Sveiki,
Gal numanot kas gali būti, kai perjungiu bėgi ir spaudžiu gazą dinsta kokioms 1 - 3 sekundėms trauka. Tiesiog praeina toks laikas ir vėl atsiranda. Taip būna ne visada. Bet prasidėjo atšalus orams. Filtrą keičiau, nepadėjo. VCDS nieko nerodo.
A4 B5 1.9TDI (81kW).
Kito žmogaus tokios pat bėdos aprašymas, kad būtų aiškiau.
Sveiki, golf3 tdi 81kw, dingsta trauka pradedant vaziuot is vietos ir perjungus begi, atleidus gaza ir vel spaudziant susitvarko iki kito begio permetimo, kas gali buti? dumu jokiu kaip ir nemeta, seip trauka nepasikeitus
Atsakimo jis nesulaukė
Audi A6 C5 2.5TDI 132kW (Quattro)
Redaguotas Sauliuss 2016-10-29 21:35
Bežiūrėdamas turbo darbą pastebėjau, kad ant laisvų apsukų EGR junginėjasi pastoviai. Ko pasekoje ant laisvų apsukų ir turbina pradeda dirbt. (pasigirsta švilpimas)
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 038 906 018 S
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1614
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 06335
VCID: 267B8FD4C290B372E6-FFFE
1 Fault Found:
01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Readiness: N/A
Audi A6 C5 2.5TDI 132kW (Quattro)
Redaguotas Sauliuss 2016-10-30 13:10
Esmė tokia, kad N75 atjungia vakumą prie 1.3k apsukų. t.y. tik pradėjus turbai dirbt. ir vėl paleidžia nuo 1.6k apsukų. bandysiu keist vietom N18 su N75 bei visas šlangutes vakumo su vožtuvu. gal kas tikslei žinot, kokio storio eina šlangutės? Kiek žinau yra 2 storių. pas mane sudėtos silikoninės visos vienodo storio.
Nuėmus šlangute kuri eina link turbos labai gerai pasijaučia, kad prie minėtų apsukų tiesiog aplamai dingsta vakumas toje šlangutėja. Todėl iki geometrijos tiesiog net nedaeina.