Taigi, nesenai patapau "audifanu", ir pirmas dalykas kurį tvarkiau (be važiuoklės), tai salono apšvietimas. Artėja trumpos dienos ilgos naktys, o nematant greičio ir kitų rodmenų sunku žinoti situaciją. Taigi pas mane buvo toks variantas: nešviečia skydelis, temperatūros reguliavimas, pečiuko reguliavimas ir pūtimo "režimas". Kadangi viskas kaba ant vieno saugiklio su numerio apšvietimu, o numeris apšviestas, ėmiausi ardyti skydelį, be to beieškodamas sliekų, dar ir kelmą pagadinau, nes būną problemų ir jame.
Taigi, mums prireiks:
* Lituoklio
* Atsuktuvo, uzteks + ir * (žvaigždutės), bet geriau kuo daugiau ir įvairesnių tuo geriau.
* Skydelio lempučių 1.2W (Reikia, jeigu turit perdegusiu, pasikeisit prie to pačio)
* 1-2h laisvo laiko (priklauso nuo sugebėjimų)
* 24 dydžio galvutės su prailgintoju ir 'treščiotkės'
* 6-kampių raktų rinkinuko (dydžio nežinau kokio reikia)
Kai susirinkot visą inventorių galit eit į mašiną ardyti. Taigi tokių savaime suprantamų dalykų, kaip "atsirakinam mašiną, įsėdam" nerašysiu, susigaudysit patys
1. Nuimam vairą. Nežinau koks pas jus vairas, bet saviškį nuėmiau tiesiog "nuplėšus" signalo vietą ir atsukęs veržlę, laikančią vairą. (24 galvutės dydžio).
2. Prieš save, visu gražumu matot plastmases, kurios dengia kelmą. Jas irgi nuimkim. Apačioje jų, matot tris skyles: vieną vidury, dvi kraštuose. Su + atsuktuvu atsukam abu varžtus ir viršus nusiema. Matome dar du varžtus, kurie laiko skydelį. Atsukam ir juos.
3. Už skydelio yra trys fiškės: mėlyna, balta, geltona. Balta išsiema suspaudus fiksatorius, o mėlyna ir geltona tik ištraukus violetinį fiksatorių, kurį galime "atšauti" užkišus - atsuktuvą.
4. Atjungus fiškes, galime išsiimti skydelį, neštis namo ir užsiimti jo ardymu. Nugaroje matome tokį reikalą:
5. Iš pradžių atsukam 3 juodus varžtus, ir atsargiai ištraukiam juodą plastmasę:
(Dabar patogu pakeisti perdegusias lempeles, jei yra tokių)
6. Tada, atsukame * (žvaigždutės) varžtus. Atsargiai ištraukiame skydelį iš plastmasės. Tada nugaroje atsukame 4 veržles, kurios laiko vandens temp. ir kuro potenciometrus. Atsargiai ištraukiame spidometrą ir tachometrą ir randame juodą plokštę:
7. Atrandame kurioje vietoje yra pradegęs takelis, tai turėtų atrodyti taip:
8. Jei tokio nerandate tai greičiausiai problema yra kažkur kitur. Patikrinkite potenciometro (šviesų reguliavimo potenciometras tai yra pirmas iš kairės "suktukas" skydelyje, jo kontaktai yra dvi veržlės) kontaktų varžą su testeriu. Jei nėra jokios varžos greičiausiai tai yra jūsų problema.
9. Jei radot nudegusį takelį, užkaiskite lituoklį ir atsekite kur tas takelis veda, kol rasite kontaktą tiek vienoje tiek kitoje takelio pusėje. Tuos kontaktus sulituokite laideliu (arba galite meginti sulituoti patį takelį, bet aš papraščiau su laideliu padariau).
10. Surenkam skydelį atgaline tvarka.
11. Jei visgi nepradegęs takelis ir su potenciometru viskas ok (sukiojant jį kinta kontaktų varža), žr toliau.
12. Toliau gali būti kaltas šviesų įjungimo kelmas, bet tokiu atveju turėtų nešviesti ir numerių apšvietimas. Pirma, atsukame vidurinį varžtą, esanti po kelmo apačia, jis yra šešiakampis ir yra įstrižai. Kad suprastumėte esmę, žr paveiksliuką:
13. Jį nuėmus, atsukame du varžtelius esančius giliai po kelmo apačia, ir vieną varžtelį jo viršutinėje dalyje, žr. foto aukščiau.
14. Prieš savo akis turėtumėte išvysti tokį vaizdą:
Atsukame keturis žvaigždutinius varžtus (kairėje pusėje) ir nuimam dangtelį, po kurio slepiasi štai kas:
Dabar esmė tokia: viršutinis šliaužiklis jungia nr. apšvietimą, skydelio apšvietimą, gabaritus. Ta plokštelė turi keturis iškilumus, kurie sujungia keturis kontaktus. Pas mane išsikraipęs antras išlinkimas (palyginkite su trečiu išlinkimu), šis nesispaudžia prie kontakto. Palanksčius galima nustatyti padėtį, kad liestųsi visi kontaktai. Tą padarykit kaip patys išmanot, nepamirškit kad šita plokštelė labai lengvai lūžta, todėl neprigadinkit.
staska parašė:
pamirsai pamineti, kad norint isimt tik skydeli, vairo nuiminet nereikia. bet siaip saunuolis, kad nepatingejei idet turesiu laiko, paskaitysiu
truputi patogiau isimt panele, be to jei pas kaika problemos su kelmu, tai nenuemes vairo, nenuimsi kelmo
o jai vairas su airbagu tai is kitos puses airbagas nusiema atsukus du varztus zvaigzdutes formos(25 dydzio berots zvajgzdute).
P.S nejunkit degimo jai neprijunget atgal airbago nes svies lempute paskui ir reikes varyt trint klaidas