taigi, pastebėjau (nuo rudens kažkur), kad kažkaip mašinukas neteko galios, pasidarė kaip "daržovė". Padaręs diagnostiką pamačiau, kad turbos valdymo vožtuvėlis parėjęs. Nuvažiau į Turboservisą, pakeitė vožtuvėlį, išvalė turbiną, pakeitė tepalus bei tepalų filtrą. Lyg ir pagerėjo... Tada pastebėjau, kad po EGR tepaliukai, galvojau EGR parėjo. Auto nuvežta į servisą, EGR keitimui (ne, neglušinimui, laikausi nuomonės - jei yra, reiškias reikia), pasirodo EGR tvarkoj, tik buvo nedaveržtas (matyt, Turboservise...), išvalė EGR, išvalė kolektorių.. Lyg ir dar kažkiek pagyvėjo auto... bet vistiek kažkaip ne taip...
Savaitgalį, pakėliau kapotą, galvoju pažiūrėsiu, paklausysiu variklio darbą. Pastebėjau, kad variklio gale, yra tepaliukų (neaišku, ar švieži, ar nuo seniau, kai leido...) taip pat iš po 1 žvakės šiektiek burbuliuoja kuras. (žvakes keičiau gruodžio vidury, gal nedaveržta? gal yra kitų pamąstymų?). Beje, turbūt, dauguma žinote, kad 81kW A3 ir VW Golf MK4 turi bėdų ant užvedimo esant karštam varikliui ir tai išsprendžia tik Vimota (perprogramuojant ECU). Tai padariau vasarą, užvedimas išsisprendė, bet gal parametrai kažkokie nusimetė...
Taigi, gal būtų kokių pamąstymų, kur dar žiūrėt, kodėl mašinukas apsilpęs? Pamąstymų, dėl žvakės, kodėl burbuliuoja, ir kaip padaryt, kad neburbuliuotų. (jei žvakės dasuktos norm.)
p.s. pamiršau paminėt, kad diagnostika klaidų nerodo, OSM taip pat tvarkoj...
Siulyciau vaziuoti i Vimota. Jeigu buvo lysta prie ECU kai buvo bedos su turbina, EGR, neabejoju kad bus ir ECU programavinas netikslus. GALI BUTI kad del to, cia vienas is variantu...
Nerijus613 parašė:
Siulyciau vaziuoti i Vimota. Jeigu buvo lysta prie ECU kai buvo bedos su turbina, EGR, neabejoju kad bus ir ECU programavinas netikslus. GALI BUTI kad del to, cia vienas is variantu...
Gera mintis. Dar reiks tik pasukt pradžioj, paklaust, ar galėjo turėt kažkokios įtakos...
Dėkoju už pamąstymą
Gal kas turit minčių ir dėl žvakės?.. Kas do burbuliukai?..
prie ko cia starto zemelapis ir trauka? Vimotos vietoj pasiusciau, kai osm pareina klaidu nemeta. Pasidaryk normale diagnostiko, o ne tik klaidu skanavima. beveik neabejoju, kad osm mirus. Esme cia tikrai ne ecu ar jo sw.
GTA parašė:
prie ko cia starto zemelapis ir trauka? Vimotos vietoj pasiusciau, kai osm pareina klaidu nemeta. Pasidaryk normale diagnostiko, o ne tik klaidu skanavima. beveik neabejoju, kad osm mirus. Esme cia tikrai ne ecu ar jo sw.
Na maža ką... aš jau į mašiną ir taip 2 a3 pinigais remontui sukišęs... jau užkniso. Gera pusė ta, kad viskas nauja, vos ne kai iš gamyklos... tik kėbulas, greičių dėžė ir variklis da neliesti liko...
OSM ėmėm gyvus parametrus. Čia buvo "bajerių": Ant visiškai šalto, tik užkūrus, rodė ~550 (matavimo vienetai... ) truputį pagazavus rodmenys kilo, o vėl ramybės būsenoj rodė ~370.
Ant darbinę temp. pasiekusio variklio, laisvais sūkiais rodė ~350 (tilpo į normą), davus gazo iki ~2500~3000 rpm parametrai kilo, atatinkamai, ~600 (kažko)..
Domėjausi jau OSM'ais, daug nervų kelia... (lyg ir gyvas daiktas, lyg ir turėtų būt ne..) Mašina prabėgus ~320k km, o OSM paskaičiuota maždaug ~150k km. Iki manęs jos, turbūt, niekas netvarkė... Termostatas ir tas gamyklinis buvo, o keičiau šią žiemą, aną rankos nedaėjo...
GTA parašė:
prie ko cia starto zemelapis ir trauka? Vimotos vietoj pasiusciau, kai osm pareina klaidu nemeta. Pasidaryk normale diagnostiko, o ne tik klaidu skanavima. beveik neabejoju, kad osm mirus. Esme cia tikrai ne ecu ar jo sw.
Na maža ką... aš jau į mašiną ir taip 2 a3 pinigais remontui sukišęs... jau užkniso. Gera pusė ta, kad viskas nauja, vos ne kai iš gamyklos... tik kėbulas, greičių dėžė ir variklis da neliesti liko...
OSM ėmėm gyvus parametrus. Čia buvo "bajerių": Ant visiškai šalto, tik užkūrus, rodė ~550 (matavimo vienetai... ) truputį pagazavus rodmenys kilo, o vėl ramybės būsenoj rodė ~370.
Ant darbinę temp. pasiekusio variklio, laisvais sūkiais rodė ~350 (tilpo į normą), davus gazo iki ~2500~3000 rpm parametrai kilo, atatinkamai, ~600 (kažko)..
Domėjausi jau OSM'ais, daug nervų kelia... (lyg ir gyvas daiktas, lyg ir turėtų būt ne..) Mašina prabėgus ~320k km, o OSM paskaičiuota maždaug ~150k km. Iki manęs jos, turbūt, niekas netvarkė... Termostatas ir tas gamyklinis buvo, o keičiau šią žiemą, aną rankos nedaėjo...
padaryk log'a ir matysi kaip kas veikia.
Autorius
RE: A3 1.9 TDI 81kW 1999m problemėlės su trauka ir kt.
Dėl žvakių,tai Autodata rašo 15Nm. Man yra buvę ant 66kw vabalo kai per dvejas žvakes burbuliavo.Daveržiau ~30 laipsniu ir norma Pabandyk išsukti,pavalyti sriegius ir įsukti iš naujo. Gal purvo papuolė.
Dėl kūrimosi perprogramavimo,tai kiek kainavo,jei ne paslaptis?