Prakiurus duslintuvo lankscioji jungtis( gofra). 1,9TDI 81kw motoras. Gal kas keitet. Daug darbo isimt ir vel idet ta gala duslintuvo? Vienur Kaune uzsiprase 230lt uz viska manau daugoka. Gal meistra pasiulytut Kaune ar Marijampolej, tuo paciu ir katalizatoriu isipjauciau?
tawo gofra speju yra apvirintais galais. Taip? ta prasme sujungimai su vamzdziais yra padaryti siulemis. Gofra reiktu tokiu atveju nupjovus galus pasalinti, statyti kita ir apvirinti su kempu
jo apvirintais, tai kaip supratau jau keista buvus, nes orginali uzpresuota buna, pas kita auto taip buvo. Bet jos ten vietos juk neispjausi ir neapvirinsi, nes neapeisi ratu, tad ten atsijungt reik nuo kolektoriaus ir dar kazkur kitas atjungimas po masina turi but
nueini i parduotuve nusiperki gofra 10 arba 15cm,(as pirkau 10cm). Tada istrauki duslintuvo vamzdi, su bulgarke ispjauni sena ir ivirini nauja gofra, viska surenki
ispjauti galima su elektriniu pjukleliu metalo, jei neina su bulgarke prieiti. Geriausia yra prisiuti vietoje, neisiminejant jokio duslintuvo, aisku reikia ziuret apleisti siule gerai be tarpu. Beja, ATLIEKANT VIRINIMO DARBUS GERIAU ATSIJUNGTI AKUMA
man irgi ziuriu gofra prakiuro, gal kas zino mazdaug diametrus 1.9tdi 81kw ir kokios jos kainos? o virinti jauciu geriau nusiemus visa vamzdi su katalizatoriu? gal ir ji tuo paciu ispjausiu laukan
Siauliuose parduotuvei rasi 10cm arba 15cm ilgio orginalios negausi nebent vw centre... istrauki visa ta alkune vadinama nupjauni su bulgarke ir ivirini nauja, as dejaus 10cm