Teko restauruoti turbiną ir ardant buvo pastebėta, kad vaakuminė šlangutė buvo prisilietusi prie kažko karšto ir pradegė. Šlangutė ateina į juodą plastmasinę kojelę šalia EGR, kuri judina sklendę. Viskas matosi nuotraukoje:
Bėda ta, kad pritrumpinus šlangutę ir po remonto užkūrus, tai dingo net gazas... Auto vos dirbo,o viskas pasikeitė tik ištraukus tą šlangutę. Per šlangutę trauka yra (nors nežinau ar turi visada tokia būti..), bet tik uždėjus šlangutę atgal iškart uždaro sklendę ir variklis dūsta. Ar kam nors yra buvę panašiai? Ar čia rimta bėda ir galbūt bus kokių patarimų?
Redaguotas Vilkius 2013-01-03 00:11
siulyciau susitvarkyt tuos reikalus su kojele uzkurus turi but atsidarius sklende. Sita sklende gelbes tavo varikli, jei kartais reiks uzgesint parejus turbinai