Laba diena , turiu problemą kurią noriu išspresti.
Audi a4 b5 1.8 92kw
TIesioginės dujos.
Visų pirma šokinėjo apsukos ties 800-1500. (maniau jog dujos, tačiau vėliau pasirodo jog klydau)
Vėliau atsidaro pačios mašinos ekseleracija. Užsikuriu iskart 2k apsukų.
Išjungus pavara, laisvoje eigoje apsukos užkyla vėl ant 2000 kartais 3000 tukst, sūkių.
Pagal ją bandžiau žiūrėti kame problema.
Pasikeičiau oro filtrą, nusipirkau MAF cleaneri, valiau oro srauto matuokle, nors vizualiai ji buvo švari, išsivaliau droselinę sklendę su carb cleaner.
To pasekoje:
Dingo "jojimas - trukčiojimai perjungiant pavaras" stabilesnis judėjimas iš vietos.
Laisvoje eigoje apsukos laikosi ties 1000 tūkst. , pradėjus judėti iš vietos ir vos atleidus sąnkabą ir ją nuspaudus vėl , apsukos šauna iki 3k. (didelis diskonfortas parkuojantis)
Kokie sprendimo būdai? Kaip žinoti kieno kaltė?
Atrodo jog kuro yra paduodama daugiau nei jis išdega, ir jo paduodama netikslingas kiekis tame momente. Lyg ir turėtų būti kalta MAF oro srauto matuoklė tačiau kaip žinoti jog ji kalta? Kaip patikrinti? O gal droselinės problema?
AutoAibe Klaipeda, problema lyg ir isspresta. Droseline sklende vistiek kibo, teko vel isvalyti viska svariai, plius su svitriniu popieriumi paslifuoti krastus.
Redaguotas Davidazz 2014-09-03 08:44