Jau keletas mėnesių važinėju su A4 B7 2005m, ir jau koks mėnesiukas kamuoja tokia problema...
Užkuriant variklį, nesvarbu ar karštą ar šaltą, kartais subarška grandinė. Viskas jau išgooglinta, dešinės pusės įtempėjas originalus nelaiko, jį reiktų pasikeist naujesniu. BET...
Kai variklis pašyla iki darbinės temperatūros, ant laisvų apsukų girdis toks barškėjimas lyg ir dešinėj pusėj. Pakėlus apsukas virš 1000rpm barškėjimas dingsta, užgesinus ir užkūrus iš naujo taip pat kurį laiką dirba viskas kaip priklauso, bet pavažiavus arba ilgiau pastovėjus vėl barška. Toks vaizdas, kad ant laisvų apsukų nesukelia pakankamai tepalo spaudimo ir netepa arba labai ribotai tepa tą grandinę tai ir tarška ten ji. O kaip žinia visas grandines su įtempėjais keist - jau rimtas pinigas. Važiuot reikia, bet jei kuri grandinė prašoktų, būtų ne pyragai.
Taigi, klausimas, nors per forumus čia ir nenustatysi tiksliai (netikiu, kad yra čia ekstrasensų), tačiau gal kas susidūręs esat: vis dėl to jau atėjo laikas grandinių keitimui, ar šią problemą apspręstų tik tas dešinys įtempėjas?
Kur Vilniuj būtų galima tą darbą, vieną ar kitą, atlikt kokybiškai ir už padoria kaina? Kiek trunka, pvz, įtempėjo ar viso grandinės kompleto keitimas?
Mašinos rida ~240,000km, ir ant odometro ir per VCDS.
Rida tikrinta šiuo metodu: http://www.ross-tech.com/vcds/tour/EDC-15-Mileage.html
Aišku būtų optimistiška tikėtis iš 11 metų mašinos tokių skaičių, bet iš bendros mašinos būklės 400-500k tikrai nepanašu, kad būtų bėgusi.
Per metus 100,000?
Nelabai realūs skaičiai, gal taksi tiek ir įsuka
Nusipirkau ir bandysiu keisti įtempėją, jei jau nepasiteisins tai bent žinosiu keisdamas grandinę, kad pigesnis variantas nepadėjo
100k uzsieny tai labai realu buvo mersas S klases parvarytas dyzelis, 4metu senumo su 500+ prabegu, 3 metu citroen C6 su 400k..... nei vienas is ju taksu nebuvo