Kiek as snekejes su rinciausias drageriais, kurie butent naudoja siuos variklius- neverta permoketi uz rurbo super zvakes. Imi paprastas zvakes ir fsio.
Kiek tiesos sitame nezinau.
be penkiu minuciu esas
87' a90 Q 2,2 169 kw++// 07' a3 2,0 tdi sline
maximum attack
Esmė tame, kad vidaus degimo variklyje, kievienam cilindre, dėl kuro srauto (per vieną klapaną kuras įeina, per kitą išeina) susidaro SŪKŪRYS. Esant maksimaliems apsisukimams sūkūrio greitis siekia net 100m/s. Įprasta žvakė duoda silpną kibirkštėlę, kurią pasičiupęs nešasi sūkūrys, liepsna dega spiralės forma palei cilindro sieneles. Liepsnos plotas degdamas greitai platėja, ir sudegus maždaug pusei kuro, liepsnos plotas tampa toks didelis, kad akimrksniu uždega visą likusį kurą. Įvyksta sprogimas, tačiau ne cilindro centre, bet visada vienam krašte, tokiu būdu stūmoklis(subalansuota sistema) gauna stiprų smūgį per vieną kraštą. Stūmoklis pakrypsta ir skersuojasi trindamasis į cilindro sieneles. Ir taip vyksta kiekvieną kartą sprogstant kuro mišiniui..
Mechaninė stūmoklio trintis - tai bereikalinga temperatūra (arba kuro sąnaudos), tai mechaninis stūmoklio stabdymas (vėl gi kuro sąnaudos), bet čia tik viena medalio pusė...
Paspaudę akseleratoriaus pedalą, mes padidiname alkūninio veleno apsisukimų skaičių per minutę, tokiu būdu sutrumpėja laikas, per kurį turi sudegti mūsų kuras ir atlikti naudingą darbą. O mūsų kuras dega spirale, apeidamas cilindro sieneles... Kitaip sakant kuras dega per ilgai, jis nespėja sudegti „SUSPAUDIMO“ fazėje ir sudega išmetimo vamzdyje (kai naktimis, mieste, matome lakstant jaunimą galingais automobiliais, dažnai iš duslituvo pilasi liepsnos, tai ir yra nesudegęs, vis dar degantis kuras).
Ką gi pritaikė automobilių gamintojai? Jie pradėjo „ankstinti“ degimą didėjant alkūninio veleno apsisukimams (tai jūsų automobilyje reguliuoja kompiuteris), kas gi gaunasi?! O gaunasi, kad kuras uždegamas stūmokliui dar tik kylant į viršų ir spaudžiant kurą ( apie tai žino visi, tačiau nekreipia dėmesio). Šumacherio bolidas važiuodamas 100km/h. sunaudoja 5 l.-100km. o važiuodamas 300km/h. jau sunaudoja 100 l.-100km. Greitis padidėjo tris kartus, o kuro sąnaudos dvidešimt! KODĖL? Nes tik maža dalis degančio kuro atlieka naudingą darbą, Didžioji jo dalis sudega jau išmetimo vamzdyje, o dalis stabdant stūmoklį. Esant dideliems apsisukimams yra ankstinamas kuro uždegimas, degant kurui išsiskiria dujos, kurios plečiasi, o stūmoklis bando visą tą dalyką suspausti, reiškia tuo momentu variklis pats save stabdo ir neatlieka jokio naudingo darbo, dirba į minusą.
Kiekvienas vairuotojas žino, kad esant dideliems apsisukimams garso daug, o naudos mažai. Variklis kaukia, bet nieko nedaro, jėgos neturi. Dėl to kiekvienas vairuotojas stengiasi greičiau perjungti didesnę pavarą...
Žvakės "BUGAETS"
Naujos technologijos
Jūsų automobilis bus jums dėkingas!
Šiais klausymais užsiėmė lietuvių kilmės, Maskvoje gyvenantis mokslininkas Evgenij Bugaec. Jis suprato, kad jei kurą uždegtume pačiame kameros centre, tai kuras degtų tolygiai į visas puses. Tada sprogimas įvyktų centre, ir stūmoklis būtų spaudžiamas tolygiai visu plotu ir būtų stabilus. O trumpiausias degimo kelias apskritime yra kaip tik nuo centro iki krašto, arba apskritimo spindulys.
Štai ir viskas, beliko tik išspręsti kaip „išmesti“ kibirkštį į cilindro kameros arba sūkūrio centrą... Jevgenij Bugaec jau yra gavęs Nobelio premiją (už šitą išradimą).
Naujosios žvakės „Bugaets“ kibirkštis yra keturis kartus stipresnė ir yra „Išspjaunama į cilindro centrą (tam tarnauja kūginės formos sijonėlis). Dar „sijonėlis“ apsaugo žvakės kibirkštį nuo šalto kuro srauto sūkūrio, kai vedame variklį šaltą žiemą. Dabar, kad užsivestų jūsų automobilis, užtenka labai silpno akumuliatoriaus, kad tik jis prasuktų variklį bent porą apsisukimų ir to užtenka. Variklis užsives be jokių sunkumų.
Įsukę šias žvakes į jūsų automobilį galėsite pasidžiaugti, kad jūsų automobilis nuvažiuoja tą patį atstumą, sudegindamas žymiai mažiau kuro, jo variklis dirba lygiai, automobilis tapo manevringesnis ir kaip jis lengvai užsiveda, kai kitos mašinos neužsiveda; jo variklis mažiau kaista, neišmeta į gamtą nuodingų dujų, nesudegusių atliekų. (Ypač tinka automobiliams su dujomis). Komplekto kaina (4 žvakės) - 120 LT.
Sita info patc patikrines ant BMW coupe318is kai dar vazinejau. Galiu pasakyt, kad rezultatai pranoko lukescius Del zvakiu kaitros tai ten jos tinka visiems auto nes ten pagal nauja technologija mysini uzdega plazma, o ne ziezirba. Kas suprantate rusiskai tai ce galite pasiklausyti ka apie jas pasakoja pac ju kurejes
man idomiau kad kas papasakotu kas naudoja,nes kiek apie jas girdejes tik pardaveju,dileriu plepalai kuriuose nezinia kiek tiesos yra,esu girdejes kad nemegsta apkrovos dideles ir pastovios,bet kaip istikro nezinia...
idomiausia kad jos labiausiai tinka ziguliams ir bnv apskritai manau kad geriau tikros ngk nei sios,kur nezinia kada uzsilenks.kazkada video ziurejau kur bande ivairias zvakes tame tarpe ir jas tai ka gamintojas deklaruoja net nepanasu su realybe,aisku kazkokia itaka buvo jei gerai pamenu 1procentu efektyvesnes nei standartines,bet ir su ngk lygino tai praktiskai tas pats gavosi
Prie YouTube filmuko šalia siūlomi tai primena ekstrasensų mūšius. Panašiai ir straipsnis.
Laikas matuojamas akimirksniais. Puikus matmuo. Bolidų kuro sąnaudas galėjo irgi visiems suprantamai nurodyti - viedrais per ratą.
Be šių žvakių - stumokliai pas visus skersai juda.
Kiekvienas vairuotojas žino, kad reikia važiuoti ant laisvų apsukų, nes tik nuspaudus akseleratorių galia krenta.
Pasirodo nuo šių super žvakių galima pakeisti uždegimo vietą cilindre. Čia panašiai kaip prailgintos žvakės su kosminiais antgaliais, kur skierką nuo smugio į stumoklį duoda.
Lietuvių kilmės turbūt yra visi pasaulio žmonės.
Mokslininko pasiekimai neišpasakyti - laimėjo Nobelio premiją, bet čią tą ne kur visi žinome, o užslaptintą. Tikriausiai slaptos korporacijos (pvz Google) nenori, kad buki žmonės šį išradimą naudotų ir mažintų kuro sąnaudas bei jų pelną.
O vat skelbiu.lt yra visų pripažintas mokslinių straipsnių šaltinis. Čia turbūt net rimčiau už mamyčių forumą.
Žvakių efektyvumo ir automobilio manevringumo koeficientas turbūt matuojamas Bugaecais.
P.S. Nieko asmeniško, neįsižeiskit, bet skaityti tikrai buvo linksma.