Sakykit visi kas turi ar turėjo, A4 2.0l 103kw , kaip šie varikliai? Nes girdėjau visokiausių šnekų ir atsiliepimų apie juos. Kas per bėdos , remonto išlaidos ir silnosios vietos? Verta mastyt apie tokį variantą ar geriau aplenkti?
Marijampolės ir jos apskrities Audifanu Koordinatorius.
-----------------------------------------------------------------
Audi B4 - 1994m 2.0 l
A4 B5 - 2000m 1.9 TDI , CHIP Dyzel
A4 B6 - 2003m 2.0 l
A4 B7 - Next Choice Quattro
Marijampolės ir jos apskrities Audifanu Koordinatorius.
-----------------------------------------------------------------
Audi B4 - 1994m 2.0 l
A4 B5 - 2000m 1.9 TDI , CHIP Dyzel
A4 B6 - 2003m 2.0 l
A4 B7 - Next Choice Quattro
tingiu ieskot, su sita gera paieska. Esme, ta, kad vazineju tokiuvariklius beveik 3metus, isdarineju is jo kas tik galima ir viskas laiko. Visos tos snekos ten, kad 2.0 gavno ir panasiai yra provencialu ir babyciu plepalai. Vieniem kitiem buna sueina tepalo pompa, bet tai yra pacio savininko aplaidumas :] Gali keist asele kas 100k km ir nematysi vargo, plius pacia pompa apziuresi. Trumpiau, tikrai geras variklis.
va, del tos aseles ir atkalbineja mane, bei tepalo siurblio nes remontas ar keitimas yra nemazai islaidu LT kainuojantis dalykas. dar ten 2 veleneliai sako nieko gero ir pan.
Marijampolės ir jos apskrities Audifanu Koordinatorius.
-----------------------------------------------------------------
Audi B4 - 1994m 2.0 l
A4 B5 - 2000m 1.9 TDI , CHIP Dyzel
A4 B6 - 2003m 2.0 l
A4 B7 - Next Choice Quattro
D tai kad du veleneliai kaip tik gerai :] yra pirkt net galvos su dviem veleneliais seniem 1.9 130ag ;] tai veleneliai gerai. Tepalo siurblys nera brangus, tuo labiau, kad galima idet senesnio tipo siurbli ir nebus jokiu aseliu. Asele audi centre 15lt, pakeitimo kainos nzn, bet airijoj tilpau i 100 eur;] Islaidos ner dideles, bet vaziavimas tikrai atperka viska.