Sveiki, kur reik kaune varyt kad sutvarkytu sita reikala? Nes jau rimtai uzknisa sendien neuzkuriau masinos ir y darba teko vaziuot su autobusu ir pavelavau belekiek Buna kad is 2 karto uzsikure buna kad kokes 5min pasiukinejus ta rakteli normaliai uzsikure o sendien isvis neuzkuriau kiek kainuoja tos apsaugos atjungimas arba sutvarkymas?
Nuvaziuok kur deda signalizacijas ir manau tau sutvarkys.Turejau neseniai toki klijenta panasiai kaip pas tave buvo masina a4 1996m.Nori kuresi nori ne, tai tesiog nauja rakta padarem ir bedos baigesi .
Brother549 parašė:
sutvarkimas kainuoja belekiek, nes niekas nzn kas butent ten sugenda. Atjungimas kainuoja apie 300lt. Stato imo imobilaizerius.
Kaip suprast stato imo imobilaizerius? Kiek zinau tai arba stato emuliatoriu, arba isprogramuoja ;] Vienu ir kitu atveju, automobili bus galima nuvaryti su zirklem, ar peiliuku Todel manau cia ne sprendimo budas :}
Biturbo parašė:
Nuvaziuok kur deda signalizacijas ir manau tau sutvarkys.Turejau neseniai toki klijenta panasiai kaip pas tave buvo masina a4 1996m.Nori kuresi nori ne, tai tesiog nauja rakta padarem ir bedos baigesi .
su chipu jai neklystu ~150lt,bet dar ne faktas kad pades
pas mane buvo pries metus kad isvis nebeuzsivede, tik nuemus akuma galedavau 1 karta uzvesti. Tai padejo tiesiog rakto pririsimas is naujo. po to bedu nebeturejau. prisirisa su vag com.
dar gali nekuontaktuok kuri nors is daugybes fiskuciu immo sistemoje.(dazniausiai tai prie antenos prie spyneles nekuontaktuoja)
taipogi gali but antena parejusi arba rakte cipas.
Nu tai fyske ten reikejo atjunkt ir vel pajugt, turbut nekontaktavo. Ten yra viena didele is galo spyneles su daug laidu ir viena maza su dviem laidais kuri eina y spyneles zieda tai ta mazesne reikejo perjungt
Redaguotas neonaz 2012-05-18 15:20
Durns klausimas, bet ar jūs palaukiat, kol imobilaizerio indikatorius užges prieš užvedant? Aš anksčiau net nežinojau apie tokio egzistenciją, tai oj kiek nervų susigadinau. Po to kai išmokau "teisingai" užvesti - jokių problemų.