Sveiki, kokią geriau imt, 2.7 biturbo, ar 4.2? Ta prasme ant 2.7 baisu dėl tų dviejų turbinų, o dėl 4.2 tai, kad automatas ir aplamai kaip su detalėm, ar nebus bėdų? Žodžiu ką galit pasakyt. Dėkuj.
Jei tokias nori imt tai reik turet pinigu ir islaikymui/remontui juokinga kai nusiperka zmones tokias, o remontui tai ner pinigu, arba paprasciausiai kurui pilt nebeuztenka pinigu
Žmonės jūs d*****i ar kas jum yra? Paklausi paprasto klausimo ir tiek... Trauka panaši abiejų, o gal pvz ant to 4.2 pavarų dėžės lievos, detalių negausi? Tokiu atveju likčiau prie 2.7, o gal ant 2.7 dažnai turbinos pareina tarkim, nu asilai, tipo įperki brangesnę mašiną tai jau vsio, milijonierius, gali taškyt pinigus, be jokios priežasties mėtyt į balą, patys bent suvokiat ką šnekat? Perku mašiną 15 metų senumo ir nereikia žiūrėt į išlaikyma? Žinau, kad jis bus brangesnis, bet tai nereiškia, kad man jis px, turėčiau pinigų tai naują RS6 pasiimčiau, bet neturiu. Blemba, nors dalį smegenų įjunkit... avių banda...
Ir kas svarbiausia daugelis tokių asilų.
zmogus klausia apie variklius kokiais imti,koks skirtumas kokia auto...siaip jam pritariu,nereik pezet apie tai kad perki toki auto tai turek ir iskur tvarkyt...kad ir turi iskur tvarkyt tai nereiskia kad kiekvienas nori tuos pingus sukisti vien i auto remonta...manau todel ir klausia kuri geriau rinktis...
Nepamirsk kur randiesi cia viesa erdve ir siek tiek gerbk kitus forumo dalyvius, sukonkretink klausima, kas per kebulas nes tu 4,2 tikrai ne vienas varyklis ejo tuose paciuose kebuluose. Kitas klaisimas kur ir kaip ekploatuosi, kaip kasdienine masima, ar pasidraskymams.
P.S. As esu atmosferiku salininkas todel tik uz 4,2
vaidulis2415 parašė:
Žmonės jūs d*****i ar kas jum yra? Paklausi paprasto klausimo ir tiek... Trauka panaši abiejų, o gal pvz ant to 4.2 pavarų dėžės lievos, detalių negausi? Tokiu atveju likčiau prie 2.7, o gal ant 2.7 dažnai turbinos pareina tarkim, nu asilai, tipo įperki brangesnę mašiną tai jau vsio, milijonierius, gali taškyt pinigus, be jokios priežasties mėtyt į balą, patys bent suvokiat ką šnekat? Perku mašiną 15 metų senumo ir nereikia žiūrėt į išlaikyma? Žinau, kad jis bus brangesnis, bet tai nereiškia, kad man jis px, turėčiau pinigų tai naują RS6 pasiimčiau, bet neturiu. Blemba, nors dalį smegenų įjunkit... avių banda...
Ir kas svarbiausia daugelis tokių asilų.
vaiksciok peskom, ten nieks negenda pats uzduodi kvailus klausimus ir po to stebiesi kodel nieks normalei neatsako. p.s. delta v50 tikrai nelb genda, nereiks verkt forume del islaikymo
as tai matorini pasiulyt galeciau,pigu ekonomiska ir sveikata gerini,pries panikes irgi gali pasimandravot,nuleki kur i kaimo sokius ispiesi sauje,dar uzkacialini pedalais ant vieneto tai nei 2.7 nei 4.2 nepaims kai per dirvona vaziuosi ant bagazniko kokia apyzdarave mergicka pasisodines,vienu zodziu liurbiniskas klausimas,kaip veliau ir atsiskleide toks pat ir temos autorius...
Ne nu rimtai, debilu gauja, jei įperku, reiškias pinigai mėtosi, gali juos mėtyt į orą. Normalus klausimas, o čia kaimo Jurgiai su batonais važinėjantys rašinėja nesąmones, pagal juos tik turtuoliai gali įpirkit 15 metų senumo mašiną... eikit karvių melžt. Beje, maniau, kad suprasit, kad kalbu apie paprastą audi a6 c5 2.7 187kw arba 4.2 220kw, ačiū tai mažumai, kurie lankė mokyklą ir turi bent truputi supratimo. Tie, kurie nusišneka tai galit neberašyt, nes neįdomūs esat.
Pritariu autoriui - klausimas labai konkretus, o atsakymu nulis, tik p****vojimaisi apie svetimas pinigines. Siulau palaukti, gal tema pamatys narys kuris tikrai turejes viena ar kita modeli ir gali pasakyti kazka naudingo. Mano nuomone 4,2 geresnis variantas jau vien del to kad nera dvieju turbinu, plius trauka geresne ypac nuo zemesniu apsuku
Golf mk2 > Audi 100 c4 TDI > Audi A6 c4 TDI > Ford Galaxy TDI > Audi A6 c4 TDI quattro > Audi A4 b5 TDI
O aš kaip tik manau kad 2.7 geresnis variantas vien dėlto kad ne atmosferikas, o su turbinom, svarbiausia gyva variantą pasiimti, o ne užvaikyta, o turbinos laikys jei leisi jom atvesti po rimtesnio važinėjimo, aš tik už turbininius variklius. O Lietuvoje rasti neužvaikyta variantą vos ne lygį nuliui, nes tik čia žmonės jei tik rimtesnis gedimas iškart į pardavimą vienetai tik tokie kurie parduoda tvarkingus automobilius. Siūlyčiau pasiieškoti kokioje Vokietijoje tvarkingos, nes iš čia nusipirkęs gali išlaidų daugiau tureti nei naudos.
Aurimas350, cia velgi klausimas ko jis nori. jei kasdienai tai 4,2 pats tas, jei turbinimam tai 2,7. nes siaip uzknisa tas turbo lagas, ko nebus pas 4,2. turbut kantresnis variklis yra 4,2. idomu kokios mintys is zmoniu,kurie remontuoja tokius motorus.
tankist parašė:
Pritariu autoriui - klausimas labai konkretus, o atsakymu nulis, tik p****vojimaisi apie svetimas pinigines. Siulau palaukti, gal tema pamatys narys kuris tikrai turejes viena ar kita modeli ir gali pasakyti kazka naudingo. Mano nuomone 4,2 geresnis variantas jau vien del to kad nera dvieju turbinu, plius trauka geresne ypac nuo zemesniu apsuku
tu bent issivaizduoi kiek tu 4.2 varikliu buvo? reikia konkretaus modelio,kad butu galima apie kazka kalbeti palyginkt v8 4.2 ir d3 4.2 sioks toks skirtumas yra tiek periferijoj tiek dezes sandaroje...toliau 2.7 yra be tt o bi-t ir cia jau priklauso nuo vairavimo stiliaus kiek tos turbos laikys,kaip bebutu kad autorius grybas ir visus cia b*** seria tai praleidziu pro akis sia tema ir nebekomentuoju,kad isvengt bereikalingo floodo
vaidulis2415 parašė:
Ne nu rimtai, debilu gauja, jei įperku, reiškias pinigai mėtosi, gali juos mėtyt į orą. Normalus klausimas, o čia kaimo Jurgiai su batonais važinėjantys rašinėja nesąmones, pagal juos tik turtuoliai gali įpirkit 15 metų senumo mašiną... eikit karvių melžt. Beje, maniau, kad suprasit, kad kalbu apie paprastą audi a6 c5 2.7 187kw arba 4.2 220kw, ačiū tai mažumai, kurie lankė mokyklą ir turi bent truputi supratimo. Tie, kurie nusišneka tai galit neberašyt, nes neįdomūs esat.
tankist parašė:
Pritariu autoriui - klausimas labai konkretus, o atsakymu nulis, tik p****vojimaisi apie svetimas pinigines. Siulau palaukti, gal tema pamatys narys kuris tikrai turejes viena ar kita modeli ir gali pasakyti kazka naudingo. Mano nuomone 4,2 geresnis variantas jau vien del to kad nera dvieju turbinu, plius trauka geresne ypac nuo zemesniu apsuku
Tavo suvokimas apie automobilius isvis juokina. Uztenka paskaityt tavo nesamoningu postu apie PD variklius. Butu galima sukurt visa komedija is tavo postu Ir dabar pasiskaityk kokia nesamone parasei. Pirk isvis dvirati, ten nera variklio tai tikrai geresnis variantas uz ta pas kuria yra variklis
dieselburner kam tu isvis ateini i si foruma? kiek as cia lankausi ne karto nemaciau is taves naudingo atsakymo, vien tik issipisinejimai.... kokie visi d*****i o tu vienas protingas, tiksliau - pats protingiausias tema apie audi variklius,o blaskaisi ties v50 ...
Golf mk2 > Audi 100 c4 TDI > Audi A6 c4 TDI > Ford Galaxy TDI > Audi A6 c4 TDI quattro > Audi A4 b5 TDI
Save tapatini su visais? P.s. to paties klausimo butu galima paklaust taves, atejas i si foruma nemaciau ne vieno normalaus tavo atsakymo, tik pievas. Kaip ir dabar 4.2 geriau nes ner turbinu... Dabar dar prie to turetum pridet, kadaudi 80 geriausia auto, nes nieks negenda, o jei sugenda tai kainuoja 50 eur maximum pataisyt.