Sveiki, taigi , kad nekurt pora temu rasau i viena visas savo problemas.
1. Pavazinejau su tusciu bendzo baku ant duju poto uzsipyliau bendzu nesiveda nors tu ka poto pradejo vestis, bet pora sec ir gesta. Ka galima iskarto siubli nurasyneti? Ar nuo ko pradet ziuret.
2. Dariau diagnostika parode, kad 2lamda zondai mire... Ar tai gali tureti itakos vedimuisi ir traukai pwz vaziuojant dujomis? Dar rode jog temperaturinis davikles taipat kosmosus rodo meginsiu pasikeisti. Ir siaip vaziuojant dujomis kai paspaudi gazo viskas ok, bet kai biski atleidi pedala masina pradeda trukcioti. Nuo ko velgi pradeti ziureti? Keisti pradziai lamda zondus? Ar tikrinti zvakes ir zvaklaidzius. Nes masina ir ant laisvu purtosi kaip nzn kas toks jausmas, kad cilindrai nedirba kazkurie. Bet cia zmogelis sake jog pas mane dujos tokios stovi jog atkartoja bendzino darba. Ant bendzo blogai dirba todel ir ant duju taspats... Gali but toks variantas?
Manau suprasit viska kaip ka surasiau. Beja masina po variklio remonto. Keistos tarpines po galvom. Nes buvo pramustos.
Audi A4 B5 2000m 2.4 121kw
Redaguotas lapinaser 2015-09-17 19:45
1. Manyčiau, kad benzo siublys tuščiai dirbdamas paduso. Jis benzo bake. Variklio skyriuje magistralėje patikrink benzino slėgį. Jis turi būti apie 4 bar.
2. Jei turi skaitmeninį testerį, gali patikrint zondo veikimą. Sušilus varikliui, ant jo valdymo gnybto signalas turi keistis nuo 0,1 iki 0,9 V maždaug 1 s periodu esant variklio apsukoms apie 2500aps/min. http://www.em-grand.ru/post-proveryaem-i-diagnostiruem-lyambda-zond-samostoyatelno.html
Galima matuot ir analoginiu (rodykliniu) testeriu, bet dėl rodyklės inertiškumo bus sunku įvertint rodmenis. Tisliai įvertinti zondo darbą galima tik oscilografo pagalba.
3. Koks temp. daviklis durniuoja, variklio ar dujų reduktoriaus?
4. Jei A4 variklis blogai dirba benzinu, tai nedirbs gerai ir dujomis.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2015-09-17 20:27
Oro paemimo ar kaip jis vadinasi zodziu klaida mete G42 sensor. Nes ir kuriasi jinai kaip nori kartais gerai kartais blogai nesuprasi. Gerai meginsiu ziuretis jau per iseigines. Ir spresti visas bedas kol ziema neatejo... Nes neisvaziuosiu is kiemo
Pas ką ir kur dareisi diagnostiką? Mano audelė irgi ryte sunkiai vedasi ir pirmas dvi minutes gazo nepriima, toks jausmas vienas kitas cilindras nebeveikia. Reikia žmogaus kas benzininių auto diagnostiką gali išsamią atlikti.
Jums purtosi benzu ar dujomis? Jei dujomis, tai rekomenduoju Vilniuj dujininka Slava. Geriausias duju meistras kiek esu mates tiek Vilniuj tiek ne Vilniuj. Turejau A6 2.8 142kW, buvo bedeliu su dujom, tai diagnozuodavo iskart problemas ir isspresdavo tiksliai, kokybiskai ir nebrangiai. Mano asmeniskai irgi purtesi, tai BRC aisku liepe keist zvakes, laidus ir t.t. Naiviai patikejau ir pasikeiciau. Nepadejo. Suzinojau apie Slava, nuvariau, kita diena masina dujomis dirbo kaip laikrodis Bet reikia turet omeny, kad benzinu pas mane visad gerai dirbdavo (nors 1 liamda buvo mires). Jeigu prireiks, Slavos kontaktus rasiu.