Kas padės išsprest bėdą ? Staiga pradejo dirbt kaip dyzelis. Nuemiau galvos dangteli, radau luzusius veleneliu grandines sliauzikus. Pakeiciau juos kartu su grandine, sustaciau mietkes paskirstymo dirzo, prasukau ranka alkunini ir uzkuriau, pabarskejo ir uzgeso. Paziuriu mietkes, jos truputi ne vietoj. Tada perstatau dirza, bandau kurt ir nesikuria. Manyciau voztuvus uzlankste, bet kompresija vienam cilindre maziausia yra 8bar. Kituose 9 ir 11bar. Nuemiau isiurbimo kolektoriu, sukant ranka alkuninį, matosi kaip graziai voztuvai vaiksto, bet visu cilindru voztuvai kazkiek kompresijos praleidzia, nes sukant alkunini net ispurskia ant voztuvo nubegusi benzina. Suprantu, kad isiurbimo voztuvai nelinkę, tiesiog nuo amziaus nesandarūs, nes visgi 8bar isspaudzia. Pries nuardant kolektoriu su teisingom mietkem bandziau kur tai atrodo griebia griebia ir neuzsikuria. Dar radau stipriai trukusia turbinos slanga. Galvoju gal kazko nesuprantu? Gal tie voztuvai minimaliai palinke ir lengvai vaiksto, bet sandarumo nera. Nors su 8bar cilindre, vistiek turetu kurtis. Butu masina kažkiek verta tai perrinkciau galva, bet dabar kai masina į pabaigą tai nesinori investuot ir paskui i metala priduot.
kazkurias mietkes prametes. statyk ant gamykliniu pagal chemas ir vesk. kai nesikuria, junk kompa ir ziurek ar klaidu ner, ar sukius mato kompas ir pan.
Tai as pagal gamyklines ir padariau. Pradzioj sustaciau veleneliu mietkes, ten viskas ok, nes paprastai viskas, grandines nareliu skaicius atitinka idealiai kaip schemoj. Tada dedant paskirstymo dirza yra dvi mietkes-alkūninio padetis ir voztuvu velenelio padeties, jos idealiai stovi. Galvoju gal su kompensatoriais kazkas nutiko kai velenelius buvau išėmes. Paskui pradejau galvot, kad is anksciau kažkas burta ir tarkim velenelis ne to variklio ir mietkes netinka. Reikes dar kompa bandyt pajungt, geras patarimas