Sveiki dar kart! Taigi susiduriau su dezes gedimu, kuriam tvarkyt laiko neturiu ir norejau jusu paklausti - ka zinote, galite patarti ar siaip pakomentuoti renkantis ir perkant tokiam auto deze? I ka reikia atkreipti demesi, ar nera skirtumo tarp 66 ir 81 kw varikliu deziu? Kalba eina apie 5-iabeges. 6-iabeges paprasciausiai netureciau kur naudot.. Kokios mazdaug kainos siai dienai?
Radau varianta, taciau nezinau ar tiktu, ka manot - Deze is A4/S4, gera rida, auto 1.9TDI 81kW. Taip pat yra foto ten prietaisu skydelio, kad ir dyzelis, apsukos 7500 dugnas, zinoma raudonos prasideda nuo 6.5 tukstancio. Cia del to, kad S4 ar kaip? Jei nesamoningai rasau sakykit Man viskas labai idomu... Ir ar nebutu ta deze kazkuo kitokia, na jei, teoriskai, atlaiko tokias apsukas?
Ziurek tik neapsigauk, jei ten 7500 apsuku, ikis benzo deze tai spjaudysies po to ilgai, vaziuosi 100km/h o varyklis kauks ir rodys tau kokius 3500apsuku, cia tik primetu, nes ten begiai zymiai trumpesni bus jei benzas.
Taigi kainos tokios (apytiksles, kurias suzinojau) - Deze nuo A4/S4 [6 begiai, nuo 1.9TDI] kaina: 700Lt, taciau tikimybe didele, jog bus uzvaikyta auto, nes vis del to S4.. Dezes remontas Panevezyje [Todaras] - nuo 450 iki 600 Lt, priklauso nuo to kas jai yra. Patikrinimas: 30 Lt; remontas Vilniuje [6 Pavara] - iki 400 Lt. Paskambinus ir nupasakojus kas daros iskart atsake - sinchronizatorius. Reklamos nenoriu daryt, bet gal kazkam sutaupysiu saskaitos ir nereiks jam skambint Taipogi, pamirsau paminet, jog pas mane masina varoma TIK PRIEKINIAIS ratais.
1 ijungus jei laikai, nes kitaip ismeta, antra be sankabos jungiant svelniai - Cirskia. Vaziuot antru nebandziau. trecia ijungi ir isgriuna, ketvirtas kartais isijungia, penktas per tikrai didelia prievarta, apie atbulini nebesneku.. kad is garazo vienas isvaryciau jungiau atbulini gal 30 kartu, pavyko ijungt, po to kai isvaziavau, meginau dar koki 30 kartu - nebepavyko.
Nu jo.. Dabar dasuto tik.. Nuotraukos gal tik S4, bet aprasymai ir kitkas kitos auto.. Nu zodziu, neesme Svarbu, kad deze yra. Nors ir zmogus, su kuriuo kalbejau sake, kad S4.. Nu nesvarbu..
Taigi... Vakar pradejau ardyt masina, kad nuimciau deze. atlikus puse darbo ir priejus prie kaires dezes puses, meginant atjungt sankabos vamzduka, tarp pirstu pajutau varzta. Pasiziuriu - ogi antrasis sakutes laikiklis issisukes visiskai ir metosi salia skyles. Taigi, susukau ji atgal, patikrinau kitoje puseje esanti varzta ir vuolia - VISKAS VEL VEIKIA! Tik ismetineja begius, matyt gal blogai atreguliavau ka, sukant tuos varztus, o gal jie tiesiog del nudylimo tapo palaidi. Taigi, gal kas zinot ar imanoma gaut naujus tokius varztus, kurie sukasi i reduktoriu, prilaiko/reguliuoja sakute? pridedu paveiksliukus. Sitas varztas buvo pabeges.