusius su turbinos slangomis patikrinau.
Pas mane irgi svilpia kai gazo duodi staigiau, servize isgirdo,sako turbina trukus ar ka, nu tipo is jos ten pucia, bet as nusiemiau filtro deze ir radau kad ten oras eina ne is turbos, o prie pat jos kur ateina vamzdelis toks metalinis, nuo isiurbimo iki ismetimo kolektoriaus atrodo eina, tai atsukes radu luzusia metaline tarpine, gal ir pas tave is ten svilpia. Idomu dabar ar rasiu pirkt ta tarpine...
auto625 parašė:
Pas mane irgi svilpia kai gazo duodi staigiau, servize isgirdo,sako turbina trukus ar ka, nu tipo is jos ten pucia, bet as nusiemiau filtro deze ir radau kad ten oras eina ne is turbos, o prie pat jos kur ateina vamzdelis toks metalinis, nuo isiurbimo iki ismetimo kolektoriaus atrodo eina, tai atsukes radu luzusia metaline tarpine, gal ir pas tave is ten svilpia. Idomu dabar ar rasiu pirkt ta tarpine...
Tas vamzdelis kur su vieline tvora apsuktas? Siaip vakar pastebejau, jog kyla ismetamom dujom kvepiantis dumelis is tos variklio puses, kur yra ismetimas.. Hm, reiks ryt patikrint
Na stai, problemos saltinis aiskus - tai buvo tas vamzdukas - apipintas. Apatine tarpine perskilus per puse, puse jos net nebera, o varztu galvutes atsisuke, viena ju pabegus. Klausimas kaip tai galejo nutikt, jei varztai buvo istepti klijais. Na, bet nieko tokio. Siandien viska susitvarkiau, ir trauka atsirado, ir vaziuot maloniau - BUS. Nes po sutvakymo, uzteko apsukt viena rata, apie 200m, ir nutiko kai kas neitiketino, dingo begiai, na tiksliau su 'riciagu' nebeiseina ju perjungt, yra pirmas ir antras begiai, daugiau nieko negali ijungt, neleidzia kazkas, speju, jog galejo nutrukt traukes, taciau gal kas zino ar kam yra nutikes panasus dalykas? Gal tai ne traukiu beda? Gal man reiktu kurt nauja tema? Kaip manot?
As neradau pirkt,sake pardei kad kainuoja apie 7-8lt, ir nieks uzsakyt nesiima, vilniui galejo uzsakyt, bet kai ne vietinis tai neuzsakinejau nes tik kita diena butu atveze,tai pasidariau kolkas is aliuminines skardos (kolkas laiko) o veliau is paranito gal pasidarysiu,sake turi laikyt. Del begiu tavo geras variantas, jauciu kadangi 1.9 variklis,tai bus deze kaip pas mane A4 tokia pat, pas mane buvo keleta kartu uzstriges pirmas begis, ant galo antram begy uzstrigo ir nebeissijunge, pripasakojo man "SPECAI" kad dezes tvarkyt neapsimoka,ieskokis kitos, na ka, susiradau, pakeiciau, veliau savo senaja razrinkau ir radau viduje toki geleziuka( kaip supratau jis skirtas kad atbulinis begis nesijungtu tiesiai is penkto, o paspaust reiktu) tai va, tas geleziukas buvo uzstriges tarp dezes korpuso ir dantracio ir del jo nesijunge begiai. Isemiau ta geleziuka ir visos pavaros junginejasi geriausiai, na bent jau rankom, nes dabar deze guli kaip atsargyne. O del traukiu tavo abejoju, nes ten viena trauke tik, ir ji nemanau kad kazkokiu budu issireguliuos. (Cia aisku jei deze kaip pas mane.
O blyn, o daug darbo ta metaliuka iskrapstyt? Jei neklystu ir gerai pamenu, tai man tai pns buvo sustojau, buvo 2 ijungtas ant sankabos laikiau. Su tevu pasnekejau ir jau vaziuot darban norejau - jungt 1 begi, o gi kazkas veliasi ten, nebesijungia ziuriu. Beje, apie ta metaliuka ir atbulini pakalbejai, tai kitam zmogui daviau pamegint, na meistrui, tai kad ir ka bejungtu, tai atbulinio sviesos sviecia pastoviai.
Na jei jis ten kaip pas mane ikrites, tai reikia dezes gala visa nuiminet, o patiktint varianta sita manau galima paprasciau, nes jis normaliai turi stovet tokioj plastmasei, ji dviem varsciukais kiek pamenu prisukta is kazkurio dezes sono, issitraukia pirma plastmase, po to spyruoklyte tokia, o po to tas geleziukas. Tai manau plastmase istraukus su spyruokle jei to geleziuko nebus savo vietoj, tada manau gali del jo ten nesijungt tau.
Tai kaip supratau, reik isimt ta visa mini mechanizmeli, paprastai tik pasikelus masina ir nenuemus dezes, jei nebus to metaliuko, tai reiks, kad reik imt deze zemen? :s beje, pas mane deze tiesiai stovi, na kaip ir variklis - kaip kad BMW kokiam Cia jei ka. Nes kazkaip pagalvojau, jog gali ir sonu stovet pas tave.
Beje, pamirsau pamineti, jog auto vis dar vaziuoja 1 ir 2 begiu. Yra garsas besitrinanciu krumpliaraciu, kai neismines sankabos, svelniai megini jungt 2 begi.
Na as bent jau taip daryciau, bandyciau isimt ta plasmasiuka, nes lengviausias variantas, ir issiimt turetu nieko nerazrenkant daugiau,(baltas toks plastmasiukas. Tai variklis kaip pas mane turi stovet atrodo, dirzais i prieki,link radiatoriaus, o deze lygiagreciai su dislintuvo vamzdziu. Net gerai pasistengus gal imanoma butu iskrapstyt ta geleziuka nenuimant dezes, atsukt tik gala, cia nuo begiu traukes puses, gal tik deze nuo pagalviu nuleist reiktu. Na bet cia tik speliones, ne mechanikas esu, tai gali but ir siaip kas, bet patikrint galima butu, vis pigiau nei deze keist