Sveiki,
Audi a4 1.9 tdi 2000m 85kW, AJM PD
panašu, kad nėra gero vakumo, mašina buka ir stabdžiai blogi, kieti stabdo su vėlavimu...
Prisižiūrėjau prisiskaičiau, kad bėda būna su tandeminio siurblio vakumo 'štuceriu'. Kaip matyt ir video youtube, pažiūrėjau jis kliba, matyt siurbia orą. Gal kas susidūrę su šia problema? Kaip sprendėt? rusai rodo, kad išėmę, ten nuriebalina apklijuoja su epoxy-metal. Tik nežinau ar pats ten išlupsiu ? Gal žinot kas Kaune galėtų tuo užsiimti? Ar reikia pirkt naują?
Dėkui
Tą stucerį tandeminio siurblio užkernavau nenuėmęs , po to dar su plaktuku ale užvalcavau aplinkui. Klibėt nustojo, dar hermetiku, nuriebalinęs aptepiau. Prijungus tiesiai manometrą, rodo -0,9. Stabdžiai šiek tiek geriau, bet vistiek toks kietokas pedalas. Esant naujiems diskams ir kaladėlėms, stabdžiai nu nelabai patinka...
Kaip patikrinti stabdžių stiprintuvą? Ištraukus vamzdelį iš gumos girdisi pasiurbimas, reiškia vakumą kažkiek laiko, bet jei bandai pūsti prisijungęs žarnelę tai pučiasi...Kaip turi būti?