Pas mane B4 avanto galinis valytuvas dirba su pertraukom. Ta prasme kaip priekiniai valytuvai turi padėtį. Įjungi, nuvalo, sustoja kuriam laikui ir vėl valo. Tai taip pat ir galinis valytuvas dirba. Čia normalu ar ne? Nes padėtys nesiregulioja galiniam valytuvui. Papurškia ir nuvalo. O pas mane papurškia, nuvalo, sustoja kuriam laikui ir vėl valo ir nesustoja, kol degimo neišjungi.
Edgius parašė:
Pas mane B4 avanto galinis valytuvas dirba su pertraukom. Ta prasme kaip priekiniai valytuvai turi padėtį. Įjungi, nuvalo, sustoja kuriam laikui ir vėl valo. Tai taip pat ir galinis valytuvas dirba. Čia normalu ar ne? Nes padėtys nesiregulioja galiniam valytuvui. Papurškia ir nuvalo. O pas mane papurškia, nuvalo, sustoja kuriam laikui ir vėl valo ir nesustoja, kol degimo neišjungi.
tas pas visus tai pat.kuo daugiau spaudi kartu i prieki tuo vis kitaip keicia padetis.kol as ismokau ji isjungt.db vel nepamenu atrodo viena kart ilgiau reik palaikyt i prieki svirtele ar tris kartus nuspaust ja i prieki.nepamenu vel
Sveiki dar kartą Norėjau paklausti. Galininio valytuvo relė turi įtakos valytuvo darbui? Nes jis įdomiai pradėjo veikti. Kol laikai nuspaudęs rankenėlę, tol jhis valo be priekaištų, o kai atleidi porą kartų nuvalo gerai, o paskutinį kartą jis sugryžtą labai lėtai. Ir tuo momentu,kai jis taip lėtai sugryžta, mašinos variklis apsikrauna (ir jei) būna šviesos įjungtos- jos pritemsta. Gaunasi,kaip ir koks trumpinimas. Varikliukas pajungtas tiesiai nuo akumuliatoriaus veikia puikiai. Gal kas susidūrėte su tuom?