Sveiki tai va atejo metas, kai reikia pasikeisti antifriza, nes jau greitu metu bus tikra ziema su salciais, o pas mane dar jis nekeistas nuo nupirkimo, spalva jo kiek įžiūriu išsiplėtimo bakelyje tai rūžava tik žinoma jau nebe tokia, kokia būna naujo antifrizo. Ieškojau visur informacijos apie patį antifrizo keitima butent V6 Audi varikliams, bet norimos informacijos pilnai nesuradau. Man idomu, kiek lieka antifrizo pačiame variklyje, kai išleidi, nes kiek žinau tai pačiame bloke lieka, nes pro termostata neišbėga, gal yra pačiame bloke, kokia išleidimo vieta? ir ar nieko blogo jeigu su distiliuotu vandeniu praplausiu visa sistema ir jo liks pačiame bloke, koks 1,5l ir po to užpilčiau naujo rūžavo iki -37C ir kaip teisingai nuorinti būtent šituos variklius? Dėkui visiems už atsakymus.
aš užkaitinu iki darbinės temp, užgesinus išleidžiu iš radiatoriaus apačios, užkuriu ir bloke skystis dar užkaitęs atsidaro termostatą ir išbėga lauk..
nuorint jisai pats turi nusiorinti per issipletimo bakeli
nuorintojo nera situose varikluose
jei nori visa dar ispilti gali isimti ausinimo radiatoriu ji pavartalioti kad visas isbegtu,termostata isemes daug isega jo bet dirzo pagrindinio vargu ar ardysi
Tai va as irgi zinau, kad jo dar nemazai isbega is bloko, kur termostatas yra. Dirzo dar nesinori imti, nes ji imsiu, kai jau nusipirksiu dirza visus itempejus, vandens pompa ir termostata, pats keisiu, nes situose varikliuose nera labai sunku ir paciam pasikeisti tik reikia tureti liniuote ir gali jau keistis, o nuorinimo taskas kiek zinau tai yra kur salono peciukas i ji ateina slangutes ir vienoje is ju yra varztelis tai sakiau pradzioje bandysiu uzkurti ir pro ten paorinti, o jeigu ir taip nepades tai manau liks tik paskutinis variantas sesti i masina ir pirmomis trimis pavaromis iki redlainu pragrezioti koki 3km ir manau, kad pades.
Beje as siuo metu jau isleidineju antifriza tai mano nuostabai jo isbego tikrai labai ne daug tik kokie 5-6l, o gamintojas raso, kad pilasi 11l tai norite pasakyti, pas mane dar to seno brudo liko puse tiek paciame variklyje?
Na pasikeiciau, as ta antifriza tai kaip sakiau taip ir buvo is sistemos isbego tik lygiai 5l, nes butent tiek supyliau naujo antifrizo ir jis susimaise su puse seno antifrizo tai jo spalva tapo labai jau tamsiai raudonas, aisku buvo oro kamstis tai ji pasalinau uzkaitines varikli beveik iki darbines temperaturos ir aisku atsukau nuorinimo taska prie peciuko pro kuri matesi, kaip iseidineja oras ir bego antifrizas, o galiausiai visa sistema nusiorino, kai vietoje stovint iki 7000 rpm trumpam uzmyniau tai bakelyje per kelias sekundes dingo visas antifrizas, nes pramuse oro kamsti. Po to palaukiau, kol atves varikilis, o teko laukti beveik valanda, nes negalima i karsta varikli pilti salto antifrizo, nes kiek zinau tai gali susikraipyti galvos, del skirtingu staigiu temperaturos skirtumu. Dabar pripyliau kiek reikia antifrizo i issipletimo bakeli tai jisai po ne daug vis paseda, kai atvesineja tikiuosi tai normalu ir daugiau jisai neses.
Gal tu ir teisus, bet matai mano atveju jisai labai staigiai dingo bakelyje ir jau nesinorejo jo iskarto saltu antifrizu pildyti, nes velnias zino, kaip ten kas butu buve.
Nenorejau kurti naujos dar temos tai cia dar parasysiu iskilo man toks klausimas,siandiena nusijamiau posparni nusipjauti tuos porolonus, kad sparnu nepudytu ir radau stai, ka ar turi buti oro filtro dezeje is jo nugarines dalies nemaza skyle, ar oro filtro dezeje turi buti tik viena is jo sono ateinanti skyle? ir kas svarbiausiai, kad nelabai iseina suprasti, ar ten kazkieno ispjauta, ar taip gamykliskai ir turi buti, nes kiek as zinau tai turetu buti tik vienas i deze iejimas orui, nes kitaip kiek suprantu tai variklis, kai uzkaista pradeda gaudyti silta ora ir to pasekoje pradedu prarasti galinguma.Dekui
Mano Audi b2
Redaguotas Martynas29 2013-09-29 21:11