Sveiki, nusipirkau naują auto or iškilo tokia bėda, kad įjungiant kondicionierių pradeda šokinėti variklio apsukos. Nuo maždauh 800 iki 1100, kai išjungi daug maž dingsta šokinėjimas, bet išlieka minimalus, tarp 50rmp maždaug.
ir ar tai kažkaip susiję, kad važiuojnt 3000 ar daugiau rmp staigiai numynus sankabą ir atleidus gazą apsukos nukrenta iki 700rmp (apytiksliai) ir vėl pakyla iki normalių. Bet labai retai leisdamasis iki tų 700rmp tiesiog užgęsta.
įtariu lambda zondą, laisvų apsukų daviklį... ką manote?
P.s trauka nedingus, kuriasi labai gerai, nedūmija. Žvakės keistos.
Čia freono kompresorius uždeda papildomo darbo, jis eina nuo diržo ir tikriausiai jis striginėja besisukant ir dėl to varikliui kartais reikia daugiau jėgos duoti.
Dėl apsukų šokinėjimo vakumo šlangeles pasitikrink, galbūt kuri kiaura.
Dujos yra? Atleidus gazą gęsta tik šalta ar ir šilta?
Laisvų apsukų vožtuvo pas 1.8T nėra. Gali pabandyt atlikti gazo sklendės adaptaciją.
Taigi nuvariau diagnostiką ir paaiškėjo, kad įjungus kondicionierių krenta akumuliatoriaus krovimas, tuo pačiu vos krenta ir įjungus šviesasmir kita. Įjungus kondicionierių krovimas berods 12.6v, o viską išjungus apie 13.8, tai tada ir dirba normaliai.
sako, kad reikia generatorių žiūrėti, kokios jūsų mintys? Gal kažkas kito įtaką dar gali turėti?
Ant to paties diržo, jeigu neklystu, eina ir kondiškės kompresorius, jeigu jo guoliai palūžę, jis gali stabdyti viso diržo greitį ir todėl automatiškai generatorių lėčiau suka. Bet čia tik mano teorija.
C5 1.8T kondiškės diržas turėtu būti atskiras. Kondiškė dalinasi diržu su generatorium tik pas naujesnius 1.8T (B6) ir kur variklis stovi skersai.
Bet kaip yra konkrečiu atvėju tai paprasčiausia pasižiūrėt į diržus užtektų.
Dar problemėlė išlikusi tokia, kad važiuojant, staigiai užmynus gazo ir įmynus sankabą variklio apsukos kartais nukrenta iki 700 ir tuo pačiu retai kada užgęsta. Akseleruojasi gerai, trauka yra. Ką reikėtų dar pasižiūrėti?