Sveiki, paskaitinejau foruma, nieko konkretaus neradau bet, supratau jog yra zmoniu tai dariusiu, buciau labai dekingas jei pasidalintu kas, man reikalinga info:
O beda tokia jog manau, kad reikia keisti mano auto: C4 1,9TDI 66KW 1994m. variklio ECU , kiek skaiciau kazkas jau tai dare, tad noreciau suzinoti keitimo procesa, ar uztenka susirasti toki pati ECU 028 906 021 xx , kurio kodas atitinka mano koda, ar reikia kazka perprogramuoti ? Imobilaizeris ? Ar jis isvis yra ? Nelabai apie tai ismanau. O beda tokia kad uzkurus salta varikli jis dirba labai netolygiai trukcioja purtosi, dumina, bet tik kol dirba ant pacoso, vos tik pacosas issijungia viskas ciki, grazu. Prijungus vag'a ant pacoso dirbant, rodo klaidas: oro srauto matuokle , kuro, oro ir variklio temperaturos davikliai neveikia. Vos tik pacosas issijungia klaidos trinasi ir nesikartoja. Visas sitas prasidejo gavus trumpa sujungima uzkurtam varikliui. Todel manau kad cia kaltas ECU, esu uzsienyje todel labai padetu man si informacija, kaip as geleciau pakeisti ECU, o gal kas turi minciu kur kitur yra beda ?
Dekui.
Kazkodel manau,kad cia ne Ecu beda...ir kazkaip idomiai tau vagas taip viska rodo...is ko sprendi ,kad neveikia?Beti yra atskyras saugyklis,butent oro srauto matuoklei,turbinai ir siurbliui,15a,jis galejo sudegt ir tada auto lbj negraziai dirba,bet ji visa laika taip dirbtu(silta ir karsta).as ieskociau kitos diagnostikos ir kitur bedos.ir truputi atsakysiu i tavo klausima,immo reiks pririsinet
ElIk parašė:
Kazkodel manau,kad cia ne Ecu beda...ir kazkaip idomiai tau vagas taip viska rodo...is ko sprendi ,kad neveikia?Beti yra atskyras saugyklis,butent oro srauto matuoklei,turbinai ir siurbliui,15a,jis galejo sudegt ir tada auto lbj negraziai dirba,bet ji visa laika taip dirbtu(silta ir karsta).as ieskociau kitos diagnostikos ir kitur bedos.ir truputi atsakysiu i tavo klausima,immo reiks pririsinet
Neveikia, nes ant pacoso pavyzdziui oro temperatura rodo -2 , kai realiai lauke yra +10 ir vos tik issijungia pacosas iskart prasideda kitokie duomenys kurie atitinka realybe , matuojant sensorius su testeriu viskas mazdaug atitinka kiek ziurejau autodata , tad manau kad sensoriai geri , tik kazkodel kompas klaidingai priima duomenis . Saugikliai visi tvarkoj nebent kazkur uzsleptas yra ir as to nezinau. Gal zinai su kuo imo galeciau pririst aisku jei tai paciam imanoma ?
pirmas dalykas ant podsoso tu ir nesitikek norm parametru...antras dalykas,sitoj masinoj ner "podsoso",nu bet ok,jai po kurio laiko viskas ok su ta masina,as ieskociau bedos mechanineje dalyje...kratosi purtosi,del daug kitu priezasciu,pvz kaip gaudo oro,kompresija,pakaitinimo zvakes,purkstukai myzantis,tapalas degimo kameroje ir pan,ko pasekoje gaunami iskreipti duomenys...Ecu yra apsaugotas,nuo visokiu "elektriku" gan neblogai,taigi ji uztrumpint prie jo nelendant,ne taip ir paprasta.o jai butu kas uztrumpinta ten,tai tau visa laika ta masina dirbtu netvarkingai.O del immo,tai taip,paciam viskas imanoma,tik reikia moket ir turet iranga.
ElIk parašė:
pirmas dalykas ant podsoso tu ir nesitikek norm parametru...antras dalykas,sitoj masinoj ner "podsoso",nu bet ok,jai po kurio laiko viskas ok su ta masina,as ieskociau bedos mechanineje dalyje...kratosi purtosi,del daug kitu priezasciu,pvz kaip gaudo oro,kompresija,pakaitinimo zvakes,purkstukai myzantis,tapalas degimo kameroje ir pan,ko pasekoje gaunami iskreipti duomenys...Ecu yra apsaugotas,nuo visokiu "elektriku" gan neblogai,taigi ji uztrumpint prie jo nelendant,ne taip ir paprasta.o jai butu kas uztrumpinta ten,tai tau visa laika ta masina dirbtu netvarkingai.O del immo,tai taip,paciam viskas imanoma,tik reikia moket ir turet iranga.
Na nenoreciau sutikt , kodel nesitiket normaliu parametru ? Dirbant ant pacoso kompas juk oro ar kuro, ar variklio temperaturos nematuoja kitaip ? Mechaninej daly irgi nemanau, nes zvakes tvarkoj zinau , pukstukai jei butu tai priklausytu nuo siaip variklio temparaturos nuo salto darbo iki susilimo apsilimo, kompresija viskas gerai variklis dirba traukia vaziuoja tepalu ar kuro nedegina , manau tai tikrai susije su elektrine dalim , nes nuo purtymosi ir duminimo iki nesipurtymo ir neduminimo yra tik ta akimirka kai issijungia pacosas kol saltas variklis dirba ant apytiksliai 1rpm ir nukrenta pasilus iki mazdaug 0,8 rpm viskas dingsta, tiesiog butent tame rezime ant *pacoso* meta kompas klaidas apie daviklius , tai todel ir manau kad cia su kompu kazkas negerai , o purtosi delto kad pagal klaidingus duomenis dirba variklis. Gal dar minciu ?
Koks dar podsosas? Kampas uzsiankstina, apsukos ant 1k laikos, ir tiek. Kompa ziureciau krastutiniu atveju, labai jis retai genda, jei jau sugedo, masina dazniausiai visai mirsta.
1,9 speju kaip ir 2,5 nuo 2 kontaktu daviklio ima motoro temperatura ir apsukas kelia ? Kazkaip as irgi galvoju kad jeigu kompas mirtu tai sivis neuzkurtum . Ir jeigu apie diagnostika tau mes ne butent 1 davikli kuris sugedes , ir nesamones rodo . Bet tau mes visa grandine su kuom jis susietas turi analizuot klaidas. Kažkaip manau arba kazkuris daviklis prie šalto motoro nebetokias varzas duoda . Kokie parametrai 015 kanale vago rodo kaip sušilus auto ?
Katinas parašė:
1,9 speju kaip ir 2,5 nuo 2 kontaktu daviklio ima motoro temperatura ir apsukas kelia ? Kazkaip as irgi galvoju kad jeigu kompas mirtu tai sivis neuzkurtum . Ir jeigu apie diagnostika tau mes ne butent 1 davikli kuris sugedes , ir nesamones rodo . Bet tau mes visa grandine su kuom jis susietas turi analizuot klaidas. Kažkaip manau arba kazkuris daviklis prie šalto motoro nebetokias varzas duoda . Kokie parametrai 015 kanale vago rodo kaip sušilus auto ?
Na zinau kad ten ne pacosas , bet as tai vadinu tiesiog taip.
TAi vat man kol dirba su paankstintu kampu man rodo sias klaidas prisegu faila , kai variklis dirba normaliam rezime sios klaidos issitrina ir nebeatsiranda, bet kita diena vel tas pats nuo ryto. Del davikliu patkrinimo saltam rezime mintis nebloga pabandysiu del 015 sian tikriausiai paziuresiu .
Besedint, kilo mintis Jei viskas gerai su ECU , ir del vieno daviklio meta visos grandines klaidas, tai gal yra koks daviklis kuris dominuoja ir dirba, tik tada ,kada variklis dirba ant paankstinto kampo ? O po to tiesiog issijungia ? Ir dirbant normaliu rezimu nebeisijungia? Nes man kaip tik dar labai variklis stipriai susipurto kai variklis ir pereina is paankstinto rezimo i normalu , kartais svelniai , bet kartais taip, kad atrodo jog uzges net. Gal kas turi minciu ? Ir kur jie yra, jei yra ?
galvanauskas parašė:
Besedint, kilo mintis Jei viskas gerai su ECU , ir del vieno daviklio meta visos grandines klaidas, tai gal yra koks daviklis kuris dominuoja ir dirba, tik tada ,kada variklis dirba ant paankstinto kampo ? O po to tiesiog issijungia ? Ir dirbant normaliu rezimu nebeisijungia? Nes man kaip tik dar labai variklis stipriai susipurto kai variklis ir pereina is paankstinto rezimo i normalu , kartais svelniai , bet kartais taip, kad atrodo jog uzges net. Gal kas turi minciu ? Ir kur jie yra, jei yra ?
Labai sunku šnekėt nesu čiupinėjas 1,9 A6 2,5 TDI yra toks daviklis kiek iš auto datos išgraibiau.
as visas auksines mintis parasiau...pradek nuo to ka parasiau...ir nori pasakyt,tau tik uzvedus varykli,sitos klaidos atsiranda?o jam padirbus,pacios dingsta?ar tu jas istryni?tai gal tos klaidos pavazinejus atsiranda...