Sveiki turiu tokia problemėlę, pakeičiau termostatą jau gal trečias ir nekyla temperatūra bet kaip išjungiu pečiuką tada temperatūra pradeda kilti kas gali būti gal oro yra sistemoje čia būtu A6 c5 1.9 tdi 81 kw
Na toks vaizdas, kad tikrai yra geras oro kamstis, kai pasils variklis padaryk peciuko sildymo temperatura ant HI ir pagazuok iki redlainu arba ant auskstu apsuku truputi pavaziuok, tureti pramusti kamsti.
Bamperis zinok buna tokiu atveju, kai pakeitus termostata uzpili antifriza, kaitini kaitini, o variklis taip ir nenori uzkaisti vos iki 80 C datraukia ir viskas tai kai gerai iki redlainu paspaudziau tai temperatura mygom akyse uzkilo, bet tada ir isipletimo bakelis liko iskarto tuscias, bet dazniau buna tavo varijantas, kad temperatura iskarto verciasi ir antifrizas bando isbegti is issipletimo bakelio.
Radau beda pakeičiau temperatūros daviklį ir temperatūrą rodo bet dar viena bėda atsirado ant laisvų kai stovi nuo 90 iki 60 nukrenta pabuvus kokia 15 min
limitted, to priežastis yra šiek tiek kitokia.
Dyzelinių variklių naudingo veikimo koeficientas yra gerokai (apie 10 %, o kai kuriuose režimuose ir 20-40 %) didesnis už benzininius. Tai reiškia, kad dyzeliai daugiau kuro šilumos paverčia darbu ir todėl mažiau jos lieka pačio variklio šildymui.
Tavo siūlomas variklio apšiltinimas yra visiškai priimtinas.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai