Toke beda pas pažystamą, mašiną nešyla nors pravaževus 15km temp pakyla iki 70c vos, salonan nepučia šilto oro net. Termostata keletą kartų kiestas nepadėjo kas gali but kaltas? Termomova ar termo daviklis nuo ko pradėt žurėt.
PS: Miktelnus 140~150km/h pakyla iki 80~85c pradeda pust šiltą ora.
Vazuojant 90/km 70c stovi
Šlangai šalti. su užvedimu nerą problemų.
Redaguotas liocis 2017-11-23 19:08
liocis parašė: ... mašiną nešyla nors pravaževus 15km temp pakyla iki 70c vos, salonan nepučia šilto oro net. Termostata keletą kartų kiestas nepadėjo kas gali but kaltas?
Kai variklis kaista gali būti daugiau kaip 10 priežasčių, o kai nešyla - tik viena, -
temostatas. Jei jo keitimas nepadeda, padeda tik Webasto (Vebasta).
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2017-11-24 21:58
liocis parašė:
Toke beda pas pažystamą, mašiną nešyla nors pravaževus 15km temp pakyla iki 70c vos, salonan nepučia šilto oro net. Termostata keletą kartų kiestas nepadėjo kas gali but kaltas? Termomova ar termo daviklis nuo ko pradėt žurėt.
PS: Miktelnus 140~150km/h pakyla iki 80~85c pradeda pust šiltą ora.
Vazuojant 90/km 70c stovi
Šlangai šalti. su užvedimu nerą problemų.
Jeigu termostatas nonaminis tai gali keist kiekviena diena ir tai nieko neduos, reikia įdėt Behr, Wahler, arba originalą, visi kiti (apie Topran išvis šnekos nėra) apskritai nevygdo savo funkcijos, ir tai ne brokas. Dar panašu kad gatavas pečiukas, mirtinai užsikimšęs, išbandyt gali taip: išjungi pečiuką, pavažinėji kokius 10km trasoj aukštesnėm apsukom ir tada staigiai įjungi, ir jeigu pradės pūsti šiltai o paskui greitai atvės reiškia tikrai reikia keist pečiuką, tokiu atveju jau net neišvalysi. Jeigu pavažinėjus iškarto pučia šaltą, pabandyk padaryt tą patį tik kol važiuoji apipūtimą palik ant minimumo.
Golf mk2 > Audi 100 c4 TDI > Audi A6 c4 TDI > Ford Galaxy TDI > Audi A6 c4 TDI quattro > Audi A4 b5 TDI
Jeigu termomova pastoviai susikabinusi sukasi tai zinoma temperatura daugiau 70 tikrai nepakils, nes jinai tikrai labai gerai ausina varikli, bet jeigu jinai pastoviai vaziuojant neosia tai iskarto ja atmesciau dar gali buti, kad durniuoja temperaturinis daviklis, bet del jo peciukas vis tiek turetu pusti silta, ora, na, o taip tai priežastys tik pagrindines kelios uzsikises salono peciukas ir blogas termostatas.
Mano Audi b2
Redaguotas Martynas29 2017-11-30 11:30
Jeigu 1z motoras tai jie mėgsta nešilti. Bent taip sakė meistras, keitęs neviena karta termostata 87C, vis tiek max 75C. Tai dabar bandysiu įsidėti 92C liktais, kuris atsidaro tik nuo 92C. Tai turėtu būti variklio temperatūra 95C darbine.