Negi niekas is audifanu ''neturbinot'' savo eSkiu? Pas mane kazko mazai turbina pucia. Borto kompiuteris rodo max. 1,4 bar. kai gerai pasmaugiu masiniuka. Manau, kad per mazai. Pas kitus originaliai rodo 2,3 bar.
Kiek zinau, borto kompas rodo netikrus bar., is tu rodmenu atemus kazkiek suzinai tikrus bar. Arba reikia matuoti su mechaniniu matuokliu, tada bus tiksliau. Esme tame, kad originaliai borto kompas turi rodyti apie 2,3 bar.
slalomas parašė:
rodo 2.3 reikia atmest 1 gausi tikrus!o jei pas tave rodo 1.4 tai naturoj 0.4!nemapint,cipuot tau reikia o susitvarkyt matara ir pakaks tau jo!!!!susitvarkyk pradziai auksta itampa ir prades pusti ,ko gero normalia. o cipavimo nebrangumas tai cia kiek? cipus gali nupirkt ir po eur tik kas is to?
O koki rysi turi auksta itampa ir turbinos putimas? Siaip nesenai pakeiciau naujas zvakes, pypkes, babina viena kele itarima ir ta pirkau nauja...
slalomas parašė:
dazniause problema siu mataru ir buna aukstoj itampoj ,o itakos putimui turi ir net lb net hrenovai dirbancios zvakes,pipkes,jei viska pakeitei tai ieskok toliau pirma,turba tikrink, ar sandaru turbosistemoj,srauto matuokle ar nelinkus.koki tau itarima sukele babina,kad keitei!?ji dirba ar ba neir ko srote neemei babinos juk kainuotu 5kart pigiau!!!kokias zvakes sukiai?koki tarpeli darei?tas itakos ir lb turi.o mpint jei visdar galvoji tai davesk pirma matara iki galo,tik tada cipuot!!!!!!!!ir ko nori is cipavimo???vien cipavimu arkliu nekazin ka dadesi ir ju nejausi praktiskai,NM zinoma jausi.
Zvakes pirkau Bosch (platinines), tarpeliu nereguliavau. Kiek mm jie turi buti? Kazkas yra priburta su komutatoriumi, nukirpti keli laidai ir pajungti per tranzistoriu. Ar cia bandyta daryti chaltura del sugedusio komutatoriaus ir siaip kazkas burta. Gal tas ytakos turi.... Siaip kartais masina patrukcioja vaziuojant dujomis.Gal zinai kaip patikrinti srauto matuokle? Dar bandysiu ziureti, gal kokia beda rasiu.
slalomas parašė:
tarpeliai bus didoki gamykliniai,padaryk 0.7,zvakes tikiuos 5ar7 kaitrmo.geriau 5,nors standartui gana ir 7.ko gero komutatorius pramustas buvo todel priburta,manau komutatoriu gausi bet kuriam srote,jie standartiiai,kai pirksi pagal skaicius atsirink.matuokle geriause butu pakeist pabandymui, ar paprasciause atjunk fiske nuo matuokles ir jei mataras pakeis darba prades puliuot reiskia ji veikiajei jo kio skirtumo amen.vandens temperatura rodo normalia[/u]???!kiek tavo duju valgo?
Komutatoriu siandien susitvarkiau. Matuokle atjungus pradeda puliuot ir net uzgesta variklis. Vadinasi ji lyg ir gera. Va temperaturos dacikas nerodo nieko. Tik kartais pakyla iki 90. Siandien ziurejau slangas prie turbinos, rodos sandaru visur. Itartinas pasirode selenoidinis voztuvas (prie turbinos), bandziau ji patikrinti pajungus prie akumo, neveikia. Kiek suprantu, turetu jis klakseti. Kokia jo paskirtis? Duju valgo 14 po miesta (automatine greiciu deze) manau ne taip ir daug
slalomas parašė:
temperaturos davykli(btinai 4laidu,daug kas sako kad tinka ir 3ju bet tikrai ne ,tas 4as laidas eina valdymui) reikia pakeist nes jis duoda signala kompui,valdymui, kai nieko nerodo tai ir signalas eina kad saltas mataras , sis mataras yra lb apsaugom apkamsytas,gali neduot uzpust turbai!!!o tavo duju valgo tai super mazai.pas man benzo mieste,mechanika mano, 16 nesupratau apie koki selianoida kalbineatgaminu kasten tokio stovi,eisiu paziuret,gal ka rasiuar turi omeni netoli bovo?ant guminiu slangu?
Neveikia tas voztuvelis kur stovi apacioj turbos. I ji jungiasi 3 plonos slangeles: viena is turbinos apacios, kita is westgeito, trecia is isiurbimo slangos. Dar i ji pajunkta fiske su 2 laidukais. Va del jo gali buti beda su putimu. Kituose forumuose skaiciau, kad kai neveikia, turba tepucia 0,4 bar, Pas mane panasiai ir gaunasi...Bandziau jo ieskoti Tanagroj, neturi...Gal deveta kur rasiu..
Del temperaturos daviklio, reiks bandyt kita ideti. Bet kiek klausiau autoelektriko, sake i kompa siuncia signala is kito daciko (ne is to 4 laidu)
slalomas parašė:
prastas elektrikas jei tep sake,seip daug kas sako dek 3ju laidu ir gerai busseip as davykli pirkau srote nuo tdi 20lt uz du sumokejau,tik reik iskart tikrint bo jie daznai buna mire.o ten kur rasai daviklis su slangutem tai yra bovas,del jo putimo slegis nepriklauso,bet gali pastikrint nusiemes ar vakumas laiko,jis nuima slegi sistemoj kad lagas sparnuotes nelauzytu,gamyklinio jo nesigirdi nes jis i sistema ispucia o kai isidedi atmosferini girdisi tas magiskas pssssbet galios truputi atema:conf daviklis tas su dviem laidais uzvedus atjunginejant ir prijungiant turi ciaukset abejociau kad jame problem,bet ...bovas sako tinka bet koks tik primontuok,bet as pirkau srote nuo 2.7biturbo 30lt mokejau tiko idialiai tox pat kaip 2.2.o tkrinai ar pati turba pucia? *miau* situos mataruos kaip apsigyvena kipsas tai buna kad pagauna tik po pusmecio ir jau kelintas seimininkas,uz tai daug meistru net neima i rankas uzgirde 2.2tpats valdymas dar jungiasi,vakumo slangute i voztuva kur salia komutatoriu desiniau ir auksciau yra ja buna nusauna taiturba nepucia visalaik 1eta kompas rodo,paziurek dar ten
Pas mane rodo iki 1,5 bar Kai pagazuoji ir laikai suspaudes slanga jauciasi kad pucia kazkiek. O tas voztuvas su dviem laidukais tai neciauksi. Skaiciau, kad jis jei neveikia, tai turba tepucia 1,4 bar (kompo rodmenys). O del bovo, kaip ji reikia patikrinti? Pas mane per ta plona slangute patraukus oro, nelaiko vakumo, traukiasi kaip kad kiauras butu. Taip neturetu buti?
slalomas parašė:
turi laikyti vakuma,reiskia membrana parejus pas tave.man buvu plysus bet nieko nejutau tik kai buvo panasios problemos viska profilaktiskai tikrinau ta ir radau kad bovas kiauras.o esme buvo pypkese ir temp davykli.ors apvaziavau visa utena ir puse vilniaus meistru ir nieks nieko nerado,sake viskas okpas mane ties 1.4 budavo isvis isjungia matara(panasu budavo i full cuta) ir iki 1.4 sunkiai imdavo.seip vakumas ten buna tik ant mazu apsuku o vaziuojant vakumo nera,nuemus gaza susidaro vakumas ir atsidaro bovas ,nuleidze slegi is sistemos.kai jis kiauras tiketina any laisvu blogiau dirba nes vakumas silpnas buna visan matarekeisk bovo voztuva jei neatsigaus beliks valdymas
Bandysiu ieskoti bovo ir temperaturos daviklio. Tikiuosi bus geri rezultatai pakeitus Tiek, kad sunku pas mus su detalemis. Teks vaziuot i panevezio ar siauliu srotus
slalomas parašė:
j a ja su detalem problem,jei vilniuj butum turiu tel nr kur eskiu turi prisiarde bet tau aktualiau panevezio krastas ten nzn nieko.bovas bovu, temp davykli pirmoj skylej nusipirksinepamirsk paieskoti ir voztuvo bovo to elektrinio!man vakar vel mire daviklis pradejo tai rodo tai ne,turba uzpucia normaliai,bet kuras isaugo 3-4ltr ir tupesne liko,keiciau ir *miau* patingejau slangas atsukt prieima geresni pasidaryt tai beverzdamas nulauziau davykli,o tai buvo keiksmu bet nieko iskrapsciau is mataro luzena ir 1mame srote vel nuspirkau.
Galetum duoti ta numeriuka kur Vilniuj eSkiu dalimis prekiauja, nemanau kad butu problema nulekti....arba draugai parveztu. O tu temperaturini davikli isidejai 3 ar 4 laidu?
Siandien pasikeiciau selenoidini voztuva (N75), rezultatai akivaizdus. Turbina pucia daugiau, iki 1,7 bar. Jauciasi rovimas is vietos. Dar rytoj pakeisiu temperaturini davikli ir perziuresiu visus ''chamutus''. Bandziau per kiek iki 100 km/h pasiima, kazkur per 6 sekundes (nezinau standarto).
del temp daviklio... nzn kaip S4, bet paprastam 2.3 stovi du dacikai vienas priesais kita. didesnis rodo temperatura skydelyje, o mazesnis siuncia signala i kompa (ar reles).
Kai pakeiciau ta N75, iskart pasijaute geresne trauka Butu gerai bova pakeisti, tik va sako originalus deveti dazniausiai buna nuplyse Gal deti ta kur daro psss? Ar verta? Voztuva gavau is Vilniaus, kur tu slalomai numeri davei 80 lt kainavo
Sako vw ir audi eina tie patys bovai, tik reikia rasti neprakiurusi. Aisku tas pss grazu. Man tai nesvarbu koks bovas, kad tik butu viskas tvarkoje. O tai pas tave sakai cipuota? Kiek pucia? Kur dareisi? Ar buvo verta?