sveiki gal kas patarsit ka nors? audi 80 2,0 b/d pilnas ipurskimas, yra toks dalykas kad labai aukstos pavaros, pvz vaziuojant 130 140 apsukos stovi ties 4000.
ar imanoma kazka padaryt kad nebutu tokios aukstos apsukos. nes seimoj yra viena bulka 92m b3 kebule 1,8 benzas dujos ir prie tokio pat greicio apsukos buna apie 3000.
Audi80 parašė:
sveiki gal kas patarsit ka nors? audi 80 2,0 b/d pilnas ipurskimas, yra toks dalykas kad labai aukstos pavaros, pvz vaziuojant 130 140 apsukos stovi ties 4000.
ar imanoma kazka padaryt kad nebutu tokios aukstos apsukos. nes seimoj yra viena bulka 92m b3 kebule 1,8 benzas dujos ir prie tokio pat greicio apsukos buna apie 3000.
92m b3 kebule 1,8 benzas dujos ir prie tokio pat greicio apsukos buna apie 3000. cia arba dyzeline ideta deze arba benzinine uzmiescio tipo
Audi80 parašė:
o tai kai reiktu ta dalyka panaikint nekeiciant dezes? ir ar tai imanoma?
tik keiciant deze.o jei esi LABAI rimtas deziu meistras taj jau suprastum , kad reiktu 5 pavaros dantrati kita dt, bet as cia tik siaip sakau, nes nieks nezaidzia su tokiais dalykais.paprasciausiai keist tau reikia deze i tokia kokia butu su tokiom apsukom prie tam tikro greicio.cia uzmiescio tipo dezes buna
markotdi parašė: jei esi LABAI rimtas deziu meistras taj jau suprastum , kad reiktu 5 pavaros dantrati kita dt, bet as cia tik siaip sakau, nes nieks nezaidzia su tokiais dalykais.
Vieno dantračio keitimas negalimas. Peikia keist pagrindinės pavaros dantračius.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
AB "LODORIAI" ( Įgaliotasis NASA atstovas)- Mes žinom, ką darom
IĮ "GERASIS SAMARIETIS"-Neduokite duonos, bet duokite darbo
UAB "PASKUTINIS PASISPARDYMAS"-prikelsim jūsų "grabą" paskutinei kelionei
Karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje
greitai ir pigiai nebuna gerai
pigiai ir gerai nebuna greitai
gerai ir greitai nebuna pigiai