parūpo toks klausimas-sprendimas, kaip dviračių transportavimas su Audi A4 B5. Gaila, bet auto sedanas ir neturiu kablio - tad vis mastau, kaip vasara reikėtų vežtis dviračius į Latviją, Lenkiją-Slovakiją ir/ar kitas šalis... Norėčiau sužinoti vieną ar kitą sprendimo būdą, per daug nežalojant auto nesinori montuoti kablio, nes realiai priekabų netampau, ir tik gadins Audi išvaizdą - galinio lango stogelis, mini spoileris ant bagažinės, lieti ratai - na žiūrėtųsi ne kaip tas kablys
Prašau suteikti informacijos, jei kažkas, kažką, kažkaip naudojote... Ruošiamės vasarą važiuoti į užsienį per keletą šalių (pradžioj Latvija, vėliau Lenkija ir Slovakija) ir norime vežtis savo dviračius... Planai dar nėra iki galo sudėlioti, bet esmę manau supratote... Plius ir Lietuvoj norėtųsi kažkur važiuojant pasiimt dviračius - su auto tiek nepamatysi...
Dėkoju už pagalbą ir atsiprašau, jeigu tokia tema jau buvo, bet Google paieškos sistema nieko panašaus neišmetė, tad jeigu klube yra tokia/panaši tema, prašau įmesti nuorodą į ją... Nors jeigu tema sena, o ten atsakymo nerasčiau - nerakinkite temos, užduosiu savo klausimas čia.
yra 3 pagrindiniai dviraciu laikikliu tipai, ant kablio, su dirzais ant galines dalies ir ant stogo ( yra ir saloninis laikiklis, bet cia daugiau mikriukams, minivenams + rekia numontuot rata ir tt, zodziu reikalinga erdve dviraciui patalpint )
pirmas varijantas - ant kablio pakabinamos pliusas - skirtos 2-3 dviraciam vezt, kad palyginus greit ta dvirati uzdedi, nuimi, prie masinos daugiau niekur nesiliecia niekas, minusas daugumoj dengia numerius, lempas, o tos ant kuriu dviratis nekabinamas uz remo, o statosi ratais i lovius ir turi isnesima sviesom ir numeriui atitinkamai ir kainuoja
antras varijantas tvirtinamos dirzais skirtos 2-3 dviraciam vezt, daugeliu atveju buna universalios tinkamos daugeliui markiu, sedanams ir universalams, bet jei turi masina visokiu spoileriu , stogeliu - va jie ir gali pamaisyti + nera tokios stabilios del savo tvirtinimo dirzais, + daugumoj taip pat dengia numeri, lempas ir tt
3 varijantas ant stogo, ju yra visokiu: plieniniu, aliuminiu, aerodinaminiu, praktiskai brangiausias varijantas, nes jau reikalingi atskiri stovai kiekvienam dviraciui, skersiniai, jei neturi masina ragu - skersiniu laikikliai pagal masinos modeli, jei reikia uzraktai - ir tai viskas kainuoja atskirai ir tt., pliusai - nedengia lempu, numerio, minusai kaina ir tai kad uzima laiko dviracius pakraut kazkiek daugiau. plius reikia biski paziuret kad ir vaziuojant kokiu misko keliuku, kad nekliutu uz saku, plentu, aisku ne fura - uz viaduko neuzklius o kad kiek jama kuro daugiau, tai cia priklauso kokiu greiciu vaziuoji, pries veja , pavejui ar is sono pus, kazkiek daugiau, savaime aisku, kad to kuro sunaudos.
per daugiau kaip 10 metu kiek teko ciupinet ir paturet tai is praktikos rinkciaus thules gaminius,tik deja, ne pigiausi jie
pradėjau žiūrinėtis laikiklius savo sedanui. Kaip ir nusprendžiau kad ant stogo geriau nei ant bagažinės. Gal kas realios patirties turi ir gali kokį konkretų modelį patart? Žiūrėjau pas šitus: https://www.bikko.lt/dviraciu-laikikliai/
Tomai 1992, aš turėjau šitą modelį Dviračių laikiklis Thule Xpress 970 iš parduotuvęs kurią nurodei. Tikrai neblogas, bet dabar ieškausi naujo, dar patogesnio. Pas juos https://autoviskas.lt/iranga-kroviniams-transportuoti/dviraciu-laikikliai visai neblogų variantų yra, tai jei ką nusipirksiu - pranešiu.
Redaguotas algirdasvat 2019-09-10 18:49