Autorius |
2.0 JS -> 2.3E NG |
Aivaras_Gdr
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 1093
Įstojęs: 17.04.11 Miestas: Molėtai
Vairuoja: Audi 90
|
Parašyta 2013-03-18 14:20 |
0
|
|
|
Sveiki, su kokiomis problemomis tektų susidurti perdėjus variklį?
Kuris geriau draugauja su dujom ir kuris būtų ekonomiškesnis įstačius dujas?
Pagal mane į JS galima pastatyto tik šlangines dujas. 2.3E priimtų jau kokią tai rimtesnę dujų sistemą, ar ne? Kalba eina apie dujų statymą BRC centre.
|
|
Autorius |
RE: 2.0 JS -> 2.3E NG |
auditankas
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 4057
Įstojęs: 15.05.08 Miestas: Utena
Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2013-03-18 14:21 |
0
|
|
|
jei nori tiesiogines dujas det iskart dek 2.0 su elekroniniu ipurskimu nes 2.3 krabas ir ten tik slangines dujos eina |
|
Autorius |
RE: 2.0 JS -> 2.3E NG |
Aivaras_Gdr
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 1093
Įstojęs: 17.04.11 Miestas: Molėtai
Vairuoja: Audi 90
|
Parašyta 2013-03-18 14:34 |
0
|
|
|
O kurie čia 2.0 varikliai ėjo su elektroniniu įpurkšimu?
|
|
Autorius |
RE: 2.0 JS -> 2.3E NG |
auditankas
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 4057
Įstojęs: 15.05.08 Miestas: Utena
Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2013-03-18 15:01 |
0
|
|
|
variklio kodo neatsimenu,bet ejo b4 2.0 85kw gal kas turi parasys kokie ten kodai eina...bet esme kad betkuriam 4cil 8v toki el purskala eina imontuot. |
|
Autorius |
RE: 2.0 JS -> 2.3E NG |
Aivaras_Gdr
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 1093
Įstojęs: 17.04.11 Miestas: Molėtai
Vairuoja: Audi 90
|
Parašyta 2013-03-18 16:51 |
0
|
|
|
Na man labiau tiktų 5 cilindrų. Pereiti nuo 5 cilindrų prie 4 būtų kiek problematiška...
|
|
Autorius |
RE: 2.0 JS -> 2.3E NG |
auditankas
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 4057
Įstojęs: 15.05.08 Miestas: Utena
Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2013-03-18 16:56 |
0
|
|
|
tada dek 2.3 20v uzteks galios ir dujas geras galesi isimest |
|
Autorius |
RE: 2.0 JS -> 2.3E NG |
ropke
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 717
Įstojęs: 24.01.09 Vairuoja: Audi 100
|
Parašyta 2013-03-18 17:02 |
0
|
|
|
nebus 2,3 20v ekonomiskas su slanginem dujom, ten geriausiai tik taskines dujos. Arba galima vietoj to pacio krabo idet elektronin ipurskima, bet cia labai daug zaidimu, ir chalturos. O nuo 5 pereit prie 4 siek tiek nelabai gerai.
867655564 |
|
Autorius |
RE: 2.0 JS -> 2.3E NG |
Mariu_S
Klubo narys
Atsijungęs
Pranešimai: 2297
Įstojęs: 03.07.11 Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2013-03-18 17:05 |
0
|
|
|
20v Turbo montuok Ten 5 cyl ir dujos tiesiogines eina įstatyt. O šiaip tai nebent išeitų gal kokiam geram elektrikui labai pritaikyt el įpurškimą 2.3 varikliui, bet ir tuo labai abejoju. Dėja, senos mašinos tik šlanginėm važiuoja, nebent kokį naujasnį matorą montuot, bet vėl tada kitos bėdos... Žodžiu, sunki sutuacija.
Quattro is more than just a technology – quattro is a philosophy! |
|
Autorius |
RE: 2.0 JS -> 2.3E NG |
auditankas
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 4057
Įstojęs: 15.05.08 Miestas: Utena
Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2013-03-18 17:08 |
0
|
|
|
nu siaip tas turbo daug kainuoja,yra gi visokiu variantu,kad ir 1.8t ar pan...vienareiksmiskai pries darant pamastyk ar apsimoka kazkas daryt,ar geriau isigyt kita masina su norimu varikliu... |
|
Autorius |
RE: 2.0 JS -> 2.3E NG |
walukonis
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 1457
Įstojęs: 29.11.10 Miestas: Alytus
Vairuoja: Audi 90
|
Parašyta 2013-03-18 17:08 |
0
|
|
|
el ipurskimas i 5 cyl apie 1k lt iseina tai abejoju ar apsimoka nors paemus jeigu pats dujas detum tai gal ir apsimoka, nes brc centre uz taskiniu idejima ir uz pacia iranga, turetum neblogai sumoketi, o cia ipurskima susiperki, tada sumontuoji, padevetas dujas nusiperki uz kokia 400lt ir pats susimontuoji ir tau uz 1.6k grubiai tariant viskas iseina
audi audi sutaisai ir vel AUDI |
|
Autorius |
RE: 2.0 JS -> 2.3E NG |
auditankas
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 4057
Įstojęs: 15.05.08 Miestas: Utena
Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2013-03-18 17:12 |
0
|
|
|
ropke parašė:
nebus 2,3 20v ekonomiskas su slanginem dujom, ten geriausiai tik taskines dujos. Arba galima vietoj to pacio krabo idet elektronin ipurskima, bet cia labai daug zaidimu, ir chalturos. O nuo 5 pereit prie 4 siek tiek nelabai gerai.
ka rinktumeis ar 5 cil 2.3 ar 4 cil 1.8t? ne cilindru skaicius cia esme,tik va moraliskai kaip ir man iki 2litru tik alaus bambalis nors yra egzemplioriu kurie padetu i pavesi ir v8 |
|
Autorius |
RE: 2.0 JS -> 2.3E NG |
Aivaras_Gdr
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 1093
Įstojęs: 17.04.11 Miestas: Molėtai
Vairuoja: Audi 90
|
Parašyta 2013-03-18 17:27 |
0
|
|
|
Tai suprantu taip, iš senesnių 5 cilindrų variklių su elektroniniu įpurškimu būna tik 20V? Kiek girdėjau jie gana problematiški. Bent jau 2.3 DOHC.
Tada, manau, paprasčiausia būtų paprastos dujos į esamą 2.0l K-Jet'ą.
Beje, kokios sąnaudos būtų tokio variklio su paprastom dujom?
|
|
Autorius |
RE: 2.0 JS -> 2.3E NG |
walukonis
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 1457
Įstojęs: 29.11.10 Miestas: Alytus
Vairuoja: Audi 90
|
Parašyta 2013-03-18 17:34 |
0
|
|
|
2.2 t 20v irgi su elektroniniu, dek dujas i esama varikli ir viskas be to is 2.0 i 2.3 labai sudetinga nes vien tvirtinimas variklio jau skiriasi zodziu nevark ir labai neliudek
audi audi sutaisai ir vel AUDI
Redaguotas walukonis 2013-03-18 17:43 |
|
Autorius |
RE: 2.0 JS -> 2.3E NG |
Aivaras_Gdr
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 1093
Įstojęs: 17.04.11 Miestas: Molėtai
Vairuoja: Audi 90
|
Parašyta 2013-03-18 17:50 |
0
|
|
|
matau, kad teks taip ir daryti. ačiū už informaciją.
|
|
Autorius |
RE: 2.0 JS -> 2.3E NG |
Elektrik
Administratorius
Atsijungęs
Pranešimai: 1334
Įstojęs: 02.12.06 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2013-03-18 17:55 |
0
|
|
|
Žiūriu nemaža publikos dalis pamiršta, kad šnekama apie dabar esantį 2.0 5cil variklį, o ne 4cil... |
|
Autorius |
RE: 2.0 JS -> 2.3E NG |
walukonis
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 1457
Įstojęs: 29.11.10 Miestas: Alytus
Vairuoja: Audi 90
|
Parašyta 2013-03-18 18:18 |
0
|
|
|
tai kad 2.0 5 cyl PS variklio kodas, o ne JS
audi audi sutaisai ir vel AUDI
Redaguotas walukonis 2013-03-18 18:21 |
|
Autorius |
RE: 2.0 JS -> 2.3E NG |
Aivaras_Gdr
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 1093
Įstojęs: 17.04.11 Miestas: Molėtai
Vairuoja: Audi 90
|
Parašyta 2013-03-18 19:58 |
0
|
|
|
pas mane 90 b2, variklis JS.
|
|
Autorius |
RE: 2.0 JS -> 2.3E NG |
virsininkas88
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 2646
Įstojęs: 16.02.11 Vairuoja: Audi 100
|
Parašyta 2013-03-18 23:13 |
0
|
|
|
turbūt turėsi dėt 2,2t 169kw jeigu nori su tiesioginėm dujom važinėt. kainuos trigubai daugiau negu tavo audi ubagė, jei pats viską sugebėsi padaryti. |
|
Autorius |
RE: 2.0 JS -> 2.3E NG |
ropke
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 717
Įstojęs: 24.01.09 Vairuoja: Audi 100
|
Parašyta 2013-03-18 23:55 |
0
|
|
|
Na 2,2 10v (ta raudona audi 90 kur pas tau buvo atvaryta), dujų pavalgo nuo 9 iki 12l
867655564 |
|
Autorius |
RE: 2.0 JS -> 2.3E NG |
Aivaras_Gdr
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 1093
Įstojęs: 17.04.11 Miestas: Molėtai
Vairuoja: Audi 90
|
Parašyta 2013-03-20 13:07 |
0
|
|
|
Na tada su 2.0l varikliuku turėtų suvartoti kiek mažiau.
|
|