Cipavimo esme tame, kad pagrinde vien tik turbinos saskaita yra padidinama galia. Jeigu stock ji turi pust ~0,7bar , tai cipavimas ja privercia pust ~1,2bar, ko pasekoje padavus daugiau kuro yra gaunamas musu visu trokstamas galios priaugis. Vien tik padidinus kuro kieki galios beveik neislosi, todel "cipinasi" vien tik turbininiai varikliai, nes juose galima isnaudoti "slegio" rezerva, kuris gamykliskai paliekamas jos ilgaamziskumui. Is viso sito seka isvada kad trumpeja turbinos darbo laikas. O realiai visas variklis ir transmisija gauna didesnes apkrovas, del ko gali greiciau islysti silpnos vietos, gali prapust tarpine, pradegint voztuvus, subyret deze ir tt. Bet jei vazinesi ramiai ir tik retkarciais paspausi, tada del siu dalyku jaudintis nereiketu, o tada iskyla kitas klausimas - kam tada isvis cipuoti? kad karta i savaite "stosi" nuo sankryzos su kita audi ar kregzde? Dar vienas aspektas yra kuro ekonomija, kuria deklaruoja visi cipuotojai. Faktiskai yra taip, kad jeigu spausi, tai ims daug daugiau, jei nespausi tai ims panasiai. As turejau cipuota c4, tai jokios ekonomijos nejauciau.
Golf mk2 > Audi 100 c4 TDI > Audi A6 c4 TDI > Ford Galaxy TDI > Audi A6 c4 TDI quattro > Audi A4 b5 TDI
turbinos saskaita? Briedas vien pakelt turbo slegio nepakanka, reikia didint ir kuro kieki, nes kitaip nevaziuos. 0.5bar kai tu cia bandai kazka pasakyt, kelt tokiai turbinelei yra pavojinga. Ekonomiskumas pasijaucia trasoje. 66kw gana geria pasidaro ir auto tikrai atsigauna. Todel jei truksta galios, cipuok negalvodamas. Del byrejimo, tai cia nereikia "triest" i kelnes, jei del ko ir susirupinciau tai del turbo ar sankabos. Visa kita laiko puikiai :]
na sakyciau taip, jei masina tik seip palakstymui metams ar dviem, tai cipavimo minusu gal ir nepajausi jeigu nenudrozta auto, o jei ruosies ilgiau vazinetis tai tikrai nerekomenduoju, nebent negaila pinigu uz remontus, bet tada geriau iskart paimt 81kw ir bus ramu
Golf mk2 > Audi 100 c4 TDI > Audi A6 c4 TDI > Ford Galaxy TDI > Audi A6 c4 TDI quattro > Audi A4 b5 TDI
Nu nezinau.. As savo masina turiu beveik 5 metai jau, cipuota beveik iskart po pirkimo, pirkdamas iskart planavau vazinet ilgai. O cipavau ne dragam, ne lakstymui, o normaliam vaziavimui, kad saugiai jaustis lenkiant, kad kazkur persirikiuojant is greitejimo juostos negalvot, ar uzteks man traukos cia ilist, ar neuzteks..
Ka zinau, jau greit bus 3metai kai auto cipuota ganetinai nesveikai, draskoma kasdiena, padangas nelabai speju keist, per visa ta laika pasikeiciau originale sankaba, nes po padidejusiu nm ja tiesiog nusuko :] daugiau jokiu minusu. Visi pazystami ir gimines vazineja cipuotom auto, kurios nera pirmos jaunystes, su dideliais prabiegais ir visi laimingi. Niekam niekas nesuluzo dar del cipavimu ;] Cia dar manau priklauso kur ir pas ka cipuoji.
maniske buvo apie 5metus cipuota, tai parejo deze, ir iskart kai pirkau buvo trukus tarpine ,ar blokas, ar galva, pute visas slangas vos isibegejus iki 140 ir vare per visur antifriza, ir seip variklis netvarkingai dirbo bet trauke tai gerai
Golf mk2 > Audi 100 c4 TDI > Audi A6 c4 TDI > Ford Galaxy TDI > Audi A6 c4 TDI quattro > Audi A4 b5 TDI
negi pacipavus butina lakstyt? vazinesi kaip vazinejes,tiesiog pati masina jautresne geriau reguoja i gazo paspaudima...(gal pradziai sunkesne koja del geresnes traukos gali buti)o noredamas ir stock programa varikli uzpjausi...
tankist parašė:
maniske buvo apie 5metus cipuota, tai parejo deze, ir iskart kai pirkau buvo trukus tarpine ,ar blokas, ar galva, pute visas slangas vos isibegejus iki 140 ir vare per visur antifriza, ir seip variklis netvarkingai dirbo bet trauke tai gerai
Na esu mates, kai auto su vieno cilindro voztuvu sulankstytu, traukdavo.. Salta uzsikurdavo trim cilindrais pasikratydavo kol pasiekdavo 90c, o tada nesikrato ir dirba graziai, bei traukia. Pamatavus kompresija, paaiskejo, kad jos ten beveik nera