Mano B3 2.0 dujos/benzinas (pilnas įpurškimas) šalta nelaiko apsukų. Pasikeičiau lev tai dujom ant laisvų kol šalta geso, pašilus sukildavo iki 2k. Lev kaip ir geras jeigu tik sklendė magnetuko varoma turi atsidarinėt. Bet man įdomu kas duoda signalą lev'ui? Nes pajungus ant perenoskės lev'o fiskę tai srove duodavo kelias sekundes nuo užvedimo, nepriklausomai šiltas ar šaltas motoras. Ar taip ir turi būt?
ir dar kam skirtas šitas daviklis?
taip kas čia toks apibrėžtas raudonai ir kokia jo paskirtis? Nes atjungus jį benzinas vėsiam varikliui gražiau dirba.
O yra kažkas panašaus į autodata tik kad labiau variklio ir ECU darbo eigą brėžiniais pavaizduotų. Parsisiunčiau 3.18 pastarosios versiją bet ne per daugiausiai info yra.