Autorius |
Droselinė sklendė |
Bamperis
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 8306
Įstojęs: 17.10.08 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2016-01-18 12:40 |
0
|
|
|
Klausimas toks. Kam teko ardyti droselinę sklendę nuimant nuo ašytės svirtelę A? Per mano akis ji stipriai užvalcuota ir jos nesugadinus be kažkokio "prijomo" lengvai nenusiims. Noriu pakeisti mikrojungiklį su visa šliaužiojančia kontaktine grupe. Jei atsirastų forume toks fanas "krapštukas", būtų labai naudinga pasitart.
Sklendė nuo B5 variklio AHL.
Laukiu tik rimtų pasiūlymų. Pirkti naują ar šrote kol kas nesiūlykit. Turiu naują netokiu kodu, o šrote nupirkta veikia, bet nevisai aš ja patenkintas...
Ačiū.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2016-01-19 14:54 |
|
Autorius |
RE: Droselinė sklendė |
Sauliuss
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 218
Įstojęs: 05.02.15 Miestas: Šiauliai
Vairuoja: Audi A6
|
Parašyta 2016-01-18 14:26 |
0
|
|
|
O nebus taip, kad ta spiruokle atkabinus, kur po ja ir ji atsilaisvins?
Audi A6 C5 2.5TDI 132kW (Quattro) |
|
Autorius |
RE: Droselinė sklendė |
Bamperis
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 8306
Įstojęs: 17.10.08 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2016-01-18 14:39 |
0
|
|
|
Tikrai ne. Nei ašytė, nei svirtelė A su spyruokle neturi jokio standaus mechaninio ryšio.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2020-04-10 22:05 |
|
Autorius |
RE: Droselinė sklendė |
widma
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 441
Įstojęs: 18.03.08 Miestas: Kretinga
Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2016-01-18 18:17 |
0
|
|
|
O kame bėda, kad keisti nori? "Šokinėja" apsukos?
Prieš pora metų mano audi "pulsavo apsukos", netolygiai dirbo variklis, po n kartų pačios sklendės valymo, žvakių keitimo, filtrų keitimo, nuėmiau dangtelį kaip foto parodyta, ir tik pravaliau kontaktus spiritu... Vuolia... veikia po šiai dienai viskas... Tai gal sakau neverta taip stipriai ardyti, nes ten tikrai gerai užvalcuotai užpresuota... Nebent turi nereikalingą, tikrai blogą sklendę, gali pasitreniruot nuimti...
yra audi ir yra ryjantys dulkes... |
|
Autorius |
RE: Droselinė sklendė |
Bamperis
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 8306
Įstojęs: 17.10.08 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2016-01-20 09:25 |
0
|
|
|
Taip, turiu visai naują donorą, tik kodas netoks ir niekam jos negaliu įpiršt... Kol dar neparduotas, užsigeidžiau paeksperimentuot.
http://www.audifanai.com/skelbimas-7384.html
Jau minėjau, kad originalioj sklendėj reikia pakeist sulūžusį mikrojungiklį, o taip pat ir pačią svirtelę. Matau, kad darbas sunkiai įmanomas, bet rizikos nebijau. Sugadinsiu - išmesiu...
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2016-01-20 18:04 |
|
Autorius |
RE: Droselinė sklendė |
Bamperis
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 8306
Įstojęs: 17.10.08 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2016-01-22 14:25 |
0
|
|
|
Bulgarke gražiai nuėmiau velenėlio užvalcuotą galą ir svirtelė, lengvai pastuksenus mažu plaktuku, nusiėmė. Belieka ir naujai sklendei padaryt tą pačią operaciją, o po to, pakeitus kas reikia, surinkt ir užvirint. Rodžiau "laikrodininkui", sakė galės kempu cvaktelėt kelis taškelius. O kas gausis matysim.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2016-01-22 17:04 |
|
Autorius |
RE: Droselinė sklendė |
widma
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 441
Įstojęs: 18.03.08 Miestas: Kretinga
Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2016-01-22 21:33 |
0
|
|
|
Daktariškas darbas... sėkmės, tikėkimės suveiks ši machinacija...
yra audi ir yra ryjantys dulkes... |
|
Autorius |
RE: Droselinė sklendė |
Bamperis
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 8306
Įstojęs: 17.10.08 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2016-01-22 22:02 |
0
|
|
|
Suplanuota viskas, bet...
Sklendė normaliomis sąlygomis būna šiek tiek pravira. Kaip man uždėti svirtelę, kad sklendė liktų pravira tiek kiek reikia? Neteisingai ją uždėjus, sklendė gali likti per daug ar per mažai pradaryta. Abiem atvejais bus blogai. Pakeisti po to vargiai ar bus galima.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai |
|
Autorius |
RE: Droselinė sklendė |
Elektrik
Administratorius
Atsijungęs
Pranešimai: 1334
Įstojęs: 02.12.06 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2016-01-23 01:32 |
0
|
|
|
O neina pragręžti skylutės ir padaryti varžtu priveržiamą ašelę, kad nereiktų pastoviai su bulgarke skalpuoti ir virinti ?...
Plius neišeitis mechaniškai tiesiog pastumti ašį, kad ji pilnai užsidarytų, gedimas šiuo atveju jeigu neužsidaro - trūkusi/susilpnėjusi grąžinimo spyruoklė, mechaninis strigimas (išdilo lizdai ašelės), na ir potenciometras susitrina būna. Blogiausiu aveju lūžta dantračiai (kokio velnio jie plastikiniai... ?). Daugiau ten veikti nėra ką realiai. |
|
Autorius |
RE: Droselinė sklendė |
Bamperis
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 8306
Įstojęs: 17.10.08 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2016-01-24 11:00 |
0
|
|
|
Skylutė su sriegiu M4, šaiba su epoklijais ir varžtelis. Tai dar tik projektas:
Kas link nepilno sklendės užsidarymo, tai mano razumu ir turi būti tarpelis. Tiktai koks? Nuo to tarpelio dydžio priklauso laisvos variklio apsukos. Jų kompas sušilusiam varikliui gi nereguliuoja. Ar aš klystu... Per pusmetį savo rankose turėjau tris sklendes ir visos normalioje padėtyje turi tarpelius.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2016-01-24 12:45 |
|
Autorius |
RE: Droselinė sklendė |
widma
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 441
Įstojęs: 18.03.08 Miestas: Kretinga
Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2016-01-24 13:19 |
0
|
|
|
Nebent turėtum šalia kitą, su nuimtu dangteliu sklendę, išmatuotumei atstumą praviros skendės, taip pat ir saviškei padarytu. kitas klausimas kiek toks sujungimas laikys?
yra audi ir yra ryjantys dulkes... |
|
Autorius |
RE: Droselinė sklendė |
Elektrik
Administratorius
Atsijungęs
Pranešimai: 1334
Įstojęs: 02.12.06 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2016-01-24 13:56 |
0
|
|
|
Tarpelis ir tūri būti. Kaiptai nereguliuoja ant karšto, tai tam ir reikalingi visi tie motoriukai viduje, kad nestatyti atskiro apėjimo droselinės sklendės (kaip ant senesnių variklių), o su ta pačia droseline sklende reguliuoja ir laisvas. Tarpelis iš esmės gali būti ir nelabai tikslus, svarbu kad galėtų jį dar labiau uždaryti ir atidaryti, tuomet sušilusiam varikliui darant droselinės sklendės adaptaciją (turint omenyje, kad liambdos ir kiti davikliai veikia be priekaištų) ECU atlieka adaptaciją (jeigu ji pati nepasidaro, galima priverstinę adaptaciją per VCDS padaryti), kiek skelndės atidaryti ant laisvų (ir ne tik), kad mišinys būtų geras.
Sklendės pradeda durnuoti, kaip jau ir minėjau, kai susidėvi spyruoklės, arba susidėvi potenciometras (matosi po ašele juodi angliniai takeliai), ir tuomet ECU nebemato realios sklendės padėties, arba ji yra su petrūkiais.
Redaguotas Elektrik 2016-01-24 13:58 |
|
Autorius |
RE: Droselinė sklendė |
Elektrik
Administratorius
Atsijungęs
Pranešimai: 1334
Įstojęs: 02.12.06 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2016-01-25 01:45 |
0
|
|
|
Na čia reiktų suvokti 2 dalykus:
1) mechaninė sklendės adaptacija daroma automatiškai įjungus degimą, arba priverstinai per VCDS (užgesintam varikliui) (skelndė atidaroma ir uždaroma iki maksimumo, sutikrinamos potenciometro vertės ir jei jos pasikeičia, išsaugomos).
2) mišinio adaptavimas - atliekamas karštu varikliu keliaujant į basic settings, paderinamas kuro įpurškimas, kad mišinys būtų stichiometrinis, tai čia būtina atlikti, nes oro kiekis iš abiejų sklendžių niekaip nebus vienodas (skiriasi tarpelis).
Visa info yra aprašyta: Ross tech manuale.
P.s. reiktų neatmesti varianto kad sklendė su indeksu H turi kitokias potenciometro reikšmes, užtai ir nedirba normaliai, nes nesupranta ECU kokia sklendės padėtis. Jeigu visas likęs kodas yra identiškas, tai 80% tikimybė, kad tai tiesiog naujesnė senosios revizija.
P.p.s. nefaktas kad tavo senosios mišinio reikšmės yra geros (jeigu sklendė durniavo), tai naivu tikėtis kad veiks gerai su naujutėle sklende. Tokiems atvejams per ECU visada galima padaryti 'Factory reset' 'Adaptations' skiltyje (kartais vadinama reset learned values), jeigu mišinio pakoreguoti ant karšto variklio vistik nepavyksta.
P.p.s. nefaktas, kad visos kitos dalys kombinacijoje funkcionuoja reikiamai (pvz netvarkoje MAF'as ir sklendė).
Redaguotas Elektrik 2016-01-25 02:36 |
|
Autorius |
RE: Droselinė sklendė |
Elektrik
Administratorius
Atsijungęs
Pranešimai: 1334
Įstojęs: 02.12.06 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2016-01-25 01:51 |
0
|
|
|
Sklendžių varžas gali palyginti pagal schemą su multimetru (kontaktai 7 ir 4)
Elektrik prisegtas paveikslas:
Redaguotas Elektrik 2016-01-25 02:23 |
|
Autorius |
RE: Droselinė sklendė |
snukerius
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 32
Įstojęs: 18.06.15 Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2016-05-27 23:14 |
0
|
|
|
i ka galima reiptis del droselines sklendes, ar cia aprasyti problema? jei trumpai, tai su benzu veikia gerai, su dujom kol saltas variklis pasokineja apsukos ar ijungus begi, susukus vaira net uzgesta. dujinnkai vercia kalte sklendei. kuo toliau tuo blogiau. nezymus svyravimas jau atsirast ir ant benzo |
|
Autorius |
RE: Droselinė sklendė |
Bamperis
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 8306
Įstojęs: 17.10.08 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2016-05-28 08:40 |
0
|
|
|
Sklendę išsiėmęs gali pravalyt karbkleaneriu, o potenciometrus spititu. Turėtų padėt.
Kokią reikšmę plaukiojimui turi pavaros įjungimas ar vairo pasukimas (aišku ne iki galo) nežinau.
Turėtų ir VCDS kokią klaidą parodyt.
Šiaip, gali dar padidinti dujų perjungimo temperatūrą, gal ji tiesiog per žema.
Aš su savo „restauruota” sklende važinėju beveik normaliai, tik reiks pasikeist temperatūros daviklį (klaida 00522) nes ryte šaltas variklis ne visada laiko padidintas apsukas ir kartais net užgęsta. O po to sureguliuoti bazines nuostatas (klaida 01087).
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2016-07-08 21:43 |
|
Autorius |
RE: Droselinė sklendė |
snukerius
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 32
Įstojęs: 18.06.15 Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2016-05-31 01:27 |
0
|
|
|
duju isijungimas buvo pakeltas iki 50 ar 60laipsniu. pagerejimas jauciamas, bet nezymus, problema nedingo. nervus vistiek eda. manau vairo pasukimas ar begio ijungimas daro tokia itaka,kad padideja kruvis, pamazeja apsukos ir prastai veikianciai sklendei kompas pradeda reguliuot apsukas. lyg bandytu sugaudyt teisingas apsukas. jei nesuku vairo ar ijungiu n, p dazniausiai pasokinejus nurimsta, bet toks vazinejimas pavojingas bandant pravaziuot sankryzas be sviesoforu kelis kart uzgesau iskises prieki ar uzsidegus zaliai sviesai. turiu ir srotine(nuo tokio pat variklio 2,0l 96kw alt), tik nezinau ar toks kodas bus, nes neardziau pats savos. dujininkai sako lyg vale, jei nemeluoja, bet kodo aisku nenurase.
Pats ardyt nedrystu. Atrodo nemazai ardymo , o patirties masinu remonte nera, supratimo irgi
Redaguotas snukerius 2016-05-31 01:37 |
|
Autorius |
RE: Droselinė sklendė |
Bamperis
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 8306
Įstojęs: 17.10.08 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2016-05-31 06:59 |
0
|
|
|
Patirtis atsiranda dirbant, supratimas taip pat.
Pvz, A4 B5 ten gana paprastai ardosi. Nukeli išsiplėtimo bakelį jo neatjungęs, numauni oro padavimo vamzdį su visom šlangutėm, atjungi antifrizo šlangutes, gazo trosą. Išsuko keturis sklendės tvirtinimo varžtus ir darai su ja ką nori.
Pas tavo 2004 Audi turėtų būt panašiai.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai |
|
Autorius |
RE: Droselinė sklendė |
virsininkas88
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 2646
Įstojęs: 16.02.11 Vairuoja: Audi 100
|
Parašyta 2016-05-31 18:13 |
0
|
|
|
b5 1.6 sklendę išploviau nenuėmęs. rankos ne kaip kinkongo. |
|
Autorius |
RE: Droselinė sklendė |
snukerius
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 32
Įstojęs: 18.06.15 Vairuoja: Audi A4
|
Parašyta 2016-06-01 01:22 |
0
|
|
|
na teks pabandyt nors patirtis sako,kad pusiau nuardyta teks ant tralo i servisa gabent.protingiau butu per ta pusdieni uzdirbt meistrui pinigeliu taip kaip moku |
|