Autorius |
Kokia Audi dyzelį patartumet? |
arturasr
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 43
Įstojęs: 07.08.21 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2021-08-23 19:18 |
0
|
|
|
Biudžetas nera didelis, apie 1500Eur. Užsiknisau kariaut su savo B4. Sako A6 1.9 Tdi motorai gerai laiko, kiek turi būti KW?. Kokios jų šiaip pagrindinės bėdos ir ką žiūrėti perkant? Norėčiau automato. O gal kažką kita parekomenduotumėt kad nebūtų gėda mergina pasisodint, ir kad eksploatacija būtų nekosmosas. Suprantu, kad biudžetas mažas, bet tiek dabar galiu skirti..ar nieko gero neišeina ir dar reikia pataupyt?
Ačiū už patarimus |
|
Autorius |
RE: Kokia Audi dyzelį patartumet? |
arturasr
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 43
Įstojęs: 07.08.21 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2021-08-23 19:39 |
0
|
|
|
Autopliuse pažiūrėjau apžvalgą, tai pataria vengti automatinių dėžių, kodel - byra? |
|
Autorius |
RE: Kokia Audi dyzelį patartumet? |
arturasr
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 43
Įstojęs: 07.08.21 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2021-08-23 19:47 |
0
|
|
|
Biudžetą butu galima padidinti, jeigu butu garantiją, kad nupirkus nereikės dar ivestuoti remontui, bent jau pusę metų.. |
|
Autorius |
RE: Kokia Audi dyzelį patartumet? |
BULZEYE
Klubo narys
Atsijungęs
Pranešimai: 1663
Įstojęs: 24.10.11 Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2021-08-24 10:38 |
0
|
|
|
labai naivus pasisakymai, nuo 2002m ne quattro modeliuose prasidejo multitronic (cvt) pavaru dezes. jos pagarseje savo nepatikimumu ir remonto sudetingumu. o uz tokia suma neisivaizduoju ar imanoma rast automobili, kurio net iskart nereiktu taisyt. 1.9 66 ir 81kw butu paprastas vp variklis. 74, 85, 96 PD. |
|
Autorius |
RE: Kokia Audi dyzelį patartumet? |
arturasr
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 43
Įstojęs: 07.08.21 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2021-08-24 20:03 |
0
|
|
|
Na as apie Audi nelabai daug žinių ir patirties turiu, todėl ir klausiu čia, Audi forume, ir gal ir atrodo naivūs klausimai, bet šaipytis nebūtina. Biudžetas išaugo iki kokiu 2500 max 3000 (jei nieko nereiketu bent pusmeti tvarkyti brangiai), už tiek jau galima kažką normalesnio rasti? Neuždirbu 10 000 per mėnesį, naujos deja nusipirkti negaliu. Kiek teko domėtis, nei audi nei passato automatines dėžės nelaiko. Volvo pvz su isgirtu D5 varikliu ir 120Kw iki 2004m irgi. Tipo geriau laiko SDG dėžės, naujuose auto. |
|
Autorius |
RE: Kokia Audi dyzelį patartumet? |
arturasr
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 43
Įstojęs: 07.08.21 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2021-08-24 20:21 |
0
|
|
|
Beje pažystu merginą, kuri turi Volkswagen Touareg ir Nissan Xtrail. Uždirba 800eur mėnesiui. Xtrailo nesugeba technikinės pravaryti jau trys metai, nes neturi pinigu važiuoklei sutvarkyti. Su Touaregu irgi bijo kur nors toliau išvažiuoti, kad nesugestų, nes neturės babkių pataisyti. Juokingi man tokie žmonės, kurie yra pasikėlę ir važinėja "krutomis" mašinomis, o net nesugeba ju eksploatacijos išlaikyti. Aš mąstau ir klausiu logiškai, pagal savo galimybes. Kitaip neklausinėčiau ir pirkčiau naują Porsche Cayenne iš salono. |
|
Autorius |
RE: Kokia Audi dyzelį patartumet? |
BULZEYE
Klubo narys
Atsijungęs
Pranešimai: 1663
Įstojęs: 24.10.11 Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2021-08-24 22:09 |
0
|
|
|
nu jei biudzetas iki 3000, tada jau galima kazka galvot. realiai 1000 reik turet rezerve aptarnavimams ir paruosimui auto. tai iki 2000 ar 2500 jau galima a4 b6 kebule ziuretis, a6 c5 ar a3 8p (Arba 8l fl) su 1.9 96kw motoru. cia toks ekonomijos ir galios vidurkis geriausias. o ka turejau galvoj del naivumo, tai kad puse metu nereiktu remontuot. labai retas atvejis kada nieko nereik daryt vos ne 20m senumo auto, kurio rida apie puse milijono km. kur skelbimuose parasyta ir skydas rodo apie 200 ar 250k, dazniausiai toli grazu neatitinka realybes |
|
Autorius |
RE: Kokia Audi dyzelį patartumet? |
arturasr
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 43
Įstojęs: 07.08.21 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2021-08-25 07:06 |
0
|
|
|
Važinėčiau dar su savo B4 ir pakaupčiau biudžeto daugiau. Bet paskutiniu metu pradėjo tiesiog viskas griuti. Technikinę pravariau - nieko blogo išskyrus salenblokus šakių. Prieš savairę pradėjo po begunoku atsirasti tepalo, vis išvalydavau, bet kiek matau kasdien vis daugėja, kas 100km nuvažiuojamu kasdien išbėga apie šaukštą. Viska nuvalau sausai, o paskui pravažiavus apžiūriu - dangtelis sausas, o jau po galvos tapine matosi kad blizga blokas - tai spėju kad leidžia pro tarpine. Reiks imti galvą servise ir žiūrėti, o tai jau nemaži pinigai. Sako dar gali varyti tepalą pro begunoko tarpine ir pakliuti ant bloko - servise nuplaus švariai ir žiūrės pirmadienį. Visada temperatūra važiuojant trasoj 100km/h būdavo stabili 80C mieste apie 90C. Šiandien ryte lauke buvo gal tik kokie+8C, o temperatūra trasoje užkilo beveik iki 90C. Atvažiavęs į darba apžiūrėjau - antifryze tepalo nėra, tepale antifrizo irgi. Blyn, nu turėjo kaip tik mažesnę rodyt, gi šalta. Reiškia turbūt pareina arba termostatas arba pompa. Užkniso jau negyvai kišt į ją babkes, bet neturiu kito pasirinkimo- reikia kasdien važiuot į darbą 50km ir 50 vakare atgal. Paskutiniu metu viską ka uždirbu - sukišu i remontą. Dar reikia keisti dujų reduktorių kuriam jau 15-20metukų maždaug. Tai remontas šįkart atsistos apie 500eur turbūt, jei reiks imt galvą, ir tai dar liks salenblokai ir ieškot kodėl nevažiuoja benzu. Užpypino jau maane negyvai ta beške. Norėjau patikrinti carvertical pagal VIN istoriją, idomu kokia rida, nes dabar rodo 300 000km, tai įdomu kiek atsuktas spidometras. Bet ten pagal VINa suranda kažkokią A3 ar A4 - nu pieva lažkokia blyn.. |
|
Autorius |
RE: Kokia Audi dyzelį patartumet? |
BULZEYE
Klubo narys
Atsijungęs
Pranešimai: 1663
Įstojęs: 24.10.11 Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2021-08-25 11:57 |
0
|
|
|
sakyciau labai paprasti gedimai pas tave. vandens siubli ir termostata reik keist su dirzu kartu ir tai yra privalomasis aptarnavimas. jei niekad nedaryta, tai nereik tuo vadint gedimu kai automobilis nepriziuretas, tai ir kankins visada visokios nesamones |
|
Autorius |
RE: Kokia Audi dyzelį patartumet? |
arturasr
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 43
Įstojęs: 07.08.21 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2021-08-25 12:43 |
0
|
|
|
Darau Viskas pakeista, visi diržai, termostatas, davikliai, išskyrus siurblį. Va jeigu galva reiks nuiminet bus reikalų.. |
|
Autorius |
RE: Kokia Audi dyzelį patartumet? |
BULZEYE
Klubo narys
Atsijungęs
Pranešimai: 1663
Įstojęs: 24.10.11 Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2021-08-25 23:23 |
0
|
|
|
siurbli pakeist tai cia baika remontas...... nevertas jokio blogo zodzio. o del galvos, tai pirma apsiplauk motora ir tada ziurek nutekejimu saltini. o jei ir reiktu, tai 8v galva senam motorui irgi baika padaryt |
|
Autorius |
RE: Kokia Audi dyzelį patartumet? |
arturasr
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 43
Įstojęs: 07.08.21 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2021-08-26 06:58 |
0
|
|
|
Šiandien visą kelią temperatūros datčikas jau rodė tarp 70C ir 80C, kas manau yra normalu važiuojant trasoje, net mieste nepakilo ik 90C. Siurbly pasikeisiu, reiks pažiūrėti kokių gamintojų yra eolte ir ar išvis yra tokiai senai auto. Kiniško aišku nedėsiu. Nežinau, pradedu įtarti temperatūros datčiką skydelyje, spėju jis grybą pjauna. Buvo toks nutikimas praeita rudenį - užsikimšo drenažas lapais ir pribėgo į mašiną po vairuotojo kojom dachuja vandens. Tai dėjau laikraščius po kilimėliais gal dvi savaites kol ištraukiau drėgmę, Net spidometras buvo iš vidaus prirasojes. Po to buvo prasidėję bajeriai, kad pavyzdžiui apsukų nerodydavo spidometre, trenki su kumščiu per panelę - pradeda rodyti, kartais rodydavo ryškiai mažiau negu priklauso, dabar lyg susitvarkė. Gal ir temperatūros datčikas daro tą patį, negali pompa vieną dieną dirbti gerai, kitą chujovai, na bet pasikeisiu profilaktiškai, gi niekad nekeista, daug manau ji nekainuos. O ateity turbūt reiks ir spydiką keist. Tik nežinau ar nuo visų beškių tinka, nes keitėsi modifikacija 1992-07mėn, o maniškė yra 1992-06 ir karbas pvz jau tikrai kitoks. Aišku niekas čia nepatars, nes kažkoks apmires biškį šitas forumas, mažai kas ką parašo, išskyrus tave ir dar kelis žmones, o taip įdomu butų padiskutuoti, pakalbėti, apie daug ką.. |
|
Autorius |
RE: Kokia Audi dyzelį patartumet? |
arturasr
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 43
Įstojęs: 07.08.21 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2021-08-26 07:10 |
0
|
|
|
Kokį vandens siurblį patartumet imt, Febi turbūt?
https://www.eoltas.lt/lt-lt/5-audi-dalys/1-80-b4-sedanas-8c2-1991-1994/1396-2-b-66kw/ausinimo-sistema/siurblys-vandens-ir-tvirtinimo-detales |
|
Autorius |
RE: Kokia Audi dyzelį patartumet? |
BULZEYE
Klubo narys
Atsijungęs
Pranešimai: 1663
Įstojęs: 24.10.11 Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2021-08-26 11:03 |
0
|
|
|
sau deciau ina, skf arba hepu. bet manau ir febi laikys pakankamai ar bga. b3/b4 skydeliai ligoti yra, tai neaisku ar pavyks isvis norm veikianti gaut |
|
Autorius |
RE: Kokia Audi dyzelį patartumet? |
arturasr
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 43
Įstojęs: 07.08.21 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2021-08-28 07:38 |
0
|
|
|
Dėkui, teisingai viskas, dar tą patį rekomendavo ir pardavėjas Eolte. O su skydeliu buvo viskas ok, neveikė tik odometras, bet čia jau tikrai jų liga, visiems turbut sulūžęs tas krumpliaratukas - problemos prasidėjo po to kai į mašiną pribėgo vandens užsikimšus drenažui, bala buvo po vairuotojo kojomis ir po keleivio už vairuotojo sėdynės (nesuprantu kaip ir pro kur ten sugebėjo pribėgti?), ir kodėl išvis pribėgo tas vanduo į mašiną? - gal buvusi daužta, tvarkyta ir kažkas nedadaryta. O buvo lapkričio mėn, šalta, drėgna, lietūs, tai kol ištraukiau didžiąją dalį vandens dėdamas laikraščius po kilimėliais po kelis kartus per dieną, pasikankinau normaliai. Po to ir prasidėjo problemos su skydeliu, dujų rėle ir perjungikliu, net nežinau ar signalkė veiks, nes kol kas nenaudoju, o tėvuko, amžiną atilsį jam, buvo šita mašina, tai jis dėdamas signalkę tais gūdžiais laikais (apie 2004m) kai dar mašinas masiškai vogdavo ir paskui skambindavo ir siūlydavo išsipirkti, paprašė meistro kad centrinį atjungtų nuo signalkės, kad durys atsirakintų tik rakteliu. O aš bandysiu pajungti atgal, nes būna žiemą kad užšala spynutės ir neįmanoma to raktelio įkišt, tai net nežinau ar veiks.. |
|
Autorius |
RE: Kokia Audi dyzelį patartumet? |
avant38
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 3130
Įstojęs: 02.11.08 Miestas: Vilnius
Vairuoja: Audi A6
|
Parašyta 2021-08-28 13:16 |
0
|
|
|
Iki 1500e geriausias variantas A6 C4. Tik jokio 1.9, tik 2.5tdi. Aišku, geriau ceškės paieškoms skirt 1.8-2k, tada rasi dar gerą variantą, gal ir quattro. Džiugins ilgai, jokie b6 neprilygs.
"Рай не слякоть-вьюга наша благодать!" (с) ДДТ |
|
Autorius |
RE: Kokia Audi dyzelį patartumet? |
arturasr
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 43
Įstojęs: 07.08.21 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2021-08-29 08:34 |
0
|
|
|
Ačiū už rekomendaciją. Pažiūrėjau autopliuse. Gamybos metai 1994-1997. Rida aišku "Lietuviška" standartinė 280000 - 330000. Ir nesvarbu kokia mašina ar 1992 ar 2005 - rida būna ta pati ) Aš nesuprantu, kam jie atsukinėja tuos spidometrus ir daro sau išlaidas? Ar yra dar naivių žmonių kurie tuo tiki? Realiai rida tokių metų mašinos ir dar dyzelio mažiausiai turėtų būti 500 000 - 700 000, o gal ir daugiau, skamba aišku baisiai, bet stebuklų nebūna. Koks įdomu tokių audinių variklių resursas? Mano beške 1992m, benzinas, "rida" 300 000 )) Tėvukas ją pirko 2004m, tada dar spydikų lyg ir nieks neatsukinėdavo masiškai, ar aš klystu? Nežinau, kažkaip nesinori savo lavono keisti į kitą lavona, beveik tų pačių gamybos metų ir dar mokėti beveik 2000Eur.. Na bet jeigu radus su tikra rida kokią stebuklingą auto bent jau apie 350 000km - paimčiau. Man svarbu kad būtų kantri ir kuo mažiau reikėtų kišti pinigų į remontą, nebrangi eksploatacija ir kuro nesrėbtų daug. Aišku tada reikėtų atsisakyti didžiausios savo svajonės ir noro - automatinės dėžės, nes tokių metų automatu, važinėjant kasdien po 100km, manau greit tektų jį remontuoti, nes laiko jie paprastai apie 200 000 - 300 000 ir tai jeigu buvo teisingai eksploatuoti ir keisti tepalai. Pataisykit jeigu klystu kažkur, pakomentuokit, padiskutuokim |
|
Autorius |
RE: Kokia Audi dyzelį patartumet? |
arturasr
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 43
Įstojęs: 07.08.21 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2021-08-29 08:44 |
0
|
|
|
Štai pvz pavyzdys su neatsuktu spidometru. Automobilis atrodo labai tvarkingas, net salonas nesudrožtas, duočiau ridą kokių 300 000. O spėkit kokia tikra? Paskambinau - 750 000.
https://autoplius.lt/skelbimai/volvo-v70-2-4-l-universalas-2004-dyzelinas-16434767.html |
|
Autorius |
RE: Kokia Audi dyzelį patartumet? |
avant38
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 3130
Įstojęs: 02.11.08 Miestas: Vilnius
Vairuoja: Audi A6
|
Parašyta 2021-08-30 14:12 |
0
|
|
|
Tiki kažkas odometrais, yra dar tokių naivuolių pas mus darbe yra mersas 2005m su 140k ant skydelio. Niekas nesukinėta, natūraliai antras ratas prasidėjo Bet šiaip yra didelė tikimybė, kad bandant parduot mašiną su 500-600 rida seksis sunkiai, visi norės matyt 250. Savo c4 pardavinėjau, 580 odometre, kiek iki manęs nusukta velnias težino. Tai atkreipė demesį, nustebo. Bet pirko
"Рай не слякоть-вьюга наша благодать!" (с) ДДТ |
|
Autorius |
RE: Kokia Audi dyzelį patartumet? |
VAGsantana
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 8
Įstojęs: 24.02.21 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2021-10-05 22:54 |
0
|
|
|
arturasr parašė:
Važinėčiau dar su savo B4 ir pakaupčiau biudžeto daugiau. Bet paskutiniu metu pradėjo tiesiog viskas griuti. Technikinę pravariau - nieko blogo išskyrus salenblokus šakių. Prieš savairę pradėjo po begunoku atsirasti tepalo, vis išvalydavau, bet kiek matau kasdien vis daugėja, kas 100km nuvažiuojamu kasdien išbėga apie šaukštą. Viska nuvalau sausai, o paskui pravažiavus apžiūriu - dangtelis sausas, o jau po galvos tapine matosi kad blizga blokas - tai spėju kad leidžia pro tarpine. Reiks imti galvą servise ir žiūrėti, o tai jau nemaži pinigai. Sako dar gali varyti tepalą pro begunoko tarpine ir pakliuti ant bloko - servise nuplaus švariai ir žiūrės pirmadienį. Visada temperatūra važiuojant trasoj 100km/h būdavo stabili 80C mieste apie 90C. Šiandien ryte lauke buvo gal tik kokie+8C, o temperatūra trasoje užkilo beveik iki 90C. Atvažiavęs į darba apžiūrėjau - antifryze tepalo nėra, tepale antifrizo irgi. Blyn, nu turėjo kaip tik mažesnę rodyt, gi šalta. Reiškia turbūt pareina arba termostatas arba pompa. Užkniso jau negyvai kišt į ją babkes, bet neturiu kito pasirinkimo- reikia kasdien važiuot į darbą 50km ir 50 vakare atgal. Paskutiniu metu viską ka uždirbu - sukišu i remontą. Dar reikia keisti dujų reduktorių kuriam jau 15-20metukų maždaug. Tai remontas šįkart atsistos apie 500eur turbūt, jei reiks imt galvą, ir tai dar liks salenblokai ir ieškot kodėl nevažiuoja benzu. Užpypino jau maane negyvai ta beške. Norėjau patikrinti carvertical pagal VIN istoriją, idomu kokia rida, nes dabar rodo 300 000km, tai įdomu kiek atsuktas spidometras. Bet ten pagal VINa suranda kažkokią A3 ar A4 - nu pieva lažkokia blyn..
Puikiai žinomas jausmas, pačiam atiteko tėvo Audi, nors tik nuvažiavusi buvo 143k km, bet labai nusivyliau kad jis atmestinai ją prižiūrėjo, beveik visiškai nieko nekeitė nusipirkęs, prigręžinėjęs skylių bagažinės grindyse ir labai 'protingai' sugalvojo,kad prisukti varžtais per duris moldingą yra teisingas sprendimas Tai dabar tenka kišti pinigus po biškį, kad būtų nors padori ir tvarkingai eksplotuojama, o ne su 'samadielkomis'
Vorsprung durch Technik |
|