Sveiki, atsirado problema, mašina pasieke darbinę temp, bet kol pradeda pusti šiltą orą praeina dar šiek tiek laiko. O tada prasideda įdomiausia. Kuo greičiau važiuoji tuo šaltesnį orą pučia ir dar nei iš šio nei iš to variklio temp. pakyla iki 110c ir nukrenta iki darbinės (nepriklausomai nuo variklio apkrovos) Todėl butų įdomu sužinoti kame reikalas, nes pačiam diagnozuoti nepavyko.
1,9 85kw
audrius420 parašė:
Sveiki, atsirado problema, mašina pasieke darbinę temp, bet kol pradeda pusti šiltą orą praeina dar šiek tiek laiko. O tada prasideda įdomiausia. Kuo greičiau važiuoji tuo šaltesnį orą pučia ir dar nei iš šio nei iš to variklio temp. pakyla iki 110c ir nukrenta iki darbinės (nepriklausomai nuo variklio apkrovos) Todėl butų įdomu sužinoti kame reikalas, nes pačiam diagnozuoti nepavyko.
1,9 85kw
siulau paciam neuzsiimti diagnostikom,bereikalingas pinigu leidimas.manau ir Vilniuj yra zmoniu mokancius nustatyti gedima.
Salono peciukas uzsikimses. Bandyk su chemija plauti.
Del silto oro stipresnio putimo pagazavus, gal dings beda isplovys peciuka, kei ne, tada vandens pompa.
Plovimas bent 3h su cirkuliacija ir kaitinant skysti.
Termostatas ne prie ko. Temp. Daviklis taip pat.
Utenos Audifanai Koordinatorius 8- 628 30397 (ezys) [email protected]
Pas mani audh a4 b5 tdi 81kw beda ta kad lb sunkiai syla salone, stovinti vapse ilgai syla ,termostata tikrinau tai karstam vandeni atsidaro bet letai cia normalu ar jis greit tur suveikt