Atsirado tokia bėda. Ant šalto (po nakties) užkurus mašina ji 2-3 sekundes padirba ir užgesta. Po tokio užgesimo kuro filtre nebuna dyzelio. Pripilu į filtrą kuro ir po ilgo starterio sukimo (kol prisiurbia kuro) užsikuria ir dirba tvarkingai. Tai pasikartoja ne kiekvieną rytą. Šilta užsikuria ir dirba tvarkingai. Prieš metus buvo restaurotas kuro siurblys.
Gal turėsite kokių minčių kur ieškoti bėdų? Diagnostika darysiu tik po švenčių, nes mūsų "kaime" gero diagnostiko kol kas neradau. Iki to gal pavyks jūsų pagalba nustatyti galimas priežastys šio negalavimo.
Pradedi nuo kuro grįžtamo žarnelių, prie kuro filtro kur vožtuvas dedasi. Surasi kus usiorina ir taip nebus. Mechaninis gedimas kompas neparodys kur sprendimas.
O Stasiunuose dyzeliais užsiima Bukelis netoli nuo Kaišiadorių.
Gal kam bus naudinga. Anksčiau nerašiau, nes norėjau įsitikinti. Orą gaudė per vožtuvėlį (jeigu galima jį taip pavadinti) kuris dedasi ant kuro filto. Pačio vožtuvo keisti nereikėjo, užteko pakeisti kuro filtrą. Iki gedimo filtras buvo keistas rugsėjo mėnesį. Bet kol buvo pakankamai šilti orai, tikriausiai guminės tarpinės buvo minkštos ir užtekdavo, kad gerai priglustų. Kai atšalo, matomai jos kažkiek susitraukė arba buvo netikslių išmatavimų filtro vietą ant kurios maunasi vožtuvas. Nes ant naujo filtro užfiksuoti vožtuvėlį labai sunku, reikia daug jėgų, kad įkišti fiksavimo savaržėlę. Sename užsidėdavo labai lengvai.