SU naujaisiais, bet bėda naujų metų pirmą dieną - pakeičiau variklio aušinimo temperatūros daviklį, nes senasis nerodė daugiau 60, naujaji dacika pries idedant vietoj senojo, patikrinau prie masinos, uzmoves fiske ir panardines ji i karsta vandeni - skydelyje parode 80 ir daugiau, taigi viskas kaip ir aisku, toliau, blogaji dacika isimant, geraji dedant, iš tos vietos, nubėgo antrifryzas. Dapyliau į bakelį. Kaip dabar tinkamai nuorinti aušinimo sistemą. Daugiau kaip pusvalandi laikau užkurtą, klima įjungta visu pajėgumi ir cirkuliavimu, bandyta atlaisvinti chamūtus ant šlangu einanciu i peciuka, bet vis tiek šlangos tik čiut čiut šiltos, dačikas aišku daugiau 60 nerodo, nes ta šlanga į kurį jis dedasi, irgi vos šilta. Prieš keitima, nerodė dačikas, bet šlangos buvo šiltos, viskas ok buvo. Durnai nuskambes, bet net ir kolektorius visiškai šaltas, nors praburzginta ji buvo kokį pusvalandį, jei nedaugiau, per tiek laiko ankščiau seniausiai būdavo užkaitus. Variklis 1.8t
ka darau ne taip? gal yra kokie nuorinimo taskai?
Man šiek tiek kitaip buvo tik po termostato keitimo ir Auš Skysčio.Manoji audi 100 c4 2,5 TDI. Oro kamštis buvo kažkur tai irgi tik drungnos buvo tai pastatėm gan stačioje įkalnėje skysčio sumažėjo išsiplėtimo bakelyje ir viskas normaliai dabar šeip tos sistemos aušinimo pačios nusiorina . Tiek žinių iš manęs
tai va, kad bulkai snuki sukeli, vejeli ijungi ir nusiorina ten per 5 minutes viskas puikiai, su ta a4 mistika kazkokia, slangos ciut siltos, ciut silta ora pucia ir viskas, reiks rytoj i koki kalna bandyt lipt
Kas alytus ir aplink su sita a4 problema susidure, nes neaisku nuo ko ir ka pradet keist, gal vandens pompa gatava ? ar as kasko iki galo nepadaraum slanga kur termostatas salta, paskui prie termostato silta toliau salta, radikas saltas, bakelin išsipletimo saltas ausinimo skystis, toks vaizdas, kad tas vanduo necirkuliuoja, gal tik po varikli i peciuka karstos slangos bet pucia, tai silta ora toki, kuris, kiton masinon puciamas vos pakilus rodilžkliai.