Panašu, kad pribrendo reikalas keisti sankabą Audi A4 Avant B6 (1.9 TDI, 96 kW, 2002 m.). Servise tai irgi patvirtino, bet vis tiek dar norėčiau padiskutuoti.
Problema yra ta, kad kartais sunkiai jungiasi žemos pavaros (1, 2). Tai labai priklauso nuo apsukų ir itin jaučiasi, pavyzdžiui, sankryžose prieš posūkį. Kartais ši problema visiškai dingsta ir bėgiai mėtosi labai gerai. Tačiau kartais taip pat pastebiu, kad trečias bėgis toks tarsi nedakištas, nors sankaba tikrai išminta iki galo. Kol kas taip, kad bėgio nepavyktų išvis įmušti dar nebuvo.
Servisas prašo 90€ už darbą ir ~400€ už sankabos komplektą. Kiek tai realus problemos sprendimas ir racionali kaina? Galbūt turit kokių kitų pastebėjimų ar esate turėję tokių problemų ir žinote kaip jas spręsti?
Sveikas, pas mane ta pati bėda (tik 1.8TQ variantas), sankama mažiausia bėda mano atveju - 1,2 ir šiektiek 3 bėgio sinchronizatoriai susitrynę, nesuvienodina sukimosi greičių ir rezultate turiu tą patį ką ir tu.
Visi kalba maždaug tą patį. Kitaip sakant arba diskatorius, arba sinchronizatoriai. Problema ta, kad kiek man žinoma vienu atveju tai sankaba, o kitu greičių dėžė. VIen ardymas ne pigiai atsieina, todėl problemą norėtųsi indentifikuoti pirmu bandymu.
Dar tekę girdėti, kad kitiems tiesiog būna tepalo greičio dėžėje per mažai ir jo dapylus viskas susitvarko. Kiek tame tiesos?