Radau per facebooko forumus meistrą, kuris apsiima susitepti rankas ir pasukti galvą dėl šios problemos, o ne tik prijungti fiškę prie najesnių auto kompo ir nuskaityti klaidas ir tada remontuoti. Sakė užsiima vien variklių remontu, daro viską su motorais ir jau yra perrinkes 300 motorų. Vakar pakalbėjom telefonu, atrodo išmanantis ir patikimas žmogus. Egidijus Sarapinas - gal kas remontavotės pas jį? Čia Vilniuje
Autorius
RE: Audi 80 B4 - Nevažiuoja benzinu - yra meistras Vilniuje
Vakar kalbėjau su tuo žmogumi telefonu apie 20min. Atrodo tikrai nemažai suprantantis ir turintis patirties. Pvz kaip teisingai reikia matuoti kompresiją cilindruose - ne taip kaip daro nemažai meistru, išsuka vieną žvakę ir matuoja kompresiją tame cilindre ir aišku tada rodo nesąmones. Reikia išsukti visas, kad variklis suktūsi laisvai ir tada matuoti, plius gazas turi būti dugnas, kad variklis gautu oro. Normali kompresija turi būti 14-15 gerai mašinai, senai jeigu yra ne mažiau 10-11, dar viskas ok. Kalbėjom kodėl blogai varikliui dujos - nes aukštas oktaninis skaičius - apie 105, todėl dega vožtuvai, tarpinės, liambdos ir t.t. Sakė važinėjant su dujomis reikia žeminti galvą - frezuoti, t.y. pritaikyti variklį aukštesniam oktaniniam skaičiui - dėl šito nežinau, gal ir teisingai, bet kažkaip suabejojau - važinėja pusė lietuvos su tom dujom ir nieks variklių neperdarinėja ir visiems viskas lyg ir ok. Bet galutinai abejonės sukėlė kai paklausiau ar apsiimti mano auto nuimti galvą, ir viską sutvarkyti (aišku be frezavimo), sakau kokia pas jus eilė? - nėra sako eilės, gali atvaryti pirmadienį. Tai jeigu toks geras meistras ir dar Vilniuje - kaip gali nebūti eilės, bent jau savaitei? Kažkas čia ne taip...
O Anykščiuose meistras užkniso, nuiminės galvą, reiks daug ką daryti, keisti, o iš anksto nieko neaptarinėja - sako atvarysi mašiną sekmadienį vakare ir pirmadienį sutvarkysim. Blyn, lyg kokį duslintuvo bakelį keistų ar stabdžių kaladėles... Reikia gi užsakyti iš anksto normalią tarpinę galvos ir visą kita, gi nenusipirksi bet kurioje parduotuvėje tokių metų (1992) mašinai tą pačią dieną - reiks užsakinėti. Užknisa mane kai viskas taip pochujistiškai ir atmestinai, nors negalių skūstis, visada pas jį tvarkau ir dar niekad nepavedė. Bet vistiek. Klausiu čia žmonių gal kas žino gerą meistrą ar servisą Ukmergėj (dar iš bėdos tiktų Utenoj, Panevėžy ir t.t.) pvz - tylu, tipo nieks nežino. Nesuprantu, ar todėl kad šitas forumas kažkoks apmiręs ir mažas aktyvumas, ar čia pasireiškia lietuviškas mentalitetas - kai tipo man viskas gerai, o kitas tegul knisasi ir vargsta su savo problemomis ir netgi jaučia malonumą kai kitiems yra blogai - blyn kaip nemėgstu tokių žmonių.... Čia netaikau BUZEYE, Bamperiui ir kitiems, kurie normaliai bendrauja ir pataria bei dalinasi informacija - Ačiū jiems.
Žiūrėjau bmw foruma - irgi tas pats, praktikškai miręs. Anksčiau būdavo omnitelio newsai, aktyvumas buvo tikrai didelis, kažin šiai dienai jie dar egzistuoja? Kas žino kokius gerus forumus lietuvoje, aktyvius, kur žmonės aktyviai bendrauja, keičiasi info, ar jau pasikeitus laikams, pasikeitė ir žmonės visiškai ir tokių dalykų nebėra?
Autorius
RE: Audi 80 B4 - Nevažiuoja benzinu - yra meistras Vilniuje
Aš apie meistrą konkretų klausiau, ne apie mašiną O ta beške dar važiavusi važiuos, tik benzą reikia sutvarkyti, gal užteks pvz siurblį pakeisti ar purkštuką su slėgio reguliatorium, viską jau turiu, ten visa kuro sistema paprasta kaip trys kapeikos, tik kad šiuolaikiniai meistrai pripratę mažiau galvoti, o daugiau fiškę į kompą ikišti ir nuskaityti klaidas px man kad neįvaizdis su ja važiuoti, svarbu nuveža iki darbo ir atgal, nebrangiai