Zodziu situacija tokia. Vairuoju siuo metu a6 c4, vaziuokle kieta kaip velnias. Vaziuokle naujai perrinkta, viskas sutvarkyta. Pries tai vairavau 100 c4, tai kaip ir smagiau vaziavo. Ratai r15, padangos balionai, oro neperdaug. Duobes, kelio nelygumus surenka kietai. Nesuprantu, ta vaziuokle turi but tokia kieta?
Vw golf 4 1.9 tdi.
Audi A6 C4 2.5 tdi.
Audi 100 c4 2.5tdi.
Audi 80 b3 1.8s.
Audi 80 b3 2.0 16v.
Bmw 318 e36.
o ka tiksliau perinkai vaziuokleje? nes ar 100 C3, ar A6C4 turi su standartine vaziuokle minkstai vaziuoti ir sugerti visus kelio nelygumus, nes bent jau pas mane minkstai vaziuoja ir plaukia, kaip laivas su R-15 zieminemis 195/65 padangomis, ai beje mano toks pastebejimas, jegu tarkim pas mane padangose slegis sumazeja iki 2-2.2 atmosferos masina mieste tampa kietesne ir pradeda labiau jausti visus kelio nelygumus ir panasiai, o kai padangose buna 2.3-2.4 atmosferos vaziuoja minstai, toks bent jau mano pastebejimas tai gal pas tave tik atrodo vizualiai, kad yra oro, o istikruju su kokiais 2.0 atmosferais padangose vazineji, tokiu atveju turetumei tikrai jausti visas duobutes ir itrukimus, todel pasitikrink slegi padangose tas nieko nekainuoja.
Mano Audi b2
Redaguotas Martynas29 2015-01-28 12:49
Sailentblokai nauji deti, ne restauruoti. Slegis visada patikrintas pas mane padangose. Siaip 2.1 visada laikau. Iputus po 2.3 isvis nezmoniskai vaziuoja. Tai vat man idomu cia ta amortizacija turi but tokia kieta ar jau cia su amortikais negerai. Pas mane simtinei tai berods tepaliniai amortikai buvo, nes garsas budavo letai vaziuot per duobes toks nusiorinimo.
Vw golf 4 1.9 tdi.
Audi A6 C4 2.5 tdi.
Audi 100 c4 2.5tdi.
Audi 80 b3 1.8s.
Audi 80 b3 2.0 16v.
Bmw 318 e36.
Virsininkas88, visu pirma, as vadovaujuosiu, kas parasyta pas mane ant bako dangtelio ir teko pasiskaityti biski informacijos, kiek reikia laikyti R15 195/65 padangose oro tai maziausias rekomenduojamas slegis 2.2 atmosferos, o taip geriausiai 2.3-2.4, todel nereikia iskarto visu vadinti idiotais, nes man regis tamsta pats toks esi, nes tik tu vienas vazineji su tokiu mazu slegiu padangose, reiskiasi daug uzdyrbi, jeigu gali padangas keisti, kas sezona naujomis, nes naudojamas padangose netinkamas selgis 1. mazina vaziavimo ekonomija 2. daro masina visiskai nestabilia ant kelio, vairas tampa ne toks jautrus, as nekalbu apie 50km/h greiti 3. nudyla zymiai greiciau padangu krastai ir galiausiai pataikes i gera duobe iskarto prakerti padanga, sulansktai ratlanki, arba uzstatai toki guza, kuomet jau reikia padanga ismesti ir pavyzdziu pas mane buvo jau ne vienas, kai skambina man ir sako, gal gali paskolinti zapaske, nes prakirtau padanga, o kai nuvaziaves patikrinau likusiose padangose slegi tai nieko nuostabaus, kai zmones su 1.8-2.0 atmosferos vazinejasi.
Mano Audi b2
Redaguotas Martynas29 2015-01-29 00:31
o tai tavo amortikai neziurejai, gal jau numire visiskai ir tau nesugeria vaziuokle jokiu smugiu, paspaudinek masinos visus 4 kampus ir jeigu viena karta stipriai paspaudus ir atleidus tas kampas padaro viena susiubavima ir iskarto sustoja tai reiskiasi amortizatorius gera, o jeigu 2 kartus ir daugiau plasnoja tai numires, dar gali buti, kad meistrai kai pakeite tau galejo, ko nors vaziuokleje gerai ir nepriverzti, todel stipriai ir dauzosi, dar klausimas, kur labiausiai jauciasi dauzymas priekyje, ar gale?