sveiki,tai va turiu beda,per salcius ypac pasireiske,zodziu kai uzkuri masina uzia vairo stiprintuvas,masinai padirbus kokiu 15-20 min dingsta uzimas,atidarius skyscio bakeli,ten vien putos,kame cia beda?
Jeigu ilgai vazinesi tikrai bus hana siurbliui. Pagal viska turetu mazeti tepalo vairo stiprintuvo bakelyje. Turetum pastebeti, kad kazkur ,greiciausiai per vairo kolonele leidzia, o kai tepalo sumazeja ir atsiranda putos. Pats turejau sita beda, tai pildavau tepalo net zymiai virs normos, tada neuzdavo, bet per kelias dienas isvarydavo, tik as tikrai zinojau, kad ragas vairo kolonelei.
nu blyn stebejau tepala,nu nelasa niekur,esme tokia gal, dar kad senas tarkim skystis?nes is bakelio issirbiau sena ir ipyliau naujo kazkiek,visa vakara neputojo,tai reiks pazet siandien
zaibas parašė:
nu blyn stebejau tepala,nu nelasa niekur,esme tokia gal, dar kad senas tarkim skystis?nes is bakelio issirbiau sena ir ipyliau naujo kazkiek,visa vakara neputojo,tai reiks pazet siandien
Taip ir ira, keisk sena skysti, praplauk sistema ir pilk nauja, geriausia originala G004000 1ltr- 45lt, su praplovimu 2ltr pakanka, jei brangu pilk FEBI 6162 mineralke, bet geriau originalas.
As dariau taip: istraukiau is bakelio stiprintuvo skysti; nuo bakelio nuemiau griztama zarna; uzkisau gryztamos zarnos bakelyje skyle; pripyliau i bakeli naujo skyscio; gryztamoa zarna ikisau i tuscia inda; trumpai uzvedziau varikli, kad visa skysti per gryztama isvarytu i tuscia inda; po to uzmoviau gryztama ant bakelio ir pripyliau naujo skyscio; uzvedziau varikli, kad po sistema pradetu pilnai cirkuliuot skystis; letai pasukinau ant uzvestos vaira i kaire ir i desine iki galo kokia 5 kartus i viena ir i kita puse; numoviau gryztama ir i tuscia inda isvariau skysti is sistemos; uzmoviau gryztama ir nauju skysciu uzpildziau sistema.
Geriausia darba atlikti dviem, nes gryztama zarna, kiap isleidineji skysti, gali issokt is tuscio indo, bei paglbininkas gali pasakyt kada jau is sistemos neina senas skystis.
Sveiki, nenorėjau naujos temos kurt. Bėda tame, kad stringa vairas pastovėjus mašinai. Pavaževus kelis šimtus metrų ir pasukinėjus vairą viskas susitvarko, lyg nusiorintų sistema, bet užgesinu auto po kiek laiko vėl tas pats. Keičiau skystį net 2 kart Febi 6162 - nepadėjo, pakeičiau siurbliuko vožtuvėli iš kito seno siurblio- nepadėjo. Skystis niekur nedingsta (nubėgimų nesimato), siurblys pašalinių garsų neskleidžia, užkūrus auto šiek tiek burbuliuoja bakelyje skystis (atsukus matosi).
A4 tdi;