Autorius |
A4 1.8T problema. |
Oxazzz
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 70
Įstojęs: 13.09.12 Miestas: Šeduva
Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2012-09-18 14:20 |
0
|
|
|
Taigi, kažkaip man ji pradėjo trūkčioti nuo 3000 rpm, tiek ant benzino tiek ant dujų. Poto po kapotu radau kažkokį jungtuką, kai pasukau jį trūkčiojimai dingo, bet atsirado toks šaižus garsas kai pergazuoji ir atleidi gazą. Kame čia problema būtų? Ir ką padaro tas jungiklis? |
|
Autorius |
RE: A4 1.8T problema. |
avaldas
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 1943
Įstojęs: 18.11.10 Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi A3
|
Parašyta 2012-09-18 14:23 |
0
|
|
|
tj neorginalus tas jungiklis,iskur mes galim zinot ka jis daro??? |
|
Autorius |
RE: A4 1.8T problema. |
Oxazzz
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 70
Įstojęs: 13.09.12 Miestas: Šeduva
Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2012-09-18 14:30 |
0
|
|
|
Jeigu tu nežinai, nereiškia, kad visi nežino |
|
Autorius |
RE: A4 1.8T problema. |
avaldas
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 1943
Įstojęs: 18.11.10 Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi A3
|
Parašyta 2012-09-18 14:47 |
0
|
|
|
tai bent nupasakok kur laidai is jungtuko eina ar ka bent issamiau |
|
Autorius |
RE: A4 1.8T problema. |
Oxazzz
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 70
Įstojęs: 13.09.12 Miestas: Šeduva
Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2012-09-18 14:54 |
0
|
|
|
Išeina iš jo dvi šlangutės
Oxazzz prisegtas paveikslas:
|
|
Autorius |
RE: A4 1.8T problema. |
Oxazzz
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 70
Įstojęs: 13.09.12 Miestas: Šeduva
Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2012-09-18 14:54 |
0
|
|
|
.
Oxazzz prisegtas paveikslas:
|
|
Autorius |
RE: A4 1.8T problema. |
avaldas
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 1943
Įstojęs: 18.11.10 Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi A3
|
Parašyta 2012-09-18 15:30 |
0
|
|
|
o slangeles kur eina, y krana panasu |
|
Autorius |
RE: A4 1.8T problema. |
Oxazzz
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 70
Įstojęs: 13.09.12 Miestas: Šeduva
Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2012-09-18 15:34 |
0
|
|
|
Žodžiu, paskambinau žmogui iš kurio pirkau mašiną, tai sakė jis skirtas slėgiui didint. Gali būt? |
|
Autorius |
RE: A4 1.8T problema. |
Oxazzz
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 70
Įstojęs: 13.09.12 Miestas: Šeduva
Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2012-09-19 13:49 |
0
|
|
|
Žodžiu, dabar kaip nori taip statyk tą jungiklį, vistiek trūkčioja, nors būna užeina kartais ir gerai važiuoja |
|
Autorius |
RE: A4 1.8T problema. |
mantasc60
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 131
Įstojęs: 11.12.08 Miestas: Vilnius
Vairuoja: Audi A6
|
Parašyta 2012-09-20 15:57 |
0
|
|
|
Panašu į slėgio reguliatorių. Čia jau tikrai ne gamyklinis navarotas. Jei yra galimybė pasijungti boost gauge tai patarčiau susiregulioti slėgį taip, kad neišliptų iš originalo ribų (0,4-0,6bar.). Trukčioti gali dėl to, kad turbina paduoda per didelį slėgį, o purkštukai neįpurškia reikiamo benzino kiekio. |
|
Autorius |
RE: A4 1.8T problema. |
Oxazzz
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 70
Įstojęs: 13.09.12 Miestas: Šeduva
Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2012-09-20 20:51 |
0
|
|
|
Bet žodžiu prie to reguletoriaus tos šlangutės šeip sau užmautos nei priveržtos nei ką, atjunges jas užkūriau mašina, bet niekas per jas nepučia net ir pagazavus. |
|
Autorius |
RE: A4 1.8T problema. |
mantasc60
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 131
Įstojęs: 11.12.08 Miestas: Vilnius
Vairuoja: Audi A6
|
Parašyta 2012-09-21 08:27 |
0
|
|
|
patarčiau visai išmesti tą reguliatorių ir sujungti gamykliškai. Turbinos slėgį valdo N75 vožtuvas, va radau jo pajungimo schemą: http://forums.audiworld.com/showpost.php?p=2592983&postcount=3
Viena iš tų šlangučių turi būti atvesta nuo isiurbimo kolektoriaus, viena turi eiti į turbinos valdymo kojele tokią, o kitą dabar neatsimenu, nes jau daugiau kaip pusė metų neturiu tokio variklio pas save garaže |
|
Autorius |
RE: A4 1.8T problema. |
mindatofas
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 5220
Įstojęs: 28.05.09 Miestas: Vilnius
Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2012-09-21 08:43 |
0
|
|
|
kvatrine parašė:
o tai cia ne EGR voztuvas ar neiziuriu?
|
|
Autorius |
RE: A4 1.8T problema. |
mindatofas
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 5220
Įstojęs: 28.05.09 Miestas: Vilnius
Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2012-09-21 12:19 |
0
|
|
|
kvatrine parašė:
+1 prie tavo naudingu zinuciu galvoje turejau n75 voztuva
+ 100 prie tavo isminties. Jei turejai, tai kam rasai EGR? |
|
Autorius |
RE: A4 1.8T problema. |
Oxazzz
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 70
Įstojęs: 13.09.12 Miestas: Šeduva
Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2012-09-21 17:19 |
0
|
|
|
mantasc60 parašė:
Panašu į slėgio reguliatorių. Čia jau tikrai ne gamyklinis navarotas. Jei yra galimybė pasijungti boost gauge tai patarčiau susiregulioti slėgį taip, kad neišliptų iš originalo ribų (0,4-0,6bar.). Trukčioti gali dėl to, kad turbina paduoda per didelį slėgį, o purkštukai neįpurškia reikiamo benzino kiekio.
Na kaip ir radau tą N75, bet kaip jis reguliuojasi, nes į jį ateina tik fyške dviejų kontaktų ir trys šlangutės, beto viena šlangutė kaip ir nupjauta, buvo pajungta prie to samadielno reguliatoriaus.
Redaguotas Oxazzz 2012-09-21 17:19 |
|
Autorius |
RE: A4 1.8T problema. |
mindatofas
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 5220
Įstojęs: 28.05.09 Miestas: Vilnius
Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2012-09-21 19:21 |
0
|
|
|
kvatrine parašė:
+1 off topic suklydau, beje pas tave dyzelyje turbut tas EGR neveikia Svencionyse baisu kaip sleifa dumu meta
svencionyse as nevazineju o meta kai tapke mygu + ic slanga trukusi numauciau slangute nuo egr ir nemestu jokio dumo taip kad tau sprest, veikia ar ne. off topico uzvarem
Redaguotas mindatofas 2012-09-21 19:36 |
|
Autorius |
RE: A4 1.8T problema. |
mantasc60
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 131
Įstojęs: 11.12.08 Miestas: Vilnius
Vairuoja: Audi A6
|
Parašyta 2012-09-22 13:14 |
0
|
|
|
Oxazzz parašė:
mantasc60 parašė:
Panašu į slėgio reguliatorių. Čia jau tikrai ne gamyklinis navarotas. Jei yra galimybė pasijungti boost gauge tai patarčiau susiregulioti slėgį taip, kad neišliptų iš originalo ribų (0,4-0,6bar.). Trukčioti gali dėl to, kad turbina paduoda per didelį slėgį, o purkštukai neįpurškia reikiamo benzino kiekio.
Na kaip ir radau tą N75, bet kaip jis reguliuojasi, nes į jį ateina tik fyške dviejų kontaktų ir trys šlangutės, beto viena šlangutė kaip ir nupjauta, buvo pajungta prie to samadielno reguliatoriaus.
Tas samadelnas reguliatorius įdėtas dėl dviejų priežasčių, arba neveikia N75 solenoidas arba norėta pakelti slėgį. Atjunk tą samadelną reguliatorių ir prijunk gamykliškai viską jei nori kad baigtųsi trukčiojimai, taip gadini ir turbiną ir variklį. |
|
Autorius |
RE: A4 1.8T problema. |
Oxazzz
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 70
Įstojęs: 13.09.12 Miestas: Šeduva
Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2012-09-22 16:03 |
0
|
|
|
Taigi, pajungus prie kompo išmetė šią klaidą (00544) maximum boost pressure exceeded. Tai dabar tikrai aišku kad perpučia. Dabar gal kas galėtų nufotkint ar kitaip parodyt kaip tos šlangelės turi būt sujungtos slėgio reguliavomo. |
|
Autorius |
RE: A4 1.8T problema. |
Oxazzz
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 70
Įstojęs: 13.09.12 Miestas: Šeduva
Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2012-09-22 17:02 |
0
|
|
|
Vsio. Audi jau važiuoja kaip priklauso. Nuskaitytos ir pašalintos klaidos, išoperuotas tas jungklis ir viskas sujungta originaliai |
|