Sveiki, taigi turiu problema, gal net keleta. Ir net nezinau nuo kur pradet ieskot saknu. Forumuos butent tokiu bedu komplekto neradau todel surizikuosiu paklaust. Uzkurus masina toks jausmas kad nedirbtu turbina tenka gerokai pavazinet kad ji pradetu veikti ir atsirastu trauka. Pavazinejus viskas ok. Tada stabdziai pora kartu paminkius tampa kieti lyg nebutu stiprintuvo, negana to egr apsipyles tepalu. Todel noreciau paklausti protingesniu kas galetu buti as itarciau vakuumo pompa, ar kazka su vakuumu. Bei butu idomu suzino kaip patikrint ar yra vakuumas sistemoje.
p.s. A4 b5 1.9tdi PD
Redaguotas audrius420 2014-05-25 20:31
numauk slangute nuo tandemines pompos vakuumines dalies ir uzkisk su pirstu, turi traukt nestipriai,apziurek vamdely ir slangutes kurios eina iki stabdziu stiprintuvi pusles
Sveikas, pas tave yra vakuumo trukumas, o be vakuumo masina gerai trauks,ir prie 120 eis i avarini. Del ko salta netraukia nzn, o su vakuumu matyt kazkas negerai, gal atbulinis voztuvas nelaiko, gal turbo arba egr aktuatorius istriges ir siurbia ora, gal valdymo solenoidas parejo ir siurbia ora, arba tiesiog vamzdeliai netvarkingi, reikia viska kruopsciai patikrinti. Prie kiekvieno solenoido turi ateit po gera vakuma, jei neturi monometro tai gali su burna pabandyt, turi taip traukti kad neises ispust zandu
Golf mk2 > Audi 100 c4 TDI > Audi A6 c4 TDI > Ford Galaxy TDI > Audi A6 c4 TDI quattro > Audi A4 b5 TDI
Ačiū "tankist" patinka man tokie ukiški patarimai. Šita būtinai pažiurėsiu. Sakau kai žiurėjau tai piršta labai švelniai pritraukia vos juntama. O dabar ir apžiurėjau, kad intercoolerio vamždžiuos pilna tepalo o pačioje turbinoje truputį taipat yra. Per savaitę du kartus tepalo dapylinėjau. Pradedu manyt kad "dievas" per Audinę baudžia mane
dekui tau uz "feedback" ne taip kaip kiti ateina praso pagalbos o paskui kai issprendzia problema tai dingsta is forumo taip ir neparase kame buvo beda
Golf mk2 > Audi 100 c4 TDI > Audi A6 c4 TDI > Ford Galaxy TDI > Audi A6 c4 TDI quattro > Audi A4 b5 TDI