kaskas pasidare nuo 3000 apsisukimu spaudi gaza turba pradeda pust jau ir pradeda jot masina kaip atsijunktu turba visai
nesuprantu kur pradet slieku ieskot gal kam buvo pns galit patart kame bedos
Susiduriau su panasia problema ir jau kuris laikas niekaip negaliu jos pasalinti. Automobilis a4 1.8T Quattro 110kW. Vaziuojant tolygiai trukcioja, ismetus pavara apsukos krenta zemyn (beveik uzgesta) ir pradeda pulsuoti. Po keletos pulsavimu atsigauna, o kartais pulsuoja pastoviai. Taip pat kurenant ant laisvu kartais dirba gerai, ir pradeda nei is sio nei is to pulsuoti. Toks pat pulsavimas tiek ant benzino tiek ant duju. Prasidejus pulsavimui pro duslintuva meta juoda (nesudegusio benzino) duma, kartais net gera liepsna spjauna Oro srauto matuokle pakeista, zvakes pakeistos, droseline sklende pakeista, n75 ir n80 voztuvai pakeisti, babinos buvo isimtos patikrinimui is kitos audi - nepadejo. Idomi detale kad turbina anksciau pusdavo tolygiai apie 10-12PSI pagal boost matuokle, dabar spustelejus uzsivercia iki ~20PSI. Pajungus diagnostikai rodo srauto matuokles, droselines sklendes, turbinos slegio limito virsijimo klaidas. Gal kas esate kazka panasaus aptureje?
Pasirodo del trukciojimo buvo kalta kinietiska oro srauto matuokle. Ji atlaike dvi savaites ir numire. Dar reikejo priristi nauja droseline sklende, ja isstatyti pagal masina. Bandysim keisti oro srauta i originala ir vaziuosim, bet slegis slangose vistiek didesnis nei anksciau