Reklama














Temos peržiūra
AudiFanai » Audi » AUDI - A4, S4, RS4
Autorius A4 1.8T problema.
Oxazzz
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 70
Įstojęs: 13.09.12
Miestas: Šeduva
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2012-09-18 14:20
Taigi, kažkaip man ji pradėjo trūkčioti nuo 3000 rpm, tiek ant benzino tiek ant dujų. Poto po kapotu radau kažkokį jungtuką, kai pasukau jį trūkčiojimai dingo, bet atsirado toks šaižus garsas kai pergazuoji ir atleidi gazą. Kame čia problema būtų? Ir ką padaro tas jungiklis? :)
Autorius RE: A4 1.8T problema.
avaldas
Klubo draugas

Atsijungęs
Pranešimai: 1943
Įstojęs: 18.11.10
Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi A3
Parašyta 2012-09-18 14:23
tj neorginalus tas jungiklis,iskur mes galim zinot ka jis daro???
Autorius RE: A4 1.8T problema.
Oxazzz
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 70
Įstojęs: 13.09.12
Miestas: Šeduva
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2012-09-18 14:30
Jeigu tu nežinai, nereiškia, kad visi nežino :)
Autorius RE: A4 1.8T problema.
avaldas
Klubo draugas

Atsijungęs
Pranešimai: 1943
Įstojęs: 18.11.10
Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi A3
Parašyta 2012-09-18 14:47
tai bent nupasakok kur laidai is jungtuko eina ar ka bent issamiausmiley
Autorius RE: A4 1.8T problema.
Oxazzz
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 70
Įstojęs: 13.09.12
Miestas: Šeduva
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2012-09-18 14:54
Išeina iš jo dvi šlangutės
Oxazzz prisegtas paveikslas:

Autorius RE: A4 1.8T problema.
Oxazzz
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 70
Įstojęs: 13.09.12
Miestas: Šeduva
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2012-09-18 14:54
.
Oxazzz prisegtas paveikslas:

Autorius RE: A4 1.8T problema.
avaldas
Klubo draugas

Atsijungęs
Pranešimai: 1943
Įstojęs: 18.11.10
Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi A3
Parašyta 2012-09-18 15:30
o slangeles kur eina, y krana panasu
Autorius RE: A4 1.8T problema.
Oxazzz
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 70
Įstojęs: 13.09.12
Miestas: Šeduva
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2012-09-18 15:34
Žodžiu, paskambinau žmogui iš kurio pirkau mašiną, tai sakė jis skirtas slėgiui didint. Gali būt?
Autorius RE: A4 1.8T problema.
Oxazzz
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 70
Įstojęs: 13.09.12
Miestas: Šeduva
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2012-09-19 13:49
Žodžiu, dabar kaip nori taip statyk tą jungiklį, vistiek trūkčioja, nors būna užeina kartais ir gerai važiuoja smiley
Autorius RE: A4 1.8T problema.
mantasc60
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 131
Įstojęs: 11.12.08
Miestas: Vilnius
Vairuoja: Audi A6
Parašyta 2012-09-20 15:57
Panašu į slėgio reguliatorių. Čia jau tikrai ne gamyklinis navarotas. Jei yra galimybė pasijungti boost gauge tai patarčiau susiregulioti slėgį taip, kad neišliptų iš originalo ribų (0,4-0,6bar.). Trukčioti gali dėl to, kad turbina paduoda per didelį slėgį, o purkštukai neįpurškia reikiamo benzino kiekio.
Autorius RE: A4 1.8T problema.
Oxazzz
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 70
Įstojęs: 13.09.12
Miestas: Šeduva
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2012-09-20 20:51
Bet žodžiu prie to reguletoriaus tos šlangutės šeip sau užmautos nei priveržtos nei ką, atjunges jas užkūriau mašina, bet niekas per jas nepučia net ir pagazavus.
Autorius RE: A4 1.8T problema.
mantasc60
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 131
Įstojęs: 11.12.08
Miestas: Vilnius
Vairuoja: Audi A6
Parašyta 2012-09-21 08:27
patarčiau visai išmesti tą reguliatorių ir sujungti gamykliškai. Turbinos slėgį valdo N75 vožtuvas, va radau jo pajungimo schemą: http://forums.audiworld.com/showpost.php?p=2592983&postcount=3
Viena iš tų šlangučių turi būti atvesta nuo isiurbimo kolektoriaus, viena turi eiti į turbinos valdymo kojele tokią, o kitą dabar neatsimenu, nes jau daugiau kaip pusė metų neturiu tokio variklio pas save garaže :)
Autorius RE: A4 1.8T problema.
mindatofas
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 5220
Įstojęs: 28.05.09
Miestas: Vilnius
Vairuoja: Audi 80
Parašyta 2012-09-21 08:43
kvatrine parašė:
o tai cia ne EGR voztuvas ar neiziuriu? :D


smiley
Autorius RE: A4 1.8T problema.
mindatofas
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 5220
Įstojęs: 28.05.09
Miestas: Vilnius
Vairuoja: Audi 80
Parašyta 2012-09-21 12:19
kvatrine parašė:
+1 prie tavo naudingu zinuciu smiley galvoje turejau n75 voztuva :D


+ 100 prie tavo isminties. Jei turejai, tai kam rasai EGR?
Autorius RE: A4 1.8T problema.
Oxazzz
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 70
Įstojęs: 13.09.12
Miestas: Šeduva
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2012-09-21 17:19
mantasc60 parašė:
Panašu į slėgio reguliatorių. Čia jau tikrai ne gamyklinis navarotas. Jei yra galimybė pasijungti boost gauge tai patarčiau susiregulioti slėgį taip, kad neišliptų iš originalo ribų (0,4-0,6bar.). Trukčioti gali dėl to, kad turbina paduoda per didelį slėgį, o purkštukai neįpurškia reikiamo benzino kiekio.


Na kaip ir radau tą N75, bet kaip jis reguliuojasi, nes į jį ateina tik fyške dviejų kontaktų ir trys šlangutės, beto viena šlangutė kaip ir nupjauta, buvo pajungta prie to samadielno reguliatoriaus.
Redaguotas Oxazzz 2012-09-21 17:19
Autorius RE: A4 1.8T problema.
mindatofas
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 5220
Įstojęs: 28.05.09
Miestas: Vilnius
Vairuoja: Audi 80
Parašyta 2012-09-21 19:21
kvatrine parašė:
+1 off topic smiley suklydau, beje pas tave dyzelyje turbut tas EGR neveikia Svencionyse baisu kaip sleifa dumu meta smileysmiley


svencionyse as nevazineju :D o meta kai tapke mygu + ic slanga trukusi :D numauciau slangute nuo egr ir nemestu jokio dumo ;) taip kad tau sprest, veikia ar ne. off topico uzvarem ;)
Redaguotas mindatofas 2012-09-21 19:36
Autorius RE: A4 1.8T problema.
mantasc60
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 131
Įstojęs: 11.12.08
Miestas: Vilnius
Vairuoja: Audi A6
Parašyta 2012-09-22 13:14
Oxazzz parašė:
mantasc60 parašė:
Panašu į slėgio reguliatorių. Čia jau tikrai ne gamyklinis navarotas. Jei yra galimybė pasijungti boost gauge tai patarčiau susiregulioti slėgį taip, kad neišliptų iš originalo ribų (0,4-0,6bar.). Trukčioti gali dėl to, kad turbina paduoda per didelį slėgį, o purkštukai neįpurškia reikiamo benzino kiekio.


Na kaip ir radau tą N75, bet kaip jis reguliuojasi, nes į jį ateina tik fyške dviejų kontaktų ir trys šlangutės, beto viena šlangutė kaip ir nupjauta, buvo pajungta prie to samadielno reguliatoriaus.


Tas samadelnas reguliatorius įdėtas dėl dviejų priežasčių, arba neveikia N75 solenoidas arba norėta pakelti slėgį. Atjunk tą samadelną reguliatorių ir prijunk gamykliškai viską jei nori kad baigtųsi trukčiojimai, taip gadini ir turbiną ir variklį.
Autorius RE: A4 1.8T problema.
Oxazzz
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 70
Įstojęs: 13.09.12
Miestas: Šeduva
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2012-09-22 16:03
Taigi, pajungus prie kompo išmetė šią klaidą (00544) maximum boost pressure exceeded. Tai dabar tikrai aišku kad perpučia. Dabar gal kas galėtų nufotkint ar kitaip parodyt kaip tos šlangelės turi būt sujungtos slėgio reguliavomo.
Autorius RE: A4 1.8T problema.
Oxazzz
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 70
Įstojęs: 13.09.12
Miestas: Šeduva
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2012-09-22 17:02
Vsio. Audi jau važiuoja kaip priklauso. Nuskaitytos ir pašalintos klaidos, išoperuotas tas jungklis ir viskas sujungta originaliai :)
Peršokti į forumą:
Paieška



Gimtadieniai
Šiandien gimtadienius švenčia: mikas, Beskut3, DIESEL power, wiliuzas, evaldasa6

Sveikiname!

Apklausa
Kaip dažnai plaunate savo Audi?

Kasdien

2-3 kartus per savaitę

Kartą per savaitę

2-3 kartus per mėnesį

Kartą per mėnesį

2-3 kartus per metus

Kartą per metus

Neplaunu išviso

Laukiu kol lietus nuplaus

Norėdamas balsuoti turite prisijungti.

Rezultatai
Komentarai: 0 
Archyvas
Aukštyn